Presidenttien lapsuuden kodit ja Li Anderssonin jugend linna
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010027283.html
Jotenkin tekopyhää Li Anderssonin vasemmistolaisuus. On itse muihin presidenttiehdokkaisiin nähden melko hvistä lähtökohdista ponnistanut. Etuoikeutettu suomenruotsalainen.
Kommentit (79)
Li on kuin idolinsa Marx. Puhuu lämpimästi työväestä, mutta luoja paratkoon, että itse duunia tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lillä on alempi korkeakoulututkinto ja monella alalla maisterintutkinto ei tuo mitään lisäarvoa.
Oma linnakaan ei tuo lisäarvoa???
Ihmettelin ettei kenenkään juuret ole millään yhä suvun hallussa olevalla kotitilalla, ei edes Keskustan Rehnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jugend-linna ja kommari 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ja tämähän oli Lin vika tietenkin? Ja onko nyt taas täällä persu määräämässä kuka saa asua missäkin? Ilmeisesti
Kommarit paasaavat norsunluu-tornin ikkunasta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Eikös se nimenomaan ole vasuri-ideologiaa että kaikki ovat yhtä rikkaita/yhtä köyhiä,yhtä pitkiä/yhtä pätkiä,yhtä lihavia/yhtä laihoja ja vielä kaikilla samanlainen aatteen mukainen univormu päällä+kaikki lukevat Pääomaa aamusta iltaan taikka sitten Maon pientä punaista kirjaa.T:Parta-Kalle
Andersson ja Essayah ovat kaikkein tekopyhimmät ehdokkaat.
Linnassaan asuva prinsessa Li puhuu lämpimästi köyhistä... kunhan ne eivät tule kymmentä metriä lähemmäksi loukkaamaan hänen pystyssä olevaa nenäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto ja Siilitie
Haavisto on kotoisin Munkkimienen paremmalta alueelta. Munkkiniemen oppikoulussa hän myös pieksi koulukiusaajansa.
Prinsessa Li linnassa, linnassa, linnassa, on haisevaa duunaria paossa, paossa.
Vierailija kirjoitti:
Li on kuin idolinsa Marx. Puhuu lämpimästi työväestä, mutta luoja paratkoon, että itse duunia tekisi.
Lopun aikaa laskee rahojaan. Köyhä kommari tässä ollaan juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lillä on alempi korkeakoulututkinto ja monella alalla maisterintutkinto ei tuo mitään lisäarvoa.
Oma linnakaan ei tuo lisäarvoa???
Se Lin *oma linna* on siis taiteilijatalo, jossa olevia asuntoja taiteilijat voivat vuokrata. Siis huoneistoja! Tämän ketjun kirjoittajat, jotka eivät ole edes lukeneet kyseistä juttua, kuvittelevat - tyhmyyttään ja kateuttaan - että jugendlinna oli kokonaan Lin perheen käytössä. Ei ollut, vuokralla asuivat siellä, ja Li oli vain parivuotias, kun vanhemmat erosivat ja Li muutti toimittaja-äitinsä kanssa ihan tavalliseen kerrostalokotiin.
En ole kommunisti, en Lin kannattaja enkä edes suomenruotsalainen, mutta silti minua ärsyttää tämä persuhenkisen kansan keskuudessa vallitseva väärinkäsitys, että kaikki suomenruotsalaiset ovat rikkaita ja etuoikeutettuja.
Jännä, ettei Li halua kertoa tulojaan.
Voi teitä. Mulla on tuttavapiirissä kaksi nörttiä. Toinen kehittä pelejä ja toinen on myynyt firmansa. Edellisen kuukausipalkka on 14 000 e ja toinen tienasi miljoonia myynnissä. Molemmat ovat vasemmistolaisia.
Ja köyhä Jussi on asunut vuosia Eirassa miljonääriperijävaimonsa kanssa.
Presidenttien? Noista yksikään ei ole ollut presidentti.
Maisterin pitää osata tehdä gradu. Huhtasaari ei siihen kyennyt... ja Andersson arvasi, ettei sitä tämänkään älykkyydellä tehdä. Tyhjän propagandan latominen on helpompi juttu.