Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jäänyt kenekään ystäväksi, jos rakkaussuhteesta ei ole tullut kertakaikkiaan mitään?

Vierailija
24.12.2023 |

Mikä on ollut tähän syynä? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itsellä jatketaan kaverina -ratkaisuihin on sisältynyt toive siitä, että parisuhde olisi kuitenkin mahdollinen jossain vaiheessa. Olen särkenyt itseni, kun näin ei ole käynytkään.

Löydät vielä jonkun kaltaisesi. Ei tuollainen ihminen sinua arvosta, arvostaa ainoastaan itseään. Lopeta haikailu.

Vierailija
22/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itsellä jatketaan kaverina -ratkaisuihin on sisältynyt toive siitä, että parisuhde olisi kuitenkin mahdollinen jossain vaiheessa. Olen särkenyt itseni, kun näin ei ole käynytkään.

Löydät vielä jonkun kaltaisesi. Ei tuollainen ihminen sinua arvosta, arvostaa ainoastaan itseään. Lopeta haikailu.

Ja lisäyksenä. Pitää sinua varalla, jos parempaa ei tule kohdalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla useita exiä ns. kavereina, vaikken heitä edes arvosta kauheasti ihmisenä. En tapaa, mutta kirjoiteltu on. 

Vierailija
24/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudenrakkaus -80 luvulta. Voi ei. Tykkäsin niin, että sattui. Yhteiltiin vuosien varrella. Menin naimisiin, hän sai tyttären. Kuoli. Joku sielunkumppanuus säilyi - aina.

Vierailija
25/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos <3

Vierailija
26/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos joku ei kiinnosta minua tai minä en kiinnosta häntä ni se on sit siinä. Ei ole syytä jäädä roikottamaan samoihin ympyröihin, olisi jotenkin noloa.

Minulla ei oikeastaan ole miespuoleisia ystäviä, muutakun harrastusporukoissa muutamia satunnaisia ns kavereita.

Vierailija
28/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, harmi kyllä. Olen onneton ihmissuhteissa

Vierailija
29/29 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset