Ostin lahjaksi sisarelleni arvan ja se voitti todella suuren summan, minulle kuuluu siitä osuus.
Eli juttu meni niin, että sisko on voittnut arvasta 20 000€ ja pimittänyt asian minulta kokonaan, tuoarpa oli minun ostamani, sillä hän ei koskaan itse osta tuollaisia arpoja, heillä tuli todella yllättäin kiire kotiin meiltä, kesken kyläilyn.
Törkeää salata arpa!!
Sain asian vahingossa selville sillä kävin heidän kodissaan salaa, arpa oli jääkaapin ovessa vahvalla magneetilla ja siinä oli 20 000€ voittoa!!
Mielestäni minulle kuuluu ainakin ostajan provika 5000€.
Kommentit (26)
Meillä tämä menis niinpäin, että arvan antaja ei vaatisi mitään, vaan olisi iloinen toisen puolesta, mutta voittanut sisko/veli tunkisi väkisin puolet rahasta antajalle 😄
No periaatteessa se voitto kuuluis sun veikkauskortille eli sun tilille.
Minullekin kuuluu siitä 7000€. Saita sisko sinulla.
Voitin joskus arvasta 200 000. Siitä on 15 vuotta ja arvan sain joululahjaksi.
Ap kauanko keksit tuota typerää provoa.
Kannattaa katsoa vaikka sanakirjasta, mitä "lahja" tarkoittaa. Tai keksiä parempia provoja.
Ei muuten kuulu. Siskosi on oikeutettu pitämään koko voittosumman ja sinä nuolet näppejäsi ja olet iloinen että onnistuit ostamaan hänelle sellaisen arvan millä voittaa.
Kynän sillä voitti, ei muuta. Kuten edesmennyt Urpo Leppänenkin.
Sulle ei kuulu muuta kun hyvä mieli toisen puolesta.
Ei kannata antaa lahjaksi arpaa, jos ei halua että toinen saattaa siitä jotain voittaa.
Opitpahan ainakin sen, ettet osta arpoja toisille. Ja ihan hyvä opetus, sillä tarkoituksesi oli varmasti antaa lahjaksi ns. ei mitään, eli tyhjä arpa.
Ei onnistu tuo provo enää: nykyään et voi ostaa arpaa lahjaksi vaan omalle veikkauskortillesi menee kaikki. Eli vain sinun kauttasi voi lahjan saaja saada voittonsa.
Vaikkaus pissi tässä omaan nilkkaansa. Tästä syystä kaikki arpalahjat jäivät ja jäävät tulevaisuudessakin ostamatta.
Anna seuraavaksi valmiiksi raaputettu arpa.
Voiko arpaa enää ostaa lahjaksi uusien sääntöjen takia? Ostaja pitää myös lunastaa voitto?
Ei kuulu.