Alennussuklaata kärkkyneet järkyttyivät kun alea ei ollutkaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helsinkilainen-k-citymarket-muutti-…
mitä - pitääkö odottaa
Kommentit (147)
Olen 44v eli aika monta joulua takana enkä ole koskaan nähnyt joulusuklaata alessa.
Joka joulu ässämarketissa jouluaattona
Parempi kate tulee kun ei myy alennuksella:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5e1db1c8-2178-4b6e-91db-8db25587ab13
Vierailija kirjoitti:
Olen 44v eli aika monta joulua takana enkä ole koskaan nähnyt joulusuklaata alessa.
Olen sanan ikäinen ja viimeksi tällä viikolla näin. :)
Outoa meininkiä kyllä, eipä ollut alessa tänään mitään kun muutamassa kaupassa kävin - ainoastaan Tokmannilla, jossa sitten ei ollut jäljellä käytännössä mitään. Kaiken tarpeellisen olin jo ostanut etukäteen, mutta katselin jotain ekstraa huvikseni. Ilmeisen kovia aikoja eletään, kun pitää asiakkaitakin tuolla lailla kiusata, ymmärrän hyvin tuon tuohtumuksen.
Ostin Rovaniemen Minimanista 22.12. Kaikki joulukarkit olivat jo silloin puoleen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oliut ässämarketissa täällä mitään alea.
K-Marketissa oli jo ennen joulua ne viimeiset alessa. Liekö joulun jälkeen jotain.
Sokoksellakin oli viime vuonna mielettömän hyvät tarjoukset kaikista lahjapakkauksista jouluaattona, nyt oli täysi pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oliut ässämarketissa täällä mitään alea.
Ei täälläkään. Kuppainen pulju, toivottavasti kuolevat pois.
Ei v i t t u ihmiset on tyhmiä. Ei sa a tana voi olla totta tämä juttu!?!???
Prisma myi joulukoristeet jo ennen joulua alella
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tyhmiä? Jos on aina tottunut ostamaan jouluaattona herkut puoleen hintaan niin eikö saa pettyä, kun yhtäkkiä alea ei olekaan?
Vierailija kirjoitti:
Outoa meininkiä kyllä, eipä ollut alessa tänään mitään kun muutamassa kaupassa kävin - ainoastaan Tokmannilla, jossa sitten ei ollut jäljellä käytännössä mitään. Kaiken tarpeellisen olin jo ostanut etukäteen, mutta katselin jotain ekstraa huvikseni. Ilmeisen kovia aikoja eletään, kun pitää asiakkaitakin tuolla lailla kiusata, ymmärrän hyvin tuon tuohtumuksen.
Minä en ymmärrä tuohtumusta. Siellä kaupassa voisi ottaa silmän käteen ja katsoa, mitä tarjouslapuissa lukee, vai onko mitään tarjouslappua ollenkaan. Ei ole yksi, eikä kaksi kertaa, kun on alettu kassalla raivota, kun siellä oli iiiso lappu, että tämä on tarjouksessa. Kun kerrotaan, että juu, tarjouslappu on parin metrin päässä tuotteesta, ja siinä lukee ihan eri tuotteen tiedot, niin sitten ollaan tuohtuneita, kuinka harhaanjohtavaa mainonta on. Olen oikeasti kypsä näihin tuohtuneisiin, huutaviin, itsekkäisiin ja typeriin ihmisiin, joilla sekä järki, että lukutaito jäävät aina kotiin, kun kauppaan lähdetään. Onneksi he ovat vielä vähemmistössä, mutta ilmiö on lisääntynyt ikävän paljon.
Ennen wanhaan sai jouluaattona mukavasti -50% pukinkonttiin joulusuklaat (itse en syö suklaata). Nyt jo mielestäni muutamien vuosien ajan ei voi olla varma koska on alennus, joten täydellä hinnalla saa ostaa. Kauppiailla on kovat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuohtumusta. Siellä kaupassa voisi ottaa silmän käteen ja katsoa, mitä tarjouslapuissa lukee, vai onko mitään tarjouslappua ollenkaan. Ei ole yksi, eikä kaksi kertaa, kun on alettu kassalla raivota, kun siellä oli iiiso lappu, että tämä on tarjouksessa. Kun kerrotaan, että juu, tarjouslappu on parin metrin päässä tuotteesta, ja siinä lukee ihan eri tuotteen tiedot, niin sitten ollaan tuohtuneita, kuinka harhaanjohtavaa mainonta on. Olen oikeasti kypsä näihin tuohtuneisiin, huutaviin, itsekkä
Kyse oli PERINTEISESTÄ jouluaattoalesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tyhmiä? Jos on aina tottunut ostamaan jouluaattona herkut puoleen hintaan niin eikö saa pettyä, kun yhtäkkiä alea ei olekaan?
Ei saa, eikä ainakaan suuttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa oli kuva kun joku oli lastannut ison ostoskärryn ääriään myöten täyteen suklaarasioita. Ihan hirvittää, millaisen määrän suklaata joku oli aikonut vetää. Määrä oli järjetön, vaikka koko suku olisi ollut tulossa jouluksi. Kyllä tuollainen makean mättäminen on minusta tyhmyyttä, vain siksi että on puoleen hintaan. -eri
S- marketissa oli jo eilen ja sain puoleen hintaan parjatut vihreät kuulani.