Voi apua!! Tuli kamala black out!! Lähetin viestin vahingossa kaverille, joka oli tarkoitettu tänne!!!
Kerroin viestissä meidän seksielämästämme. Ei ole provo. Olin vastaamassa seksi palstan ketjuun, kun kilahti viesti puhelimeen. Avasin sen ja luin. Jotenkin aivoni sekosivat ja jatkoin viestin kirjoitusta kaverille, joka oli tarkoitettu tänne.
Kerkesin lähettää sen ja heti perään tajusin!!
Laitoin äkkiä, että sori ei pitänyt tulla sulle, mutta hävettää silti!!! Hän ei ole vielä lukenut kumpaakaan viestiä.
Kommentit (16)
Whatsapissa saa poistettua ennen kuin toinen lukee.
No mitä väliä, jos kyseessä kaveri? Itse ei ainakaan hetkauttaisi tuollaiset viestit, sitä sattuu.
Selitysviesti perään. Joko väität lähettäneesi tänne tarkoitetun provon vahingossa hänelle, tai pyydät kimppaan mukaaan.
Ota iisisti. Viestin seurauksena kaverisuhteenne voi kuumentua todella uusille tasoille, ja pian rakastelette kaverisi kanssa kiihkeästi kaikissa asennoissa.
Kaverille, joka oli tarkoitettu tänne?
Useimmilla viestisovelluksilla voi viestin poistaa. 0/5.
Mä lähetin joskus seksiviestin väärälle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Kaverille, joka oli tarkoitettu tänne?
Kaikki on tarkoitettu tänne. Ei hätää ap. Kaveritkin.
No toivottavasti sun kaveri sitten löytää tänne🤷
Tollaselta kaikki viestivälinee pois.
Eihän tuo niin kamalaa ole. Minulle kävi kerran samankaltainen moka. Olin kirjoittamassa esimiehelle viestiä ja samalla mieheni lähetti suukon, no vastasin suukolla, mutta esimiehelle.
No kerro meillekkin, nieletkö mällit?
Saako viestin vedettyä takas. Onko ominaisuuksia puhelimessa tai sovelluksessa.