Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.
Kommentit (5057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.
Montako kertaa aiot toistaa tuon saman kommentin täällä? Tää provo ei enää uppoa.
Ihan yhtä monta kertaa kun täällä sama henkilö laittaa postauksia tyyliin:
"Äänestän Rehniä koska hän on kuin Jumala"
"Niin minäkin koska hän on Jumala"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.
Montako kertaa aiot toistaa tuon saman kommentin täällä? Tää provo ei enää uppoa.
Ihan yhtä monta kertaa kun täällä sama henkilö laittaa postauksia tyyliin:
"Äänestän Rehniä koska hän on kuin Jumala"
"Niin minäkin koska hän on Jumala"
Montako Jumala-kommenttia sä olet täällä nähnyt vai elätkö rinnakkaistodellisuudessa? Mä nimittäin en ole yhtään. Asialliset ihmiset ovat asiallisesti kertoneet ketä äänestävät ja monet perustelleet valintansa. Kerro säkin ja perustele, ehkä sä jumaloit joitain presidenttiehdokasta? Me muut äänestetään omasta mielestämme parasta vaihtoehtoa, joku äänestää Rehniä, joku muu toisin, mutta mitä sitten? Parempi olla mielipide ja äänestää kuin olla äänestämättä. En mä ainakaan aio täällä kenenkään valintaa painaa alas, kunnioitan jokaisen henkilökohtaista valintaa. Höh, sulla on vähänkö hassut kommentit.
Hyväperseinen Olli. Ei ole peräsuolen laskeumaa kuten toisilla ehdokkailla.
Vierailija kirjoitti:
Hyväperseinen Olli. Ei ole peräsuolen laskeumaa kuten toisilla ehdokkailla.
Asiaton ja turha kommentti.
Takavuosina Rehn olisi ollut ylivoimainen ykkönen asiaosaamisella mutta tänä päivänä lähinnä tunnepuoli ja fiilis lähinnä tärkein valintaperuste monelle.
Vierailija kirjoitti:
Takavuosina Rehn olisi ollut ylivoimainen ykkönen asiaosaamisella mutta tänä päivänä lähinnä tunnepuoli ja fiilis lähinnä tärkein valintaperuste monelle.
Myöskin media- ja somenäkyvyys isossa osassa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä tilanne.
No ei ole, Stubb ja Haavisto menevät joka tapauksessa toiselle kierrokselle
Haavisto ei mene muualle kun kuselle, ei siitä onneksi pressaa tule vieläkään.
Kärkikaksikko on onneksi jo kaikilla tiedossa, eli Stubb ja Halla-aho.
Muilla ei ole mitään jakoa.
Itse äänestän Halla-ahoa ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurja noste nyt Rehnillä joka ketjussa.
Joo ja vaalit ratkaistaankin vauvapalstan ketjuissa riehuvien kymmenen keputoverin voimin
Itseassa inhoan kepua sydänjuuriani myöten, mutta ääni menee nyt Rehnille. En olisi vielä puoli vuotta sitten itsekään uskonut, että niin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä tilanne.
No ei ole, Stubb ja Haavisto menevät joka tapauksessa toiselle kierrokselle
Haavisto ei mene muualle kun kuselle, ei siitä onneksi pressaa tule vieläkään.
Olispa mielenkiintoista nähdä mihin nää varmat "joka tapauksessa" -kommentit perustuu? Onko joku saanut viimeisimmät mielipidemittaukset tasan tältä päivältä? Niinpä, ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja vaalit ratkaistaankin vauvapalstan ketjuissa riehuvien kymmenen keputoverin voimin
Itseassa inhoan kepua sydänjuuriani myöten, mutta ääni menee nyt Rehnille. En olisi vielä puoli vuotta sitten itsekään uskonut, että niin kävisi.
Mä en olisi vielä pari viikkoa sittenkään uskonut että äänestän Rehniä, mutta mitä enemmän asiaa päässäni olen pyöritellyt ja ehdokkaita vertaillut, niin sitä enemmän olen kääntynyt Rehnin kannalle. Paras vaihtoehto. Ei provosoi, ei provosoidu. Ei paistattele parrasvaloissa, mutta sanoo kun on sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä valit ovat vain niin surulliset. Rehn, Stybbi, Halal-Aho, Maaltola, Essayah, Pallis...
Sitä on sisäisesti vain surullinen olo näistä ihmiskohtaloista, ettei tunnu hyvältä kirjoittaa oikeastaan mitään ikävääkään heistä.
Minulle taas tulee surullinen mieli siitä, että Suomen johtoon on ehdolla henkilöitä jotka eivät osaa alkeellisimpiakaan prosenttilaskuja, eivät ymmärrä potenssiin korottamista tai luulevat nummisuutarien kirjoittajan olevan Kalle Päätalo. Haluammeko me, että henkisesti tuolla tasolla oleva ihminen olisi Suomen presidentti?
Mutta he osaa kyllä ladata Tiktokkiin joka ikisen hetken elämästään. Minä, minä, minä, minä
Vierailija kirjoitti:
Olli parantanut. Voi olla että äänestän häntä.
Suosio tuntuu nousseen kohinalla, kun näitä keskusteluja lukee.
Mites se Ahtisaari tuli aikanaan valituksi kun sekään ei ollut mikään koko kansan tuntema kun kisaan lähti eikä todellakaan mediaseksikkäin? Ei mitään muistikuvaa siltä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän vielä, että minä olen ihminen joka pitää yleensä kiinni inhokistaan viimeiseen asti. Olen boikotoinut tuotemerkkejä ja tuotteitakin jopa vuosikymmeniä niin etten edes muista miksi boikotoin, mutta yhä jatkan boikottia. Jos Rehn onnistuu kääntämään tällaisen ihmisen pään kuin minä olen niin se mies osaa neuvotella tavalla joka on ehdottomasti presidentin ominaisuus. Minä kuitenkin haluaisin tuoda takaisin sen Suomen missä Suomi on sovittelija ja rauhan edistäjä maailmassa eikä mikään joukossa rääkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mites se Ahtisaari tuli aikanaan valituksi kun sekään ei ollut mikään koko kansan tuntema kun kisaan lähti eikä todellakaan mediaseksikkäin? Ei mitään muistikuvaa siltä ajalta.
Ainakin Tuttu juttu -ohjelma taisi tuoda nostetta, näin muistelen. Vastakkain olivat Eeva ja Martti Ahtisaari & Elisabeth ja Ove Rehn. Mä kaivoin siitä juttua, tässä jotain: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/01/29/tuttu-juttu-presidenttipelia
Mulla menee valinta Rehnin ja Haaviston välillä. Haaviston kuvaa murentavat aiemmat huonot päätökset, jotka hänen nimiinsä ovat menneet. Li Anderssonista olisi kyllä presidentiksi, ja on vieläpä sitä tällä hetkellä trendaavaa tyyppiä, eli nuori nainen, ja vielä oikeasti älykäskin toisin kuin eräs aiempi maailmalla tunnettu nuori naispoliitikkomme. Vaan hänestä tuskin äänisaalillaan on haastajaa Stubbille, joten on valittava toisin.