Mitäpä sait joululahjaksi?
Liian pieniä villasukkia, liian pieniä kauluspaitoja sekä hygieniatuotteita joilla en kuunaan tee mitään.
Saan kuulema antaa (kenelle) pois ne joita en tarvitse.
M 48
Kommentit (25)
Ostin omat lahjani itse. Saan mitä halusin ja toivoin.
Hyvin meni. Toivomani Viivi&Wagner-kalenterin, jouluolutta ja muuta mukavaa. 😊
En mitään.
Joskus kun olen sukkia saanut exien suvulta, niin aina ne on pieniä. Niille pienille ihmisille ei taida tulla mieleenkään että joillain isommilla on tämmöiset kanootit kuin 40 numeroiset...
Kävin vanhempieni luona ja sain ilkeilyä koko joulun. Lähdin tänään aamuneljältä ajamaan Kouvolasta Alavudelle ja matkalla tuli tekstiviesti puhelimeen että kiitos muistamisesta. Olisihan sen voinut sanoa jo aattoiltana eikä alkaa haukkumaan antimia ja tenttaamaan niiden hintoja.
Pesuaineita, mopin, varsi-imurin, valkaisuainetta, paistinpannun ja tiskirättejä.
Käsisaippua, kahvia, peltipurkki, 40e ja kerrastohousut.
En mitään enkä antanut kellekään mitään. Näin oltiin sovittu.
En tiedä vielä, kun joulupukki on kuulemma jumissa Meksikossa!
Mies osti minulle käyttämäni ihonhoitosarjan tuotepaketin. Ilahduin siitä todella paljon, sillä en edes kuvitellut hänen ymmärtävän sellaisista mitään.
Ihana flanellipyjama, kirjan,korvikset, lushin ihanaa shampoota, rituals setin ja lasten isältä 50€ (on erottu 8v sitten)
Satiinilakanat, karvafleesen, kirjan, meikkilaukun, hierontalahjakortin, sormikkaat, ihonhoitotuotteita, jumppalegginsit, suklaata, punaviiniä, kynttiläsetin, kasvonaamioita ja villasukat.
N47
Meillä (57,57 ja lapset 20+ 24
Kukaan ei saanut eikä ostanut eikä halua mitään krääsää. Iloinen joulu-
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve on leimata kaikki lahjat krääsäksi? Voitko selittää?
Jalkahoitolahjakortin, kosmetiikkaa, herkkuja, kalenterin ja kynttilän. Olin iloinen lahjoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve on leimata kaikki lahjat krääsäksi? Voitko selittää?
Koska kukaan meistä ei tarvitse eikä halua mitään uutta niin jokainen lahja on turha eli krääsää.
Pyytämäni kokkiveitsen ja karkkia. Se