Ostin lahjaksi sisarelleni arvan ja se voitti todella suuren summan, minulle kuuluu siitä osuus.
Eli juttu meni niin, että sisko on voittnut arvasta 20 000€ ja pimittänyt asian minulta kokonaan, tuoarpa oli minun ostamani, sillä hän ei koskaan itse osta tuollaisia arpoja, heillä tuli todella yllättäin kiire kotiin meiltä, kesken kyläilyn.
Törkeää salata arpa!!
Sain asian vahingossa selville sillä kävin heidän kodissaan salaa, arpa oli jääkaapin ovessa vahvalla magneetilla ja siinä oli 20 000€ voittoa!!
Mielestäni minulle kuuluu ainakin ostajan provika 5000€.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa lahjaksi arpaa, jos ei halua että toinen saattaa siitä jotain voittaa.
Joo, ap:n olisi pitänyt raaputaa arpa ensin ja antaa se lahjaksi vain jos voitto on alle vitosen tai ei lainkaan voittoa.
Ei pidä antaa lahjaa jota ei kestä nähdä lahjan saajan käytössä.
Ap:n sisko tiesi, kuinka ahne ja kateellinen ap on.
Mutta summa summarum. Tuo jääkaappimagneetti osoittaa tarinan 100% varmssti keksityksi provoksi.
Ostin sisaruksille monta arpaa ja toivoin että olisivat saaneet ison voiton. Mutta ei tullut kuin 4€. Toivon heille hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu tuo provo enää: nykyään et voi ostaa arpaa lahjaksi vaan omalle veikkauskortillesi menee kaikki. Eli vain sinun kauttasi voi lahjan saaja saada voittonsa.
Vaikkaus pissi tässä omaan nilkkaansa. Tästä syystä kaikki arpalahjat jäivät ja jäävät tulevaisuudessakin ostamatta.
Näin on.
01.01.2024 alken.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa lahjaksi arpaa, jos ei halua että toinen saattaa siitä jotain voittaa.
Just siksi en osta. Kiukuttais jos toinen voittais.
Lain mukaan nykyään ei saa antaa lahjaksi arpaa. Eli ostaja pitää koko voiton kuulemma. Miten on.
Voi ostaa vuoden loppuun saakka. T. Eilen arpoja ilman veikkauskorttia ostanut