Teenkö karhunpalveluksen jos sanon miehelleni että haluan jatkaa yhdessä vaikka hän petti?
Tiedän jo, että haluan jatkaa tapahtuneesta huolimatta vielä yhdessä. Hän on ollut katuva ja osoittanut välittämistä. En tiedä voiko luottamusta enää korjata tai tuleeko tämä toimimaan kuitenkaan pidemmän päälle, mutta haluan antaa tälle vielä mahdollisuuden. On monta vuotta takana ja paljon hyvääkin. Mutta kannattaako minun sanoa sitä vielä ääneen, loppuuko siihen hänen puoleltaan panostus suhteeseen?
Kommentit (71)
Tee itsellesi palvelus ja etsi sinäkin uusi seksikumppani, nyt kun mies on teidän suhteenne avannut ulkopuolisille. Voittehan silti jatkaa yhdessä, mutta ilman paineita pettämisestä.
Tässä kyllä minulle löytyi vähän ajateltavaa. Kiitos. Kyllä minulla varmaan on vähän huono itsetunto ja ei niin vahva luotto itseeni ja omaan pärjäämiseen. Silti, ajattelen että aika harva asia on kovin mustavalkoinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheltä loppuu panostus suhteeseen, sittenhän tiedät etkä tuhlaa aikaasi enempää.
Niin, näin se varmaankin on yksinkertaiseksi laitettuna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap odottaa seuraavaa pettämiskertaa ja mies pettää taitavammin. Ei teillä ole tulevaisuutta.
No en odota. Ap
Vierailija kirjoitti:
Teet. Nythän annat miehelle toisen mahdollisuuden ihan vain pikkuisen panna ja katua jälkeenpäin. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Toisaalta voit kokeilla ja pettää itsekin. Katso sitten miten mies siihen suhtautuu.
Tuo minua arveluttaakin, en halua antaa kuvaa että näin voi tehdä ja sit vaan pyytää anteeksi. Mutta itse sisimmässäni haluaisin kuitenkin vielä jatkaa yhdessä. Minä en ole pettämässä, eihän se mitään hyödyttäisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun vanhenette ymmärrätte, että elämässä on pahempaakin kuin pettäminen. Jos molemmat todella haluaa, liitto voi jatkua onnellisenakin.
Toivoisin, että tähän olisi vielä mahdollisuus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on pitkän parisuhteen salaisuus.
No tästä olen täysin eri mieltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huolimatta, hyvää joulua sinulle ap.
Kiitos, samoin sinulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Teet karhunpalveluksen itsellesi.
Se tässä myös arveluttaa, kaikki on epävarmaa kun luottamus on rikkoutunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat altistaa itsesi tartunnoille?
Kerran pettänyt pettää jatkossakin.
No en tietenkään halua. Tuota nyt joudun puntaroimaan toistuuko jatkossa vai onko vilpitön halu korjata meidän välejä ja ottaa opiksi ettei sama virhe enää toistu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pettäisin itsekin, niin oltaisiin sujut. Toinen vaihtoehto olisi ero ilman kostoa.
Miten se oma pettäminen tilannetta parantaisi? Mielestäni se rikkoisi kaiken lopullisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettämisen voi antaa anteeksi jos miehesi oikeasti katuu. Aivan oma päätöksesi. Ikävä tilanne sinulla. Toivon että päädyt oikeaan ratkaisuun.
Tuota oikeastaan taidan tässä miettiä onko katuminen todella vilpitöntä, kerronko omasta halustani jatkaa vasta kun siihen tulee selvyys. Tilanne on tosi ikävä, maailma jotenkin romahti. Ap
Se katuminen ja anteeksianto ei vielä riitä, sillä sitä suhdetta, jota oli rakentanut, luottanut, kunnioittanut ja arvostanut ei enää ole, vaan se on särkynyt.
Ja suhde on rakennettava kokonaan uudestaan, joskus se onnistuu, joskus ei. Ja joskus se on helpompaa uuden kumppanin kanssa, kun ei ole entistä painolastia kannettavana.
Oot varmasti ihan oikeassa. Helppoa ei varmaan tuu olemaan. Eikä takeita lopputuloksesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies sitoutuisi sinuun, jos sinä et kerro, miten itse aiot jatkaa?
Tottakai kerron, sen ajan kohtaa vaan mietin. Haluan että miehen mahdolliset sitoutumishalut ja toiveet jatkosta lähtevät hänestä itsestään, ei siitä jos minä sanon että annetaan meille vielä mahdollisuus. Kun on näin pahasti loukattu, pidän tärkeänä kuulla em. asiat hänen itsensä aloitteesta. Ap
Siis mies ei ole itse pyytänyt kunnolla anteeksi ja tehnyt selväksi, että hän todella katuu tekosiaan ja haluaa olla loppuelämänsä sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut, monetkin pettää, ihan oman eggonsa pöngittämiseksi vaikka rakastavatkin vaimoaan ja perhettään. Silloin pettäminen e ilopu eikä sitä edes oikein voi sanoa pettämiseksi. Enpä tiedä miksi sitten???
Se ei ole oikeaa rakkautta. Se on vaan läheisriippuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettämisen voi antaa anteeksi jos miehesi oikeasti katuu. Aivan oma päätöksesi. Ikävä tilanne sinulla. Toivon että päädyt oikeaan ratkaisuun.
Tuota oikeastaan taidan tässä miettiä onko katuminen todella vilpitöntä, kerronko omasta halustani jatkaa vasta kun siihen tulee selvyys. Tilanne on tosi ikävä, maailma jotenkin romahti. Ap
Siis kertoiko mies tai se hoito tän sulle jouluna? Älä jatka kiltti.
Ei, vähän aikaa sitten sain tietää. Mutta en nyt jouluna. On mielessä käynyt sekin vaihtoehto, että tää olis tässä. Mutta sisimmässäni kuitenkin haluaisin vieläkin yhteistä tulevaisuutta. Meillä on pitkä historia jo takanakin, mitä arvostan. Ap
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi suhdetta, koska pettäjät ovat ihmiskunnan pohjasakkaa.
Teko on pohjimmainen ainakin. Moni ei varmasti jatkaisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kertoiko mies tai se hoito tän sulle jouluna? Älä jatka kiltti.
Ei, vähän aikaa sitten sain tietää. Mutta en nyt jouluna. On mielessä käynyt sekin vaihtoehto, että tää olis tässä. Mutta sisimmässäni kuitenkin haluaisin vieläkin yhteistä tulevaisuutta. Meillä on pitkä historia jo takanakin, mitä arvostan. Ap
Kuulostaa siltä, että mies ei arvosta sinua ihmisenä senkään vertaa. Olen pahoillani puolestasi.
Onko paatunut pelimies, tavis vai helposti naisten mukaan menevä? Alkoholi, baari, some? Vai onko kertahairahdus. Halusiko lopettaa suhteen ja nyt ei? Mitä se on. Ainahan kaikki katuvat ja pyrkivät takaisin vaimon luokse.
Ei pettäminen haittaa jos kyseessä vain seksiä, sen voit antaa jatkuakin. Jos tunteet pelissä. niin sitten käske valita.
Jotkut, monetkin pettää, ihan oman eggonsa pöngittämiseksi vaikka rakastavatkin vaimoaan ja perhettään. Silloin pettäminen e ilopu eikä sitä edes oikein voi sanoa pettämiseksi. Enpä tiedä miksi sitten???