Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa KIVOJA joulukokemuksia!

Vierailija
25.12.2023 |

Suorastaan masentavaa lukea näitä negatiivisia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi sisareni sai jonkinlaisen pikku psykoosin joulupöydässä ja koko perhe sai hävetä. Oli iso sukujoulu ja kaikki koolla. 

Vierailija
22/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tunnekylmästä kodista ja mun kummityttö oli kirjoittanut mulle kirjeen ja antoi samanlaisen hupparin kuin sillä itsellä on 🥰 mukaan lahja ei ole ollut niin ihania kuin se kirje 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies ja kilttinainen köllöttelivät sohvalla vierekkäin ja katsoivat elokuvaa. Kiltti joulu niin kuin kaikki 26 yhteistä joulua sitä ennen. Kannattaa napata se oma kilttimies tai kilttinainen nuorena, niin saa helmen kumppanikseen!

Vierailija
24/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oikeasti toi kiva joulu! Ensin käytiin aatonaattona anopin luona ja seurusteltiin siellä perheen kesken, syötiin hyvin ja annettiin pienet lahjat.

Eilen aattona sit oltiin mun äidillä iltapäivällä, lahjottiin taas ja illalla meille kotiin tuli avokin veli ja yksi meidän kaveri. Pelattiin lautapelejä ja vietettiin vaan tosi paljon hauskaa!:D

Vierailija
25/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kiva aatto. Olen ollut kipeänä ja muutenkin ihan jaksamisen rajoilla. Luulin jo etten vain jaksa Joulua lapsilleni laittaa. Mutta onnistuinkin. Valmiina hain ruokia ja paketteihin sain kuin sainkin hyviä lahjoja. Lapset tykkäsivät ja itselle tuli joulumieli.

Vierailija
26/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies ja kilttinainen köllöttelivät sohvalla vierekkäin ja katsoivat elokuvaa. Kiltti joulu niin kuin kaikki 26 yhteistä joulua sitä ennen. Kannattaa napata se oma kilttimies tai kilttinainen nuorena, niin saa helmen kumppanikseen!

Vierailija
27/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi. 

Vierailija
28/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin kiltimmän miehen asunnosta kuuluu vaimea sängyn narina. Prosenttijengiläisiin viimeinkin kyllästyneen jännänaisen tatuoitujen pakaroiden noustessa ja laskiessa kiltimmän miehen päällä.

Vierailija
29/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kiva aatto. Olen ollut kipeänä ja muutenkin ihan jaksamisen rajoilla. Luulin jo etten vain jaksa Joulua lapsilleni laittaa. Mutta onnistuinkin. Valmiina hain ruokia ja paketteihin sain kuin sainkin hyviä lahjoja. Lapset tykkäsivät ja itselle tuli joulumieli.

Hyvä, asioilla on tapana järjestyä😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi