Joululahjapettymykset 2023! Kertokaa mikä lahja oli pettymys?
Tähän ketjuun joululahjat mitkä meni pieleen ja täysin huti? Muut voi ottaa huumorilla 😅
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Itse tehdyt "kotityö- ja askare kupongit", eli imurointia, pyykinpesua ja lajittelua, tiskikoneen tyhjennystä, ikkunoiden pesua, jne. Nämä mieheltä, joka ei ikinä vapaaehtoisesti osallistu mihinkään kotiaskareihin. Katsotaan, kunnioittaako hän itse antamaansa lahjaa, kun esitän esim. "ikkunanpesu kupongin" hänelle keväällä?
Anna säkin kotityökuponkeja, kun miehellä on synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tehdyt "kotityö- ja askare kupongit", eli imurointia, pyykinpesua ja lajittelua, tiskikoneen tyhjennystä, ikkunoiden pesua, jne. Nämä mieheltä, joka ei ikinä vapaaehtoisesti osallistu mihinkään kotiaskareihin. Katsotaan, kunnioittaako hän itse antamaansa lahjaa, kun esitän esim. "ikkunanpesu kupongin" hänelle keväällä?
Tästä voisi syntyä sellainen kuponkitalous, jossa kaikki normaaliin elämään kuuluvat asiat muutetaan kupongeiksi ja niitä annetaan ja vaihdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikki seksi kortille. Suikkarikupnki synttärilahjaksi ja niin edelleen. Mies varmaan tykkäis. Muissa väleissä ei tietenkään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain seinälle laitettavan hirven pään apelta.
Tosielämän Lasse Sievinen on näköään siellä.
Tänä vuonna kukaan ei ilmeisesti saanut anopilta lahjaksi laminoitua BMI-taulukkoa?
Pari tusinakuppia tuli mutta muuten onnistuneita lahjoja kyllä. Kodin sisustus ja astiat ovat vähän sellaisia että joku voi ihan oikeasti inhota niitä muumimukeja jne . Lisäksi jos juo teensä 3,5 dl mukista, niin miksi antaa lahjaksi 1,5 dl mukin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vegaani vai mitä vikaa hirven päässä on?
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään niin ei tarvinnut pettyä
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna kukaan ei ilmeisesti saanut anopilta lahjaksi laminoitua BMI-taulukkoa?
Ei ole anoppia. Bmi taulukon voi nähdä netistä.
Olen painottanut läheisilleni, että vaatteita, hygieniatuotteita, ruokia/makeisia en yksinkertaisesti halua. Arvatkaapa mitä oli paketeissa - selänpesusieni, eau de colognea, puolalaista suklaata, Golden Star -broilerimaustetta, villasukkia (koko 35, jalka 42) ja S-koon kauluspaitoja vaikka olen XL (olisiko vinkki laihduttamisesta?)
M 49
Oon itse ostanut joululahjani , vintagekoruja noin 400 eurolla niin ei tasan tule pettymyksiä :)
Mitään lahjoja keltään saanut. Mies ei tajua laittaa lahjoja ja lapsella ei ole rahaa
En saanut huonoja lahjoja. Ainoa asia mihin vähän petyin oli se, että saamassani älykellossa ei ole sen laturissa mukana jotain siihen kuuluvaa osaa ja lahjan antaja lupasi hankkia sen niin, että saan sen uuden vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse ostanut joululahjani , vintagekoruja noin 400 eurolla niin ei tasan tule pettymyksiä :)
Mitään lahjoja keltään saanut. Mies ei tajua laittaa lahjoja ja lapsella ei ole rahaa
Minäkin ostin itselleni lahjan, palapelin. Näin mainoksessa kivan kuvan, 2000 palaa ja arvasin, että mieheni ei lähde ostamaan sitä vieraan ketjun liikkeestä. Mieheltä sain puisen rannekorun.
Mun mies oli ostanut mulle uuden Volvon ison maasturin, värinä musta, vaikka nimenomaan tietää, että mun mieliväri autoissa on valkoinen. Ihmetteli kun olin vähän nyrpeä aattona. Ittelleen osti mustan myös ja luuli että mullekin kelpaa se.
Pyysin kalevalakorun riipusta,sain jonkun rihkamariipuksen josta katkesi heti ketju.
Sain vain appivanhemmilta lahjan. Eli huti on se miehen lahja, jonka "toimitus on viivästynyt" vaikka kuulemma tilasi jo aikapäiviä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vegaani vai mitä vikaa hirven päässä on?
Tuskinpa kaikki sekaanitkaan tykkää kuolleesta päästä seinällä. Ja tosiaan, niinkuin joku jo täällä manitsikin, niin ei kannata alkaa sisustaaan toisten koteja, oli se sitten kello tai taulu taikka kuollut pää...