Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Juho, mies, joka viettää joulunsa taas yksin. Minun jouluni ovat yksinäisiä, sillä naiset eivät näe minussa, mitä he haluavat

Vierailija
23.12.2023 |

Naiset haluavat vain ulkomaalaisia, rikkaita, tai jännittäviä ja tatuoituja komeita miehiä. Minä olen vain Juho, tavallinen suomalainen mies, jolla ei ole tarjota eksoottisia seikkailuja eikä tatuointeja.

Tänä jouluna istun taas kerran yksin pienessä asunnossani. Katson ulos ikkunasta, näen pariskuntien kulkevan käsi kädessä, nauraen ja jakamassa hetkiä, joista minä vain haaveilen.

Olen yrittänyt parantaa elämääni. Olen yrittänyt puhua, olla avoin, mutta aina kun olen lähestynyt naisia, heidän katseensa kääntyvät muualle. He etsivät jotain, jota minussa ei ole. Eivät he näe sydäntäni, eivät kuule ajatuksiani. Näkevät vain ulkokuoren, tavallisen suomalaisen miehen, joka ei täytä heidän unelmiensa kriteereitä.

En ole katkera, mutta tunnen surua. Surua siitä, että maailma on täynnä pintaa, ja syvällisemmät tunteet jäävät huomiotta. Minussa on paljon rakkautta annettavana, tarinoita jaetavana, mutta ei ole ketään, joka haluaisi kuunnella. Minun jouluni on hiljainen, sydämeni täynnä toivoa, että ehkä ensi vuonna löydän jonkun, joka näkee minut Juhon, kunnollinen miehen, joka kaipaa vain ymmärrystä ja rakkautta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Hei AP! Millaisia hommia teet työksesi?

It-hommia.

Vierailija
22/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia "kunnollisia miehiä, jotka kaipaavat vain ymmärrystä ja rakkautta" mahtuu kolmetoista tusinaan. Ei ole vaan kysyntää. Harmillista kaikkien kannalta, mutta asialle voi tehdä? Ei tässä mitään joukkohautoja kuitenkaan aleta kaivamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sinä ap halunnut myös jotain sutinaa niiden tyttöjen kanssa bileissä, mutta sinua ei kutsuttu?

Vierailija
24/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30v, nätti ja hoikka työssäkäyvä nainen ja en kelpaa niille tavallisille miehille kuin seksisuhteeseen. Kertonee miten todellisuudesta erkaantuneita palstaulit on.

Vierailija
25/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Hei AP! Millaisia hommia teet työksesi?

It-hommia.

Kannattaa vaihtaa alaa, lentäjä, sotilas, lääkäri niin alkaa olemaan sitä rahaa ja naisetkin kiinnostuu. Nörteistä ei kukaan kiinnostu.

Vierailija
26/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä `Juho` testotasot kuntoon niin alkaa ehkä naisia mies kiinnostaa. Ei tarvi jouluna itkeä kun ei piparia saa. Käsittämätöntä ruikuttamista.

Vierailija
27/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt vauvapalstalle tommosta kirjottaa?

Vierailija
28/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä totesit jo, ettei naiset kiinnostu sinusta. Yritä jatkossa miehiä, muun sukupuolisia tai paviaaneja.

Vierailija
29/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sie Juho hameväkkee tarviit?

M46

Vierailija
30/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 30v, nätti ja hoikka työssäkäyvä nainen ja en kelpaa niille tavallisille miehille kuin seksisuhteeseen. Kertonee miten todellisuudesta erkaantuneita palstaulit on.

Kannattaa muikkelina laskea sitä rimaa niin alkaa löytymään muutakin.

Vierailija
31/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti yksinäisyydestä, niin minäkin teen. Säästyt paljolta draamalta.

Nainen, joka viettää joulun taas yksin iloisella mielellä.

Vierailija
32/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sinä ap halunnut myös jotain sutinaa niiden tyttöjen kanssa bileissä, mutta sinua ei kutsuttu?

Tuo alkoi jo ala asteella. Useimmat luokan pojat, minua ja paria muuta "hikaria" lukuunottamatta, saivat jo silloin rakkauskirjeitä luokan tytöiltä.

Lapsesta asti tehtiin hyvin selväksi etten ollut haluttua kamaa.

Vierailija
33/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde on parempi kuin ei mitään joten älä ruikuta.

Vierailija
34/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä totesit jo, ettei naiset kiinnostu sinusta. Yritä jatkossa miehiä, muun sukupuolisia tai paviaaneja.

"Heteromiehenä elämisen kirous on halu naista kohtaan"

- Tuntematon filosofi

Vierailija
35/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä kaikkia diagnooseja sinulla onkaan? Luettelit ne kerran, mutta en muista.

Vierailija
36/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alkoi jo ala asteella. Useimmat luokan pojat, minua ja paria muuta "hikaria" lukuunottamatta, saivat jo silloin rakkauskirjeitä luokan tytöiltä.

Lapsesta asti tehtiin hyvin selväksi etten ollut haluttua kamaa.

Hikarinakin sain ihastuskirjeitä ja jostain jallusta leikattuja pllun kuvia pulpetin sisäpuolelle vietynä alemman luokan tytöiltä. HIenoja aikoja kerrassaan.

37/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
38/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan vakavissaan kirjoittelee tällaisia.

Vierailija
39/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Juho otat nyt ensiksi sen tatuoinnin, kun mielesi ilmiselvästi tekee alkaa jännäillä.

Vierailija
40/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun äitee ota sua jouluna pariksi tunniksi edes säälistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän