Kertokaa KIVOJA joulukokemuksia!
Kommentit (29)
Vanhemmat ryyppää ja riitelee. Näin oli melkein joka joulu lapsena.
Minulla oli paras joulu ikinä. Ja se on paljon sanottu, kun olen jo 55 v.
Minulla oli ihan kiva jouluaatto suvun kesken. Kivointa oli seurata perheen pienimpien menoa ja iloa. Suuri ilo muutamasta uudesta lelusta ja riemukasta juoksentelua ja naurua. <3 Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Kuten myös viiniä ja jälkiruokaa. Ei valittamista!
Vierailija kirjoitti:
Awww, ihana kuulla!
Sain juuri 6 vuotta täytettyäni kirjan lahjaksi. Opin siitä lukemaan, jo samana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää! Ap
no, koko elämäni joulu on ollut tavalla tai toisella pingottamista, vaikka vähän joka joulu on ollut eri kokoonpanolla. Kun lapset olivat pieniä, niin aina oli isovanhempia paikalla.
Usein varsinkin ennen mentiin muiden toiveiden mukaan, muut sanelivat ohjelman, tai on pingotettu jonkun vähän vieraamman ihmisen vuoksi, tai yleisfiilis on ollut jäykkä, tai omalla lapsella ollut asiat huonosti, tai joku on ollut huonolla päällä, on pitänyt jännitää kuka pilaa joulun tällä kertaa, tai itse on ollut stressaantunut tms.
Tällä kertaa kaikki olivat rentoja ja hyvällä tuulella. Kellään ei ollut kiire takaisin omaan kotiin, kukaan ei vetäytynyt omiin oloihinsa, kukaan ei päsmäröinyt.
Mulla ei oo yksittäistä, mutta mä tykkään etsiä kuusen itse jonkun toisen ihmisen kanssa, yleensä se on joku sukulainen ollut.
Koin henkisen heräämisen muutama vuosi sitten, nykyisin kysyn siltä kuuselta luvan saanko ottaa, siinä ei ole mitään ongelmaa jos sen tekee kunnioittaen eikä mene saha laulaen metsään.
Muistakaa myös kunnioittaa metsää. Vanhoissa suomalaisissa kansantaruissa metsä voi nielaista ihmisen jos sitä ei kunnioita.
Vaimo kilahti juuri ennen lahjojen jakoa ja oli pakko soittaa lanssi. Veivät psykiatrisen polulle jossa oli valtavasti saman ikäisiä naisia.
Vaino ja anoppi tappelivat kokonillam kuten tavallista. Ennen nukkumaanmenoa hön sitten ratkesi itkemään ja oksensi. Pilasi meidän joulun.
Kiltinmiehen ja kiltinnaisen katseet kohtasivat aattoiltana talon pihakäytävällä. Viimenkin kilttinainen huomasi kilttimiehen. Kilttinainen kutsui kilttimiehen asuntoonsa syömään kanssaan jouluateriaa. Sen jälkeen käytiin yhdessä joulusaunassa. Myöhään illalla jouluglögin jälkeen kilttinaisen makuuhuoneessa kuului vaimea kuiskaus "ole varovainen olet ensimmäinen"
Poika 8 v toivoi pleikkaria, edes vanhoja malleja. Sai itse tehdyt lapaset ja Fazerin taloussuklaalevyn. Ei paljon poikaa hymyilyttänyt.
Tädit ja mummit antoivat pehmeitä paketteja, kuten joka ikinen vuosi. Lapset eivät viitsineet niitä edes avata, itse revin ne loppuillasta auki ja tarkastin ettei ole seteleitä kätketty villasukkien sisään. Ei ollut, joten heitin kaikki roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Poika 8 v toivoi pleikkaria, edes vanhoja malleja. Sai itse tehdyt lapaset ja Fazerin taloussuklaalevyn. Ei paljon poikaa hymyilyttänyt.
Mikset sitten ostanut sitä pleikkaria? Todella outo kommentti.
Mies lähti hiihtämään juuri kun piti ruveta syömään ja oli poissa NELJÄ tuntia, tulinsitten haisevana ja hikisenä sohvalle. En puhunut sille koko iltana yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awww, ihana kuulla!
Ihan voisit opetella suomeksi kirjoittamaan ooooh.
Mies tukehtui riisipuurin, päästiin siitäkin paskasta!
Mulla on pääsääntöisesti kivat joulukokemukset. Varmaan siksi, että niin lapsuuden perheessäni kuin aikuisenakaan ei ole ollut suorittamisen pakkoa ja koko perheemme tykkää joulusta sekä sen valmisteluista kuin pyhien puuhista.
Nyt olemme mökillä ja nämä mökkijoulut ovat kyllä todella leppoisia.
Onko nuo ne KIVOIMMAT joulukokemukset?🤣🤣🤣🤣
Olen sen verran rehellinen että en viitsi täälä valehdella toisille