Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanot tällaisesta elämäntilanteesta? Mitä neuvot?

Vierailija
06.01.2007 |

Meillä on mieheni kanssa kaksi lasta, joista toinen on 3,5-vuotias ja toinen vasta vauva. Itselläni on vakituinen työsuhde, miehellä määräaikainen. Mies oli taannoin pari vuotta työtön. Sinä aikana masentui pahasti. Nyt näyttää ajoittain olevan paremmassa kunnossa, mutta välillä taas tosi maassa. Masennuslääkkeitä käytti jonkin aikaa, mutta ne eivät sanottavasti tehonneet. Terapian tehoon ei usko eikä halua mennä sellaiseen. Tällä hetkellä mielenterveys ei ole kenenkään hoidossa. Työnsä hoitaa hyvin, mutta kotona ei jaksa mitään. Mies ei koskaan tee lasten kanssa mitään, ei selviä kahden lapsen kanssa kotona yhtä aikaa, hoitaa kyllä jonkin verran lapsia, jos minä esim. käyn jossain. Parisuhdetta meillä ei käytännössä ole. Mies ei kuuntele minun keskustelunaiheitani, itse puhuu enimmäkseen työasioistaan, jos yleensä puhuu. yleensä hän on hiljaa, lukee, pelaa tietokoneella tai tuijottaa tv:tä. Seksiä meillä on ehkä kaksi kertaa vuodessa. Käytiin parisuhdeneuvonnassa 2 vuotta yhdessä, ei tulosta. Nyt käydään toisella terapeutilla. Aina terapiakerran jälkeen vähän aikaa menee hyvin, mutta sitten taas huonosti. Lapset terveitä ja tasapainoisia ainakin vielä, mutta etenkin vanhempi lapsista on kovääninen, energinen ja vaatii paljon virikkeitä ja huomiota. Mies ei tahdo jaksaa pojan pitämää ääntä, sanoo usein " mä en saa olla missään rauhassa" . Ahdistuu herkästi kodin melutasosta. Itse alan väsähtää tilanteeseen. Mulla on kaikki periaatteessa hyvin paitsi univelkaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko elää tuollaisessa parisuhteessa vai kenties jotain muuta elämältäsi? Teidän suhde ei kyllä kovin ruusuiselta kuullosta, mutta uskon että varmaan 60% naisista elää tuollaisessa suhteessa.

Tätä et varmaan haluisi kuulla, mutta minä eroaisin vaikka lasten takia olisi hyvä pysyäkkin yhdessä. Mutta sinun on ajateltava myös omaa onneasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi