Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.
Kommentit (5057)
Vierailija kirjoitti:
Olli sukeltaa nyt, kun vaalitentit alkoivat. Niissä ei riitä sama osaamisen taso kuin kepulaisten tupailloissa siellä Peräseinäjoella.
Näin! Voi tulla pahoja kysymyksiä eikä vain tohtorin kumartamista.
Olli Rehn sopisi hyvin jonkun valtakunnallisen seniorihankkeen keulakuvaksi. Järjestöpuolelle vaikuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho saanee ääneni. Huonoista vähiten huonoin.
Kaikki vaalikoneet työntää minulle Halla-ahoa. Taidan kuitenkin äänestää Rehniä, koska Halla-aho on kaikessa viisaudessaankin kansaa niinvoimakkaasti jakava hahmo, että jon pääsee toiselle kierrokselle, on presidenttinä Haavisto. Se olisi katastrofi, alkaisin minäkin varmaan sivariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepun kannatus on alhainen, eikä Rehn saa edes kaikkien kepulien ääniä. Ollilta pääsee itkunsekaista soperrusta tulosillassa.
Väyrysläiset eivät ainakaan äänestä Rehniä
Väyrysen saamat kannattajakortit olivat vaatimattomat luvultaan. Eli oli 9000 korttia ja 200 korttia harhautui Viroon. Faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn sopisi hyvin jonkun valtakunnallisen seniorihankkeen keulakuvaksi. Järjestöpuolelle vaikuttamaan!
Eiköhän Suomen pankin pääjohtajalla ole noita vaikuttamismahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti tekee positiivista juttusarjaa ehdokkaista. Viimeiseksi säästetään ylistyslaulu Stubbista, vaalia edeltävälle päivälle.
Noin tulee käymään. Ylen ehdokaskohtaisissa tenteissäkin Stubb sai vähemmän yllättäen viimeisen vuoron. Ei ihan äänestysviikolle sentään mennyt.
Juuri niinkuin joku aikaisempi kommentoija mainitsi. Rehnissä on sitä normaaliutta mitä minä nyt kansalaisena poliitikolta kaipaan. Sellaista normaaliutta kuin Sauli Niinistössä. Alan olla väsynyt kaikenlaiseen poliittiseen pelleilyyn. Nämä kaksi viimeksi mainittua ovat ottaneet tehtävänsä aina vakavasti ja sitä minä haluan johtajaltamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn on järkäle, keskeinen osa suomalaista poliittista sielunmaisemaa. Hän on kasvanut tähän tehtävään pitkäjänteisesti, kasvanut siihen enemmän kuin kukaan muu ehdokas. Siksi minun ja sukuni (joulupöydässä sanottua) ovat nyt kallistuneet Rehnin taakse.
Teidän mitään kallistua tarvitse, oli keskustan ehdokkaana vaikka Mikki Hiiri, sitä pitää äänestää. 100 hengen kylällä tiedetään ne kymmenen kommaria, yksi vihreä, parikymmentä perussuomalaista jne. ja jos Rehnin äänisaaliista puuttuu yksikin, voi jonkun vaimo saada kotona selkäänsä.
Siinäpä tyypillinen kykypuolueen sivistysporvari äänessä. Todellisuudessa se on aina ollut niin minkä tahansa tutkimuksen mukaan, että kokkareet äänestävät aina aktiivisimmin, vaikka heidän ehdokkaana olisi kirkkovene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Suomen pankin pääjohtajalla ole noita vaikuttamismahdollisuuksia.
Olli-polon kausi loppuu ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn on järkäle, keskeinen osa suomalaista poliittista sielunmaisemaa. Hän on kasvanut tähän tehtävään pitkäjänteisesti, kasvanut siihen enemmän kuin kukaan muu ehdokas. Siksi minun ja sukuni (joulupöydässä sanottua) ovat nyt kallistuneet Rehnin taakse.
Teidän mitään kallistua tarvitse, oli keskustan ehdokkaana vaikka Mikki Hiiri, sitä pitää äänestää. 100 hengen kylällä tiedetään ne kymmenen kommaria, yksi vihreä, parikymmentä perussuomalaista jne. ja jos Rehnin äänisaaliista puuttuu yksikin, voi jonkun vaimo saada kotona selkäänsä.
Siinäpä tyypillinen kykypuolueen sivistysporvari äänessä. Todellisuudessa se on aina ollut niin minkä tahansa tutkimuksen mukaan, että kokkareet äänestävät aina aktiivisimmin, vaikka heidän ehdokkaana olisi kirkkovene.
MOT - osui ja upposi ;)
Kepulien puoluetoimisto joutuu negaamaan paljon. Olli-pojasta ei positiivista sanottavaa oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sivistysporvarit" sentään asuvat paikkakunnilla, joilla äänten kohdistaminen henkilöön/talouteen on vaikeampaa, joten "sivistysporvarin" vaimo ei saa nyrkistä erehtyessään äänestämään esimerkiksi charmanttia Pekkaa.
Tuli Jutan tentti katsottua. Jollain tapaa oli mitään sanomaton, yleistä jargonia. Huomenna Halla-aho. Olli näyttää olevan 15. päivä, pistäkääpä kalenteriin ylös. Kiva näitä muidenkin tenttejä on seurata, vaikka olen jo ehdokkaani valinnut.
Haavisto on ainakin jo uupunut eläkeläinen, 65 vuotias. Se näkyy väsyneen ihmisen olemuksessa. Mitään omaperäistä uutta sanottavaa ei hänellä ole ollut, yrittää vain mielistellä oikeistolaisia äänestäjiä hokemalla ettei hänessä ole mitään punavihreää. Sitä teeskentelyä ei onneksi usko kukaan.
Rehn on reipas nuorukainen Haaviston sinnalla, viisi vuotta nuorempi. Mies parhaassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli Jutan tentti katsottua. Jollain tapaa oli mitään sanomaton, yleistä jargonia. Huomenna Halla-aho. Olli näyttää olevan 15. päivä, pistäkääpä kalenteriin ylös. Kiva näitä muidenkin tenttejä on seurata, vaikka olen jo ehdokkaani valinnut.
Urpolainen jatkaa vaan omaa puhettaan vaikka toimittaja yrittää kysyä tarkentavasti. Ei minkäänlaista reagointia toimittajan kysymykseen vaan tärkeintä on että oma puhe jatkuu. Kylmä vaikutelma tulee Urpolaisesta.
Olli erottuu edukseen näiden patologisten valehtelijoiden, narsistien ja psykopaattien joukosta. Olli pressaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuna mietin minäkin että fksulla Rehnillä olis paremmat mahdollisuudet toisella kierroksella kuin Halla-aholla. Rehn on viisas ja rauhallinen ja pätevä, toisin kuin oikeusjuttuja ja riitoja rakentava Halla-aho.
Outoa miksi suvun nuoret miehet kannattavat Halla-ahoa. Yritän puhua niille järkeä
Vai että persuna, kepu olet! Minäkin olen tulipunainen kommunisti, mutta silti äänestän Stubia, koska hänellä on mielipiteitä, hän ei mumise eikä sulaannu sohvaan tai tapettiin.
Mitä tulee toiseen kierrokseen, miten nostat 8%-Ollin 15%-Jussin edelle?
Tiedoksi vaan että presidentti edustaa kaikkia suomalaisia ja siinä ei paljoa auta jos on kärkkäitä omia mielipiteitä joita ylimielisenä ankkanaamalla tiputtelee ylhäältä alaspäin kansalaisille välittämättä seurauksista. Maan pinnalle palautetaan tällainen kaveri nopeasti.
olipas kiinnostava haastattelu Rehnistä Ilta-Sanomissa tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että persuna, kepu olet! Minäkin olen tulipunainen kommunisti, mutta silti äänestän Stubia, koska hänellä on mielipiteitä, hän ei mumise eikä sulaannu sohvaan tai tapettiin.
Mitä tulee toiseen kierrokseen, miten nostat 8%-Ollin 15%-Jussin edelle?
Tiedoksi vaan että presidentti edustaa kaikkia suomalaisia ja siinä ei paljoa auta jos on kärkkäitä omia mielipiteitä joita ylimielisenä ankkanaamalla tiputtelee ylhäältä alaspäin kansalaisille välittämättä seurauksista. Maan pin
Siis Halla-aho on kepulaisten mielestä tämä kärkäs ja ylimielinen "ankkanaama"?
Olli sukeltaa nyt, kun vaalitentit alkoivat. Niissä ei riitä sama osaamisen taso kuin kepulaisten tupailloissa siellä Peräseinäjoella.