Että pitää oikein sitten tunnistautua, että voi ostaa yhden hemmetin ässäarvan??
Mit vit. Ihan oikeesti? Alkaakohan pikkusen överiksi mennä tämä "suojelu".
Kommentit (132)
Nuo arvat ja lotot on vapaaehtoinen tyhmyysvero kuten ylinopeussakkokin. Ei ole pakko pelata/kaahata.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistautumisen myötä olen lopettanut pelikoneiden pelaamisen, vedonlyönnin ja lottojen teon. Nyt jää siis arvatkin ostamatta mitä olen lahjaksi ennen ostellut. Veikkaus saa minulta tasan 0e rahaa.
No sittenhän noi toimii juuri niin kuin on tarkoitettukin. En ole veikkaukselle rahaa antanut vaan sijoittanut nekin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sun on tuhlata rahojasi typeriin arpoihin?
No, en nyt sanoisi tuhlaukseksi, jos pari kertaa vuodessa ohimennen olen tukenut suomalaisten hyvinvointia ostamalla arvan, jolla ei mitään voita, ja jonka myy taho, jonka tuloista siirretään kotimaan tukikohteisiin rahaa.
Oikeiston vaatimuksesta Veikkaus Oy ei enää tue yhtään mitään vaan tulouttaa liikevoittonsa valtion kassaan.
Jaa, niin, taitaa Suomeen silloin lähtökohtaisesti kuitenkin jäädä. Ihme pilkunnus-sijoita.
Kertokaa nyt tyhmälle. Jos teet loton esimerkiksi niin mitä se kassamyyjä siitä veikkauskortista katsoo? Ikä vai katsooko se vain että sulla sellainen kortti on?
Miksi se ei voi katsoa ajokortista ikää?
Minulla ei veikkauskorttia ole enkä pelaa veikkausen pelejä joten en tiedä näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveli valvoo
sannulin tekosia kiusata kansaa kaikin mahdollisin keinoin.
Rahanpesun ja peliriippuvuuden ehkäiseminen on tietenkin persulle vastenmielistä.
Vuoden vaihteen jälkeen pitää tunnistautua, mutta lahjaksi ei oikein enää arpoja voi ostaa, koska veikkauskortin näyttäjä eli arvan ostaja joutuu hakemaan myös voitot.
Vierailija kirjoitti:
Nuo arvat ja lotot on vapaaehtoinen tyhmyysvero kuten ylinopeussakkokin. Ei ole pakko pelata/kaahata.
Köyhien kusetustahan ne onkin, myydään tyhmille haaveita. Jotkut ostaa niotå vain sen takia, että joskus sentään niiden tuotoista ohjattiin yhteiseen hyvään.
Onkohan tähän tunnistautumispelleilyyn jokin järjellinen syy?
Nimim. ajokorttiaan Prisman kassalla esitellyt ja ihmetellyt, että mitä helvettiä kassatyöntekijälle
kuuluu minun nimeni ja ajo-oikeuteni ja mitä hän sillä todistuksella ajo-oikeudestani tekee,
koska ajokortti ei ole henkilöllisyystodistus.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt tyhmälle. Jos teet loton esimerkiksi niin mitä se kassamyyjä siitä veikkauskortista katsoo? Ikä vai katsooko se vain että sulla sellainen kortti on?
Minulla ei veikkauskorttia ole enkä pelaa veikkausen pelejä joten en tiedä näistä.
Pelaaminen kirjataan sinulle. Kaiken pelaamisen on oltava tunnistautunutta. Ei kyse iästä vaikka toki siinä sekin tulee samalla valvottua. Jos säädät jatkossa pelirajaksi 100e/vuosi ja se on täynnä ei se Lotto enää mene läpi.
t. Veikkauksen työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveli valvoo
Rahanpesun ja peliriippuvuuden ehkäiseminen on tietenkin persulle vastenmielistä.
Kuka v*ttu sitä rahaa pesee, kun siitä niin vouhkataan pankeissakin??
Niin Suomi-politiikkaa, että kaikilta kielletään joku kiva sen heikoimman väestönosan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveli valvoo
Eiköhän ne rahanpesijät löydä aivan muita väyliä, ja peliriippuvaiselle se tunnistautuminen tuskin on kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen kirjataan sinulle. Kaiken pelaamisen on oltava tunnistautunutta. Ei kyse iästä vaikka toki siinä sekin tulee samalla valvottua. Jos säädät jatkossa pelirajaksi 100e/vuosi ja se on täynnä ei se Lotto enää mene läpi.
Ei tuo ole tunnistautumista vaan tuo on valvomista.
"Tunnistautuneena asiakas saa kuponkipelien voitot talteen, vaikka tosite katoaisi tai sen tarkistaminen unohtuisi.
Jatkossa kuponkipelien pelaaminen edellyttää tunnistamista esimerkiksi Veikkaus-kortista tai ajo-/henkilökortista. Myös Veikkauksen mobiilisovellus on mahdollinen, jossa on tarjolla modernisti mobiilikortti tunnistamiseen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peliriippuvainen varmasti sinne jotain rajoja säätääkin? Edelleen ei moite "veikkauksen työntekijälle" , vaan ylipäänsä tämän koko asian järjellisyyttä punniten.
Ensi vuonna sitten ei ole enää järkeä ostaa arpoja esim. lahjaksi, koska sen, joka arvan ostaa, pitää myös lunastaa mahdollinen voitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sun on tuhlata rahojasi typeriin arpoihin?
No, en nyt sanoisi tuhlaukseksi, jos pari kertaa vuodessa ohimennen olen tukenut suomalaisten hyvinvointia ostamalla arvan, jolla ei mitään voita, ja jonka myy taho, jonka tuloista siirretään kotimaan tukikohteisiin rahaa.
Paskat se mitään hyvinvoinnin tukemista ole. Puhtaaseen korruptioon menee ne rahat.
Veikkaus tulee menettämään paljon rahaa pakollisen tunnistautumisen myötä. Saa nähdä kauanko koko firma pysyy pystyssäkään..397
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole tunnistautumista vaan tuo on valvomista.
Niin, lisenssimaailmassa kaiken pelaamisen on oltava sellaista valvottua. Jotta tiedetään eurolleen paljonko kukin on pelannut. Jotta jokainen voi asettaa pelirajansa jota ei voi ylittää. Sitä on vastuullinen pelaaminen.