Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Juho, mies, joka viettää joulunsa taas yksin. Minun jouluni ovat yksinäisiä, sillä naiset eivät näe minussa, mitä he haluavat

Vierailija
23.12.2023 |

Naiset haluavat vain ulkomaalaisia, rikkaita, tai jännittäviä ja tatuoituja komeita miehiä. Minä olen vain Juho, tavallinen suomalainen mies, jolla ei ole tarjota eksoottisia seikkailuja eikä tatuointeja.

Tänä jouluna istun taas kerran yksin pienessä asunnossani. Katson ulos ikkunasta, näen pariskuntien kulkevan käsi kädessä, nauraen ja jakamassa hetkiä, joista minä vain haaveilen.

Olen yrittänyt parantaa elämääni. Olen yrittänyt puhua, olla avoin, mutta aina kun olen lähestynyt naisia, heidän katseensa kääntyvät muualle. He etsivät jotain, jota minussa ei ole. Eivät he näe sydäntäni, eivät kuule ajatuksiani. Näkevät vain ulkokuoren, tavallisen suomalaisen miehen, joka ei täytä heidän unelmiensa kriteereitä.

En ole katkera, mutta tunnen surua. Surua siitä, että maailma on täynnä pintaa, ja syvällisemmät tunteet jäävät huomiotta. Minussa on paljon rakkautta annettavana, tarinoita jaetavana, mutta ei ole ketään, joka haluaisi kuunnella. Minun jouluni on hiljainen, sydämeni täynnä toivoa, että ehkä ensi vuonna löydän jonkun, joka näkee minut Juhon, kunnollinen miehen, joka kaipaa vain ymmärrystä ja rakkautta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kaksisuuntainen ja asperger?

Vierailija
42/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että keskityt naisten haukkumiseen ja vinkumiseen sen sijaan että keskittyisit omaan elämääsi. Miksei sinulla ole kavereita ja sukulaisia joiden kanssa viettää joulua, jollet sitä halua yksin viettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 30v, nätti ja hoikka työssäkäyvä nainen ja en kelpaa niille tavallisille miehille kuin seksisuhteeseen. Kertonee miten todellisuudesta erkaantuneita palstaulit on.

Kannattaa muikkelina laskea sitä rimaa niin alkaa löytymään muutakin.

Ai seitsemästä alaspäin?

Vierailija
44/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pllua siellä ollaan vailla.

Vierailija
45/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, naiset haluaa vain rikkaita miehiä, tätä naukui minullekin ex-miesystäväni tuossa muutama viikko sitten. Olin hölmistynyt, että enhän minä ole rahan perään, kun ikityöttömän kerran otin.

Myönsi että no et sinä... kysyin montako naista sinä sitten tarvitset?

Kävikin ilmi että on lirkutellut jollekin nuoremmalle naiselle, kiitellyt tätä tapaamisesta ja "toivon luomisesta huomiseen" yms. jo vuoden ajan.

Sen lisäksi että illat pitkät peukuttelee 20-30 vuotta nuorempia instatypyjä.

Niin, kannattaisi ehkä miettiä kannattaako katsella niitä naisia jotka ovat sen rahan perään, ja selvästi elävät sitä elämäntyyliä johon rahaa vaaditaan...

Noh, nyt hän saa etsiä sitä luksusasunnossa pitsisukkissääriään kuvaavaa  50+ pitkäaikaistyöttömään tyytyvää nuorta missiä ihan vapaasti.

Vierailija
46/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset viettää joulua komeiden väkivaltaisten jännä miesten kanssa. Viinaa juovat yhdessä kotona ja on varmaan kiva joulu. Me kunnolliset miehet vietämme joulua yksin ja vietämme myös koko elämän yksin.

Vierailija
47/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat tällaisia. Suosittelen maksullisia naisia. Toivoa ei ole.

Vierailija
48/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset viettää joulua komeiden väkivaltaisten jännä miesten kanssa. Viinaa juovat yhdessä kotona ja on varmaan kiva joulu. Me kunnolliset miehet vietämme joulua yksin ja vietämme myös koko elämän yksin.

Niin me tavalliset rauhallista joulua viettävät naiset emme kiinnosta. Pitää saada se viinaan menevä jännittävä nainen.

Vierailija
49/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomainenkin voi olla tavallinen ja tylsä mut harvemmin huonoitsetuntoinen luuseri. 

Vaikea olla huonoitsetuntoinen luuseri jos pillua saa niin paljon kun sielu sietää. Kuten siis ulkkarit saa suomimuijilta, vaikka he olisivat tavallisia ja tylsiä.

Kaikkien elämä ei pyöri se pllun ympärillä. Vain kuvottavien Suomi inceleiden.

Vierailija
50/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pllua siellä ollaan vailla.

No kuka muka ei olisi vailla?

Vierailija
51/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomainenkin voi olla tavallinen ja tylsä mut harvemmin huonoitsetuntoinen luuseri. 

Vaikea olla huonoitsetuntoinen luuseri jos pillua saa niin paljon kun sielu sietää. Kuten siis ulkkarit saa suomimuijilta, vaikka he olisivat tavallisia ja tylsiä.

Kaikkien elämä ei pyöri se pllun ympärillä. Vain kuvottavien Suomi inceleiden.

"Elämä pyörii lähinnä siinä naisen pillun ympärillä"

- Dokumentti pohjanmaalaisista miehistä Ylellä

Vierailija
52/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan oikein toimittu Alluseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme