Oletko jäänyt kenekään ystäväksi, jos rakkaussuhteesta ei ole tullut kertakaikkiaan mitään?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itsellä jatketaan kaverina -ratkaisuihin on sisältynyt toive siitä, että parisuhde olisi kuitenkin mahdollinen jossain vaiheessa. Olen särkenyt itseni, kun näin ei ole käynytkään.
Löydät vielä jonkun kaltaisesi. Ei tuollainen ihminen sinua arvosta, arvostaa ainoastaan itseään. Lopeta haikailu.
Ja lisäyksenä. Pitää sinua varalla, jos parempaa ei tule kohdalle.
On minulla useita exiä ns. kavereina, vaikken heitä edes arvosta kauheasti ihmisenä. En tapaa, mutta kirjoiteltu on.
Nuoruudenrakkaus -80 luvulta. Voi ei. Tykkäsin niin, että sattui. Yhteiltiin vuosien varrella. Menin naimisiin, hän sai tyttären. Kuoli. Joku sielunkumppanuus säilyi - aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itsellä jatketaan kaverina -ratkaisuihin on sisältynyt toive siitä, että parisuhde olisi kuitenkin mahdollinen jossain vaiheessa. Olen särkenyt itseni, kun näin ei ole käynytkään.
Löydät vielä jonkun kaltaisesi. Ei tuollainen ihminen sinua arvosta, arvostaa ainoastaan itseään. Lopeta haikailu.
Kiitos <3
En, jos joku ei kiinnosta minua tai minä en kiinnosta häntä ni se on sit siinä. Ei ole syytä jäädä roikottamaan samoihin ympyröihin, olisi jotenkin noloa.
Minulla ei oikeastaan ole miespuoleisia ystäviä, muutakun harrastusporukoissa muutamia satunnaisia ns kavereita.
En, harmi kyllä. Olen onneton ihmissuhteissa