Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen junttitavat jaksaa ärsyttää vuodesta toiseen

Vierailija
24.12.2023 |

Ja tämä korostuu aina juhlapyhinä. Heidän  perheessään kaikki on rentoa eli edes joulupöytään ei kateta  vaan kaikki käy erikseen jääkaapilla hakemassa kinkkua yms ja syövät telkkaria katsellen.  Vuosia kulunut ja aina jaksaa mies ihmetellä stressiä ja hienostelua jos haluan esim. Kattaa pöydän kauniisti ja tehdä useita ruokalajeja. 

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vuosiin käynyt anoppilassa joulunvietossa tuon takia.  Nyt ovat jo niin vanhojakin ettei sinne muutenkaan enää voisi mennä. Oikeasti on perheitä joissa ei " hienostella" .  Eli kaikki kulttuuriperintö, tavat yms on hienostelua. En tarkoita, että puku päällä pitäisi olla, niitäkin perheitä varmaan on. Mutta se sohvalla makaaminen ja piereskely eikä edes jouluruokaa syödä yhtään hienommin. Ei pysty. 

Vierailija
2/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Minun vuokseni nykyään vähän yrittää, kun olen niin monta kertaa sanonut asiasta. Olen nähnyt vaivaa ruokien eteen ja haluan että sitä kunnioitetaan. Ruoat kyllä maistuu. Tulee kyllä syömään jouluaterian pöytään ja nykyään jopa jutteleekin siellä ilman puhelimen pläräystä. Muuten kyllä miehen jouluaatto menee sohvalla piereskellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa hienostelua. Terveiset täältä sohvalta.

M45

Vierailija
4/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi syödä hyvä iso jouluruoka-annos, kun kaikki tarjottava on esillä ja voi laittaa lautasen täyteen ja syödä ruokapöydässä. 

Vierailija
5/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeet juhlien suhteen menevät noin ristiin, viettäisin juhlat erikseen. Menisi mies kotiinsa ihan kiltisti - kummankaan valittamatta tai kiukuttelematta - tyhmän perheensä ala-arvoista joulua viettämään. Ja minä laittaisin lapsille oikean joulun.

Vierailija
6/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miehesi suku äänestänee perussuomalaisia?

Vierailija
7/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea Joulu!!?

Vierailija
8/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan oikeasti ruokaa lapataan jääkaapista suoraan lautaselle ja mikrotetaan? Onko nyt vähän liioittelun makua? 

Vierailija
9/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuodesta toiseen jaksat katsoa junttitapaista miestäsi. Ei sinuakaan päätä pakota.

Vierailija
10/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei muuten hienostella, mutta jouluksi sentään on parhaat astiat pöydässä servietteineen ja pöytäliinoineen. Ruokaa otetaan buffet linjastosta, mutta ruokailu tapahtuu yhdessä pöydän ääressä. Näin tälleen aattona ja ehkä joulupäivänäkin, mutta sitten saa jo heittää vapaammalle. Mitään pukuja ei päällä ole, vaan siistit vaatteet muuten.

Ollaan kyllä muuten ihan perusjuntteja vaikka minun suvussani on ihan kultaseppä ja muitakin hienoja ihmisiä. Persuja äänestetään.

Vierailija
11/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.p. oletko K. Korpi?

Vierailija
12/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset omassa elementissään;

haukkumassa miehiä.

Suomalaisten naisten taso on tullut selväksi, ovat miesvihaajia.

Vierailija
13/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korpikommunistit toimii näin.

Vierailija
14/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ja mun ex syötiin tasan kerran pöydän ääressä. En nipottanu. Siitä nipotin kun veneen perämoottori oli puoli vuotta olohuoneessa "työn alla.;)

Vierailija
15/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaiset joulut kokeneena että kannattaa joustaa tilanteen mukaan. Pieniä lapsia on älytöntä rääkätä pukin ja lahjojen odotuksella. Ei ne siinä paineessa pysty syömään mitään jouluruokia. Aikuisten kesken on ihan jees tehdä kunnon juhlapöytä. Lasten kanssa parempi sellainen tule syömään kun on nälkä ja antakaa ne lahjat heti aamusta niin on koko päivä aikaa leikkiä. Säästää vaivaa siinäkin kun ei tarvitse hommata pukkia.

Vierailija
16/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kanssa ei kannata seurustella.

Vierailija
17/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei muuten hienostella, mutta jouluksi sentään on parhaat astiat pöydässä servietteineen ja pöytäliinoineen. Ruokaa otetaan buffet linjastosta, mutta ruokailu tapahtuu yhdessä pöydän ääressä. Näin tälleen aattona ja ehkä joulupäivänäkin, mutta sitten saa jo heittää vapaammalle. Mitään pukuja ei päällä ole, vaan siistit vaatteet muuten.

Ollaan kyllä muuten ihan perusjuntteja vaikka minun suvussani on ihan kultaseppä ja muitakin hienoja ihmisiä. Persuja äänestetään.

Mikä tekee kultasepästä hienon ammatin? Ihan perinteinen käsityöläinenhän se on.

Vierailija
18/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös miehen vanhemnat ja sisarukset tulevat collegehousuissa kylään aattona 🙄 voisi edes farkut pistää, mutta ei.

Vierailija
19/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme varmaankin perussuomalaisia ajatusmaailmaltamme, mutta kyllä juhlitaan hyvin pukeutuneina kauniisti katetusta pöydästä ja seurustellaan ja nauretaan luontevasti.

Eilen käytiin kirkossa joululauluja laulamassa.

Oikeat arvot ovat tärkeitä.

Kaikki tulevat hyvin toimeen perinteisissä duunari ammateissa.

Lapset ovat hyvin kasvatettuja osa hyvinkin korkeasti koulutettuja ja laskut on maksettu. Omistusasunnoissa ja itse rakennetuissa ok taloissa asutaan, auto vaihdetaan, huom. Sähkösellainen millloinnon tarvis.

Ei valittamista.

Rakastamme isänmaatamme ja arvostamme itsenäisyyttämme.

Vierailija
20/81 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa pikemmin kunnon demariperheeltä.