Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että pitää oikein sitten tunnistautua, että voi ostaa yhden hemmetin ässäarvan??

Vierailija
25.12.2023 |

Mit vit. Ihan oikeesti? Alkaakohan pikkusen överiksi mennä tämä "suojelu".

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä Suomalaista demokratiaa ja vapautta, valtion ja kaikkien viranomaisten pitää saada tietää jos voitit jotain.,että voivat nekin rahat kupata sulta jos milläkin konstilla. Holhousyhteiskunta on Suomi. 

Vierailija
62/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita yleisiä WC- tiljoja jo nyt, joihin ei pääse kuin "tunnistautumalla", eli maksamalla älypuhelimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistautumisen myötä olen lopettanut pelikoneiden pelaamisen, vedonlyönnin ja lottojen teon. Nyt jää siis arvatkin ostamatta mitä olen lahjaksi ennen ostellut. Veikkaus saa minulta tasan 0e rahaa. 

Hyvä! 

Toivottavasti sijoitat nuo rahat ja teet itseäsi varakkaammaksi etkä rikastuta Veikkausta.

Vierailija
64/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On noita yleisiä WC- tiljoja jo nyt, joihin ei pääse kuin "tunnistautumalla", eli maksamalla älypuhelimella.

Kännyllä maksaminen ei ole sille maksunsaajalle tunnistautumista, vaan ainoastaan maksunvälitystä. Maksunvälittäjälle olet joutunut tunnistautumaan, mutta se on aivan eri asia.

Vierailija
65/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä pitäisi tehdä? Kaikki tuotteet on saatava tunnistaumisen alle jotta jokaisen vastuullista pelirajaa ja pelaamista voidaan valvoa. Ei yhtä tuoteryhmää voi jättää anonyymiksi ostettavaksi.

t. Veikkauksen työntekijä

Jos kerran veikkaaminen on vaarallista niin miksei sitä sitten kielletä kokonaan?

Sama kuin slkoholipolitiikassakin eli verotulot, halutaan että ihmiset juo mahdollisimman paljon mutta ei tulisi mitään ikäviä seurauksis

Vierailija
66/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistautumisen myötä olen lopettanut pelikoneiden pelaamisen, vedonlyönnin ja lottojen teon. Nyt jää siis arvatkin ostamatta mitä olen lahjaksi ennen ostellut. Veikkaus saa minulta tasan 0e rahaa. 

Mutta eikös tuo ole hyvä juttu?! Mieti kuinka paljon olet säästänyt rahaa?

Vierailija
67/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt tyhmälle. Jos teet loton esimerkiksi niin mitä se kassamyyjä siitä veikkauskortista katsoo? Ikä vai katsooko se vain että sulla sellainen kortti on? 

Miksi se ei voi katsoa ajokortista ikää? 

Minulla ei veikkauskorttia ole enkä pelaa veikkausen pelejä joten en tiedä näistä.

Pelaaminen kirjataan sinulle. Kaiken pelaamisen on oltava tunnistautunutta. Ei kyse iästä vaikka toki siinä sekin tulee samalla valvottua. Jos säädät jatkossa pelirajaksi 100e/vuosi ja se on täynnä ei se Lotto enää mene läpi.

t. Veikkauksen työntekijä

Ei tuo ole tunnistautumista vaan tuo on valvomista. 

Ja miten ajattelit että se valvonta toteutuisi ilman tunnistautumista?

Vierailija
68/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrasta lainkaan rahapelejä, mutta joudun nyt jatkossa tunnistautumaan, jos haluan ostaa lahjaksi arvan. Onpa naurettavaa. Ei sitten enää niitä ostella. 

Vierailija
69/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sun on tuhlata rahojasi typeriin arpoihin?

No, en nyt sanoisi tuhlaukseksi, jos pari kertaa vuodessa ohimennen olen tukenut suomalaisten hyvinvointia ostamalla arvan, jolla ei mitään voita, ja jonka myy taho, jonka tuloista siirretään kotimaan tukikohteisiin rahaa.

Paskat se mitään hyvinvoinnin tukemista ole. Puhtaaseen korruptioon menee ne rahat.

Löytyiskö jotain ajantasaista lähdettä tästä korruptiosta? Kiinnostaa kovasti, ja asiaanhan pitää puuttua välittömästi.

Pitää olla todella vähä-älyinen jos kuvittelee, että Suomessa ei ole korruptiota. Suomihan on todella korruptoitunut maa, aivan kuten esimerkiksi Ukraina.

Mikä ihmeen 🤬homoryssä tänne pöllähti?

Vierailija
70/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en harrasta lainkaan rahapelejä, mutta joudun nyt jatkossa tunnistautumaan, jos haluan ostaa lahjaksi arvan. Onpa naurettavaa. Ei sitten enää niitä ostella. 

Ei, vaan jatkossa et voi ostaa lahjaksi arpoja. Tai voit, mutta mahdolliset voitot maksetaan joka tapauksessa sinulle, eikä arvan saajalle. 

Vierailija
71/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rahanpesua vastaan taistelua kansaa vastaan. Työnantajat taas pimittää yrityksen vastuu henkilöiden ilmoittamista patentti ja rekisterihallitukselle. Yrityksissä se rahanpesu tapahtuu eikä eläkeläisten lottoamisissa.

Vierailija
72/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin ongelmapelaajan takia laitetaan kaikki kärsimään, tyypillisen vammaista suomi meininkiä 8aatana!

Vierailija
73/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, sama juttu vielä alkoholille ja tupakalle

Vierailija
74/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytännössä tunnistautuminen tehdään kaupan kassalla jos ostan arvan? Eihän se riitä että myyjä vain katsoo henkkarit, jos arvan ostajan tulee myös se arpa lunastaa. Jotenkinhan tuo ostetun arvan viivakoodi pitäisi sitoa henkkarien viivakoodiin. Vai pitääkö olla veikkaustili?

Vierailija
75/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi jatkossa enää ostaa lahjaksi arpoja, vaikka tunnistautuisikin.

Vierailija
76/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käytännössä tunnistautuminen tehdään kaupan kassalla jos ostan arvan? Eihän se riitä että myyjä vain katsoo henkkarit, jos arvan ostajan tulee myös se arpa lunastaa. Jotenkinhan tuo ostetun arvan viivakoodi pitäisi sitoa henkkarien viivakoodiin. Vai pitääkö olla veikkaustili?

No tietysti pitää olla Veikkaustili.

Vierailija
77/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se tunnistautuminen ole sama asia kuin veikkaustili?

Vierailija
78/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla veikkaustili. Seuraavat arpojen ostamistasi ynnä muuta pelaamistasi.

Vierailija
79/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Suomen kansalainen, minulla on suomalainen pankkitili. Omistan Suomessa asunnon ja kesämökin. Mutta en voi enää lotota Suomen lomillani, enkä kohta edes ostaa arpoja, koska asun ulkomailla. Miksi rekisteröitymiseen ei riitä se että on suomalainen?

Vierailija
80/132 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan holhousta. Mielestäni ihmisellä tulee olla mahdollisimman laaja vapaus ja vastuu omista tekemisistään. 

Veikkausvoittovarat ovat valitettavasti suurelta osin peräisin ongelmapelaajilta. Heiltä, joilla ei ole varaa rahoittaa edes omaa elämistään, puhumattakaan että juuri heiltä pitäisi kerätä lisäveroa Veikkauksen kautta. 

Jos tunnistautuminen estää huono-osaisia siirtämästä rahojansa toimeentulotukiluukulta Veikkauksen kassaan, niin ehkä säännössä on jotain hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan