Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin arvasta 1000 euroa!

Vierailija
25.12.2023 |

Sain joululahjaksi arvan josta voitin otsikossa mainitun tonnin. Tuli tarpeeseen. Ja ikään kuin ärsyttääkseni tiettyjä ihmisiä kerron sen, että olen työtön enkä tietenkään aio paljastaa voittoani Kelalle. Ensi kuussa tukia tulee siis normaaliin tapaan 950 - 1000 euroa :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minä voitin tuossa vuosituhannen alkupuolella 2000 euroa arvasta. Kestitsin kavereitani ja tarjoilin juomia. Kun rahat loppui, kaverit ei enää kyselleet minnekään. Ja kun olin rahaton, kukaan ei auttanut. 

Vierailija
22/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jää helposta työstä 3500 euroa kuukaudessa käteen verojen jälkeen. 

Oletpas harhainen. Monenko päivän putki on tällä hetkellä menossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Minä voitin tuossa vuosituhannen alkupuolella 2000 euroa arvasta. Kestitsin kavereitani ja tarjoilin juomia. Kun rahat loppui, kaverit ei enää kyselleet minnekään. Ja kun olin rahaton, kukaan ei auttanut. 

Minulla on vähän samanlainen kokemus. Viitisentoista vuotta sitten olin hyväpalkkaisessa työssä. Kavereita ja naisia riitti. Sitten firma lopetti enkä enää saanut yhtä hyväpalkkaista työtä. Nettotulot tippuivat kolmesta tonnista hiukan vajaaseen kahteen tonniin. En voinut tuhlailla ja "bailata" enää samalla tavalla. Naiset hävisivät nopeasti ja kaveritkin pikku hiljaa. Oikeat kaverit kuitenkin jäivät.

Vierailija
24/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu on nykyään naurettavan pieni raha. Euroajan alussa tuolla olisi jotain luxusta saanut.

Suosittelen säästämään koko summan. Todennäköisesti työnnit sen jo turhuuksiin kuten köyhillä on tapana.

Vierailija
25/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 10v sitten voitin Eurojaskasta vähän enemmän. Otin lopputilin ja nautin ansiosidonnaisetkin siihen päälle ihan kiusalla. En ole vieläkään palannut työelämään. En taitaisi enää edes kelvata kenellekään.

Vierailija
26/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! 

Vierailija
27/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonttu on nykyään naurettavan pieni raha. Euroajan alussa tuolla olisi jotain luxusta saanut.

Suosittelen säästämään koko summan. Todennäköisesti työnnit sen jo turhuuksiin kuten köyhillä on tapana.

Köyhä todellakin yleensä kuluttaa ylimääräisen rahan nopeasti. Se johtuu siitä, että ylimääräisellä rahalla tulee ostettua jotain sellaista mitä haluaa mutta johon ei ole ollut aiemmin varaa. Jos rahaa on koko ajan ylimääräistä, niin totta kai sitä on sitten helppo säästää ellei sitten ole niin tyhmä, että koko ajan pitää tuhlata kaikki mikä tuleekin.

Jos älykkyysosamääräsi olisi edes 80 niin olisit ymmärtänyt yllä kerrotun asian itsekin. Et kuitenkaan sitä tiennyt ja se kertoo siitä, että olet harvinaisen tyhmä.

Vierailija
28/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Jos tuon summan saa käteisenä, se kannattaa käteisenä ottaa. Käytä rahat viisaasti.

Vierailija
29/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on suunnilleen tyhmintä, mitä rahoillaan voi tehdä - mitään ei jää tuosta käteen. Toisaalta näkee kuka on oikea ystävä ja kuka ei, mutta siihen se jääkin. Tosi moni syö ja juo mielellään toisten rahoilla, mutta ei ole itse valmis auttamaan ystävää hädässä jos sellainen tilanne tulee.

Vierailija
30/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mun naapurikin sanoi aikoinaan. Siitä huolimatta kävivät aamuisin kerjäämässä kahvia...rahaa...autoa "lainaksi".

Mitään eivät palauttaneet, paitsi auton myöhässä tankkaamatta.

Vierailija
31/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kelalle ei tietenkään pidä kertoa mitään. Olen voittanut pitkävedosta tässä viikon mittaan 1500 euroa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi