En muista, että minään jouluna täällä olisi ollut yhtä ilkeitä juttuja
Köyhiä ja vähävaraisia lyödään oikein olan takaa. Ymmärrystä ei riitä edes hoitoalan ihmisiltä, joiden luulisi olevan empaattisia. Luulisi, että he ovat nähneet, miten jokin sairaus tai onnettomuus voi syöstä perheen raiteiltaan, kun kaikki rahat menevät hoitomaksuihin, kuntoutukseen, alusta alkamiseen.
Eräskin sairaanhoitaja täällä esitti aivan tavallista pariskuntaa, kun hänellä ja insinöörismiehellään oli vain 100 000€ tulot. Kyllä raivostuttaa, kun juuri sairaanhoitajat ovat suuna päänä meuhkanneet muka pienistä palkoistaan. Mitään armoa ei tunneta oikeasti pienituloisia kohtaan, hyi hitto!
Kommentit (69)
Ja sitten kaikista pitäisi saada tehtyä tälläisiä. Sitten olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on aiheuttanut eripuran. En ole ikinä nähnyt noin törkeä porukkaa, puheiltaan ja teoiltaan.
Jotain toivoa tuo se, että Suomen kansa antoi hallitukselle viimeksi vitosen arvosanan.
En tiedä mikä "kansa" sen vitosen on antanut, kun hallituspuolueiden kannatus on kuitenkin vain noussut. Persujenkin kannatus hetkellisen pikku notkahduksen jälkeen lähti nousuun
kysyivät vasemmiston ja kommunistien vappumarssilla asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoala on ala siinä missä muutkin, ei sinne hakeudu sen empaattisempia ihmisiä kuin muuallekaan eikä se tee ihmisestä empaattisempaa, oikeastaan päin vastoin. Ja ei, kuvaamasi kaltaisia tilanteita emme näe, ei kuulu meidän työtehtäviin käydä tuollaisia asioita läpi, se on sosiaalityöntekijän tehtävä.
En tiedä miksi valitsit jouluna haukkua juuri sairaanhoitajia, mutta itse lähden ylpeänä nyt tänäkin jouluna töihin auttamaan ihmisiä. Sinäkin voit opiskella itsellesi uuden ammatin jos pienituloisuus ahdistaa.
"...En tiedä miksi valitsit jouluna haukkua juuri sairaanhoitajia, mutta itse lähden ylpeänä nyt tänäkin jouluna töihin auttamaan ihmisiä. Sinäkin voit opiskella itsellesi uuden ammatin jos pienituloisuus ahdistaa."
Niin, eli myönnät ammattikuntasi puolesta, että sairaanhoitajat eivät kuulu pienituloisiin. Kauan se kestikin, vaikka olikin tiedossa. Kiitos tästä, tälle tulee olemaan käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä tosiaan noin hiton tyhmä, että uskot kaiken mitä täällä kirjoitetaan? Jos mä sanon, että olen aivokirurgiastronauttimiljonääri, niin sä uskot sen, vai?
Keksitty ilkeys on paljon pahempaa kuin pelkkä tyhmyys. Ja ilkeilevä typerys on persu. Tämä epidemia on lähtöisin persulasta, maaseutuincelien hoitamattomasta hulluudesta.
Oi voi, on kyllä mielisairaus todella pitkällä, jos näkee pelottavia persuja joka puolella.
Pääsääntöiseti ne kaikkein hulluimmat ja kriminaaleimmat ovat aina persuja, ainakin jos uutisointiin on uskominen. Aina jotkut käräjät tai teho-osastoepisodi käynnissä.
Ap on oikeassa. Pahuus vallitsee täällä kirjoituksissa...Surullista!!
Vierailija kirjoitti:
Hoitoala on ala siinä missä muutkin, ei sinne hakeudu sen empaattisempia ihmisiä kuin muuallekaan eikä se tee ihmisestä empaattisempaa, oikeastaan päin vastoin. Ja ei, kuvaamasi kaltaisia tilanteita emme näe, ei kuulu meidän työtehtäviin käydä tuollaisia asioita läpi, se on sosiaalityöntekijän tehtävä.
En tiedä miksi valitsit jouluna haukkua juuri sairaanhoitajia, mutta itse lähden ylpeänä nyt tänäkin jouluna töihin auttamaan ihmisiä. Sinäkin voit opiskella itsellesi uuden ammatin jos pienituloisuus ahdistaa.
Sinun kynsiisi olisi ikävä joutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä tosiaan noin hiton tyhmä, että uskot kaiken mitä täällä kirjoitetaan? Jos mä sanon, että olen aivokirurgiastronauttimiljonääri, niin sä uskot sen, vai?
Keksitty ilkeys on paljon pahempaa kuin pelkkä tyhmyys. Ja ilkeilevä typerys on persu. Tämä epidemia on lähtöisin persulasta, maaseutuincelien hoitamattomasta hulluudesta.
Oi voi, on kyllä mielisairaus todella pitkällä, jos näkee pelottavia persuja joka puolella.
Pääsääntöiseti ne kaikkein hulluimmat ja kriminaaleimmat ovat aina persuja, ainakin jos uutisointiin on uskominen. Aina jotkut käräjät tai teho-osastoepisodi käynnissä.
Hampurin G20 "Welcome to Hell" mellakat. 500 poliisia sairaalaan, kauppoja ryöstetty ja poltettuja autoja.
Oikeiston vai vasemmiston toimesta, osaatko sanoa.
Li kavereineen twiittaili hyvää meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampurin G20 "Welcome to Hell" mellakat. 500 poliisia sairaala
Niin, tätä on se "parempi väkivalta", jota Li myöskin ihannoi.
Jokainen voi myös itse ajatella, että onko tuo asiallista.
Eivät he osaisi.
Yleensä mielenterveysongelmaiset eivät edes ymmärrä olevansa sairaita.