Mies ja pyyntö kuumasta kuvasta
Oi miksi aina tätä samaa. Deittisivuston kautta tutustunu yhteen mieheen jonku verran ja vaikutti niin mukavalta ja symppikseltä tyypiltä. Vaan tulihan sieltä sit pyyntö, että voisitko lähettää itestäs jonku kuuman kuvan. Mä en jaksa tätä enää. Niin lopen kyllästynyt tähän
Kommentit (31)
Toppavaatteet päälle, pipo päähän ja rivakalle hiihtolenkille. Nappaat sitten punaposkisen naamakuvan hikikiehkuroiden kanssa, kuuma on.
Laita kuva juuri mikrosta otetusta höyryävästä lihapiirakasta.
No älä lähetä. Ei tuollaisia lähetellä kuin korkeintaan kihlatulle.
Lähetä kuva uunissa tirisevästä kinkusta ja toivota hyvää loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
https://pbs.twimg.com/media/DiIo00YWkAU17BC.jpg:large
lähetä tämä
Tämä on hyvä 😃
Pyydä miestä lähettämään ensin malliksi siitä mitä hän tarkoittaa kuumalla kuvalla.
Tuollaista se oli juu sillon nuorena kun koitti netistä epätoivoisesti etsiä kumppania.:XD
Toivottavasti lopetit yhteydenpidon.
En ole lähettämässäkään mitään kuvaa itsestäni. Petyin vaan taas kerran. Mutt kyllä nauratti teidän ehdotukset...kiitos siitä
Multa kans yks mies pyysi "seksikästä" kuvaa. Lähetin hänelle kuvan paidattomasta Idris Elbasta.
tai mites olisi netistä kaapattu pillun kuva ja pyydät vastaavan ennenkuin blokkaat sen
Älä nainen lähetä kuviasi minulle, vaan poikkea ihan livenä luonani kahvilla. Joudut kyllä ihan itse selvittämään mihin päin pitää suunnistaa ja missä sinulle kahvit tarjoan. M
Vierailija kirjoitti:
Pyydä miestä lähettämään ensin malliksi siitä mitä hän tarkoittaa kuumalla kuvalla.
Tulee mieleen tyyppi, joka pyysi puhumaan tuhmia. Ja kun minä sanoin jotain, niin hän kommentoi, ettei tarkoittanut tuollaista. Sanoin sitten, että aloitapa sinä itse ja puhu minulle tuhmia. Mies ei saanut sanaa suustaan!
Laita hellasta levy päälle ja ota kuva kun hehkuu punaisena, lähetä se miehelle
Kerran sain pyytämättä kikkeli kuvan ja lähettäjä pyysi kuvaa p:tai. No laitoin kuvan poron kuivalihapaloista. Että näin. Ei tullut enää k-kuvia mulle
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se oli juu sillon nuorena kun koitti netistä epätoivoisesti etsiä kumppania.:XD
Juu ja meikäläisellä ikää jo reippaasti yli 50 vuotta ja sama homma jatkuu
Tilanteethan on aina vähän keskenään erilaisia.
Olin joskus kauan sitten työpaikkaharjoittelussa EY:n tuomioistuimessa, ja siellä sitten sutinaa osaston mieskarkin kanssa. Läheteltiin joskus aika kuumia viestejäkin ja kerran kun hän oli lomalla laitoin itse ottamani kuvan tisseistäni. Ihan kivaa maustetta molemmille;)
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus kauan sitten työpaikkaharjoittelussa EY:n tuomioistuimessa, ja siellä sitten sutinaa osaston mieskarkin kanssa. Läheteltiin joskus aika kuumia viestejäkin ja kerran kun hän oli lomalla laitoin itse ottamani kuvan tisseistäni. Ihan kivaa maustetta molemmille;)
Eihän tuosta ole kauaa jos älypuhelimet oli jo keksitty. Ajattele meitä dinosauruksia joilla oli vain puhelin- ja tekstiviestiseksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta ole kauaa jos älypuhelimet oli jo keksitty. Ajattele meitä dinosauruksia joilla oli vain puhelin- ja tekstiviestiseksi 😁
Toisaalta, EY, onhan siitä kauan!
Lähetä kuva palavasta kynttilästä.