Muita jotka viettää joulua kipeinä?
Mitä tautia siellä podetaan? Täällä joku kuumetauti päällä. Kyllä ärsyttää.
Kommentit (24)
ilmeisesti flunssa. peruin omat joulumenoni etten mene tartuttamaan muita
N. kolme kuuk, kestänyttä yskää. Kaaduin jääkylmaan veteen-
yksiyski-
Olen keuhkokuumeessa. Todella joulumieli huipussaan.
Minä syön gefilus pillereitä joka päivä ja olen välttynyt flunssalta sen jälkeen kun aloin noita syömään mutta on aika kalliita. Kolmen kuukauden kuuri omaksaa n. 30n euroa.
Torstai alkoi 40 asteen kuumeessa ja siitä saakka sahannut 38-39 välillä. Lihaksia kolottaa, rohiseva yskä vie viimeisetkin voimat.
Ei paljoa jaksanut tehdä jouluvalmisteluita ja ruokaa. Molemmat pienet lapset myös kipeänä, ollaan makoiltu sohvalla koko viikonloppu.
Täällä pöpö, 38,5 kuume ja veto täysin pois. Ei paljon jaksa edes ylös nousta. Lepoa pimeässä vaan.
Perjantaina alkoi kuume. Kurkussa tuntuu.
Järkyttävintä se jälkitauti yskä johonka meinaa tukehtua. En pystynyt kuukauteen nukkumaan ja lääkäristä ei saanut mitään apua niin että yskään ei ole mitään apua muuta kuin yskiä keuhkonsa pihalle. Kun ei saanut sairauslomaakaan lisää ja sitten vittuiltiin että olisit kotiin jäänyt köhimään niin ei tuntunut mukavalta.
Kenelle se yskä tulee joka kutittaa kurkussa ihan kokoajan niin sääliksi käy.
Kamala yskä ja lihakset yskimisestä kipeät. Hengitys rohisee ja astmalääkkeet ovat tapissaan. Äkkiä laskee happisaturaatio alle 90 ja olen kuin toljake. Ventolineakaan ei voi määrättömästi vedellä.
Kiitos vertaistuesta!
Meillä on miehellä korona ja itselläni 38 kuumetta, mutta testi näyttää toistaiseksi negatiivista. Lihaksia särkee järkyttävästi ja yskittää. Paranin vasta pari viikkoa sitten jostain taudista, jossa yskä kesto 3kk...
Meidän kotona piti olla ensimmäistä kertaa kunnon sukujoulu, jonne odotetuimmat vieraat vanhat isovanhempani. Onneksi jouluruokailu oli tarkoitus toteuttaa nyyttärimeiningillä, ja sukulaisen toimesta oven taakse ilmestyi pulkassa mm.karjalanpaistia, kaloja, salaatteja ja leipää Perunat keitin ja laatikot lämmitin siihen tyyliin, että istuin lattialla kuuman uunin lämmössä... Juuri ja juuri sain lautaset pöytään. Syötiin, kaaduin sohvalle. Pienet lapset leikki ja katseli piirrettyjä vieressä.
Pikaista paranemista kaikille!
Ensin vatsatauti ja nyt flunssa! Koronatesti oli negatiivinen, mutta oireet viittaavat kyllä siihen
Mulla oli eka jota lievää vatsatauti, ripulia ja lämpöilyä, meni ohi kokonaan kunnes perjantaina alkoi kurkun kutina sellainen ihan outo jatkuva kutina ja pian alkoi kurkkukipu, nyt tällä hetkellä olen lievässä kuumeessa. Korona näytti negaa.
Voiko olla korona taas kun edellisestä testillä todetusta koronasta on kuusi viikkoa? Jos nyt on rinnakkain liikkeellä kaksi erilaista olevaa koronaversiota, niin saa molemmat perätysten?
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävintä se jälkitauti yskä johonka meinaa tukehtua. En pystynyt kuukauteen nukkumaan ja lääkäristä ei saanut mitään apua niin että yskään ei ole mitään apua muuta kuin yskiä keuhkonsa pihalle. Kun ei saanut sairauslomaakaan lisää ja sitten vittuiltiin että olisit kotiin jäänyt köhimään niin ei tuntunut mukavalta.
Kenelle se yskä tulee joka kutittaa kurkussa ihan kokoajan niin sääliksi käy.
Se kutittava yskä on ihan kauheaa, kun tuntuu, että yskii ja yskii ja meinaa pakahtua, eikä mikään auta.
Lääkäri suositteli hunajaa, joka auttaa vähäsen pahimpaan tuskaan, mutta ei paljoa.
Hep! Tosin nyt hieman helpottaa, eka kuumeeton päivä kolmeen päivään.
Täällä influenssa koko perheellä, 40 astetta kuumetta, tosin jo parempaan päin. Jäi silti normaali aatto välistä, kun kaikki sängyn pohjalla.