Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistatteko Elannon lihapiirakat???
Kommentit (5)
Mäkin muistan aina, kun syötiin ukin kanssa polakkaa :-) Meijerivoita päälle ja muki maitoa :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin mieheni oli aivan hulluna noihin lihiksiin ja minäkin tein tuutavuutta niihin, kyllähän ne oli ihan syötäviä.
Lämmitettiin koulussa patterin välissä, kun ei ollut ruokaa koulussa.
Niiden uunituore ranskanleipä 😍 Ei oikein enää sopisi nykyajan hiilarikammoisille
Alue: Aihe vapaa
Ei oo toisia yhtä hyviä tullut markkinoille.
Rakastin myös Elannon Polakoita lapsena.