Vanhukset käy taksilla Hurstin joulujuhlassa syömässä ja hakemassa ruokakassin
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa edes jouluksi tämä ihmisten kyttääminene.
Ei pysty kun ei ole muuta elämää ja kalja loppu jo eile nipiti vviinalla jatkaa ja säh köt on poik kastu ku en muisnatut maksaa ja Kela olil kiiiinnni
Ra a a jat kiinni ja vasssarien salanuoni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa edes jouluksi tämä ihmisten kyttääminene.
Suomessa kytataan aina, ei taalla ulkomailla. Onneksi en asu enaa Suomessa, enka maksa sinne veroja.
Höpsis. Kyyliä on kaikkialla, ei se ole kansallisuudesta vaan persoonallisuudesta kiinni.
Ranskassa vuosia asuneena muistan hyvin heikäläisen kyyläyksen joka varmaan kohdistui eniten juuri
ulkomaaneläviin jotka eivät edes puhuneet täydellisen lausuttua ja sointuvaa ranskaa.
Ulkomaalaista naapuria syytettiin milloin mistäkin rapun koiran oksennuksesta vaikka lemmikkejä oli pilvin pimein.
Mutta sehän perusranskalaisuutta parhaimmillaan.
Joutuihan se Niinistökin tyytymään vähävaraisten joulu safkaan ja tais viedä Jennillekkin ruokakassin tulijaisiksi, Tässä näemme mihin jamaan vihersosialistit on maamme ajaneet ja Sanna vain pillua uittaa välimeressä frendien kanssa.
terv. Petteri ja Riitta
Vierailija kirjoitti:
Joutuihan se Niinistökin tyytymään vähävaraisten joulu safkaan ja tais viedä Jennillekkin ruokakassin tulijaisiksi, Tässä näemme mihin jamaan vihersosialistit on maamme ajaneet ja Sanna vain pillua uittaa välimeressä frendien kanssa.
terv. Petteri ja Riitta
Ja kaiken lisäksi duunistakin lopputili ja kämpästä häätö talvipakkasiin hetken päästä.
Se juhlahan on YKSINÄISILLE ja vähävaraisille. Tuskin tarvitsee olla köyhä ollakseen yksinäinen. Tuskin Kela tuollaiseen kyyditykseen korvauksia antaa, eihän se juhla ole mikään välttämätön matka.
Vierailija kirjoitti:
Se juhlahan on YKSINÄISILLE ja vähävaraisille. Tuskin tarvitsee olla köyhä ollakseen yksinäinen. Tuskin Kela tuollaiseen kyyditykseen korvauksia antaa, eihän se juhla ole mikään välttämätön matka.
Sote-taksi on se, jota voi käyttää x kertaa kuukaudessa asiointimatkoihin. Kelataksia käytetään vain lääkäri- ja sairaalareissuihin, eikä Hurstin ruokailu sellainen ole.
Jotenkin tälle sairaalle ajalle on ominaista että köyhiä ja työttömiä syytetään lasikureiksi ja huijareiksi.
Jotenkin tälle sairaalle ajalle on ominaista että köyhiä ja työttömiä syytetään lasikureiksi ja huijareiksi.
Näin voidaan joulunakin kovettaa mielemme ja kerätä kaikki itselle. Köyhiä ja tarvitsevia ei olekaan, on vain minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Kela-takseja. Niitä saa jos on liikkumisessa hankaluutta.
Kelataksilla pääsee vain lääkäriin, sinäkin jos olet niin sairas ettet itse pääse. Mutta muualle sillä ei pääse.
Ei, kun nimenomaan lääkäriin ei Kela - taksilla pääse.
Pitää aina ajaa lähelle terveyskeskusta, josta sitten vielä rollilla/pyörätuolilla vientiä lääkäriin, tämä systeemi on ihan huipputyperää.
Ne Kela-kyydit ovat nimenomaan virkistystä varten, ei lääkärille menoon.
Paljon oli porukkaa rollaattoreilla liikkeellä ei kuitenkaan takseja silmiinpistävän paljon.
Ap horisee omiaan.
Olin vapaaehtoisten joukossa tuolla.
Me käytiin hakemassa ruokajaosta leipää jotka kuivatamme hevosille. Minä hain ensin ja mies haki toisen kassin. Senverran ollaan veroja tähän maahan maksettu että ansaitsemme mekin saada joskus jotain ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Kela-takseja. Niitä saa jos on liikkumisessa hankaluutta.
Kelataksilla pääsee vain lääkäriin, sinäkin jos olet niin sairas ettet itse pääse. Mutta muualle sillä ei pääse.
Ei, kun nimenomaan lääkäriin ei Kela - taksilla pääse.
Pitää aina ajaa lähelle terveyskeskusta, josta sitten vielä rollilla/pyörätuolilla vientiä lääkäriin, tämä systeemi on ihan huipputyperää.
Ne Kela-kyydit ovat nimenomaan virkistystä varten, ei lääkärille menoon.
Olet väärässä.
oot kyllö kateellinen mul ku, persu!
Höpsis. Kyyliä on kaikkialla, ei se ole kansallisuudesta vaan persoonallisuudesta kiinni.