Kerro yksi lahja joka löytyy teidän kuusen alta huomenna!
Kommentit (48)
Miehelle lämpöiset sormikkaat edellisten rikkinäisten tilalle.
Kuusen alta ei löydy mitään, koska lahjat ovat jotain muuta kuin tavaralahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuusen alta ei löydy mitään, koska lahjat ovat jotain muuta kuin tavaralahjoja.
Nakkipiilo?
Paistinpannu. Tytär pyysi uutta kun vanha oli jo vanha.
Minun oli pakko raottaa tyttäreltä eilen saamaani kukkapakettia, koska se ei olisi pärjännyt pimeässä paketissa aattoon.
Paketissa näytti olevan ihana alokaasia, eli juurakkovehka.
Nyt se odottaa kuusen alla paperikassissa ja saa edes vähän valoa ja happea.
Kyseinen kaunotar puuttuu kokoelmistani, vaikka viherkasveja meillä on päälle 140 kappaletta.
Olen tyytyväinen, toki meidän aikuiset lapset tietää kysymättä sen, että syntymäpäivä, äitienpäivä ja joulu, niin viherkasvi äidille on aina varma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Minun oli pakko raottaa tyttäreltä eilen saamaani kukkapakettia, koska se ei olisi pärjännyt pimeässä paketissa aattoon.
Paketissa näytti olevan ihana alokaasia, eli juurakkovehka.
Nyt se odottaa kuusen alla paperikassissa ja saa edes vähän valoa ja happea.
Kyseinen kaunotar puuttuu kokoelmistani, vaikka viherkasveja meillä on päälle 140 kappaletta.
Olen tyytyväinen, toki meidän aikuiset lapset tietää kysymättä sen, että syntymäpäivä, äitienpäivä ja joulu, niin viherkasvi äidille on aina varma valinta.
Minkä ihmeen takia se oli sen pimeään pakettiin laittanut? Eikö se itse ymmärrä, että se kuolee siellä?
Mammalle tekopenis. Sellainen, jonka voi kiinnittää vaikka lattiaan ja alkaa ratsastaa.
@ittuiluna sen ostin, edelliskerrasta pari vuotta.
Ei ole yhtään lahjaa siellä eikä muuallakaan.
Lahjoja on vaan lapselle, miehen kanssa ostellaan toiselle kaikenlaista hauskaa keräilyyn ja harrastuksiin liittyvää pitkin vuotta. Lapsi saa riisiinkeittimen ja yhden lystikkään nettipeleihin liittyvän jutun, josta toivottavasti ilahtuu ja yllätttyy
Klitoriskiihotin