Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja pyyntö kuumasta kuvasta

Vierailija
25.12.2023 |

Oi miksi aina tätä samaa. Deittisivuston kautta tutustunu yhteen mieheen jonku verran ja vaikutti niin mukavalta ja symppikseltä tyypiltä. Vaan tulihan sieltä sit pyyntö, että voisitko lähettää itestäs jonku kuuman kuvan. Mä en jaksa tätä enää. Niin lopen kyllästynyt tähän

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva palavasta kynttilästä.

Vierailija
2/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppavaatteet päälle, pipo päähän ja rivakalle hiihtolenkille. Nappaat sitten punaposkisen naamakuvan hikikiehkuroiden kanssa, kuuma on.

Vierailija
4/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva juuri mikrosta otetusta höyryävästä lihapiirakasta.

Vierailija
5/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä lähetä. Ei tuollaisia lähetellä kuin korkeintaan kihlatulle.

Vierailija
6/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva uunissa tirisevästä kinkusta ja toivota hyvää loppuelämää. 

Vierailija
7/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/DiIo00YWkAU17BC.jpg:large

lähetä tämä

Tämä on hyvä 😃

Vierailija
8/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä lähettämään ensin malliksi  siitä mitä hän tarkoittaa kuumalla kuvalla.

Vierailija
9/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se oli juu sillon nuorena kun koitti netistä epätoivoisesti etsiä kumppania.:XD

Vierailija
10/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lopetit yhteydenpidon.

Vierailija
11/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettämässäkään mitään kuvaa itsestäni. Petyin vaan taas kerran. Mutt kyllä nauratti teidän ehdotukset...kiitos siitä

Vierailija
12/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kans yks mies pyysi "seksikästä" kuvaa. Lähetin hänelle kuvan paidattomasta Idris Elbasta.

Vierailija
13/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mites olisi netistä kaapattu pillun kuva ja pyydät vastaavan ennenkuin blokkaat sen

Vierailija
14/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nainen lähetä kuviasi minulle, vaan poikkea ihan livenä luonani kahvilla. Joudut kyllä ihan itse selvittämään mihin päin pitää suunnistaa ja missä sinulle kahvit tarjoan. M

Vierailija
15/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä miestä lähettämään ensin malliksi  siitä mitä hän tarkoittaa kuumalla kuvalla.

Tulee mieleen tyyppi, joka pyysi puhumaan tuhmia. Ja kun minä sanoin jotain, niin hän kommentoi, ettei tarkoittanut tuollaista. Sanoin sitten, että aloitapa sinä itse ja puhu minulle tuhmia. Mies ei saanut sanaa suustaan!

Vierailija
16/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hellasta levy päälle ja ota kuva kun hehkuu punaisena, lähetä se miehelle 

Kerran sain pyytämättä kikkeli kuvan ja lähettäjä pyysi kuvaa p:tai. No laitoin kuvan poron kuivalihapaloista. Että näin. Ei tullut enää k-kuvia mulle 

Vierailija
17/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se oli juu sillon nuorena kun koitti netistä epätoivoisesti etsiä kumppania.:XD

Juu ja meikäläisellä ikää jo reippaasti yli 50 vuotta ja sama homma jatkuu

Vierailija
18/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteethan on aina vähän keskenään erilaisia.

Olin joskus kauan sitten työpaikkaharjoittelussa EY:n tuomioistuimessa, ja siellä sitten sutinaa osaston mieskarkin kanssa. Läheteltiin joskus aika kuumia viestejäkin ja kerran kun hän oli lomalla laitoin itse ottamani kuvan tisseistäni. Ihan kivaa maustetta molemmille;)

Vierailija
19/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus kauan sitten työpaikkaharjoittelussa EY:n tuomioistuimessa, ja siellä sitten sutinaa osaston mieskarkin kanssa. Läheteltiin joskus aika kuumia viestejäkin ja kerran kun hän oli lomalla laitoin itse ottamani kuvan tisseistäni. Ihan kivaa maustetta molemmille;)

Eihän tuosta ole kauaa jos älypuhelimet oli jo keksitty. Ajattele meitä dinosauruksia joilla oli vain puhelin- ja tekstiviestiseksi 😁

Vierailija
20/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuosta ole kauaa jos älypuhelimet oli jo keksitty. Ajattele meitä dinosauruksia joilla oli vain puhelin- ja tekstiviestiseksi 😁

Toisaalta, EY, onhan siitä kauan!