Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
Rehn vaikuttaa sellaiselta persoonalta että mitä pitempään häntä kuuntelee ja mitä pitempään hänen tekemisiään seuraa, sitä miellyttävämmältä hän alkaa vaikuttaa. Hänessä on jotain tosi suomalaista. Itse arvostan. Jos kampanjointi kestäisi pidemmälle kevääseen, Ollin kannatus varmasti kasvaisi. Toivottavasti kannatus ehtii kasvaa tarpeeksi jo vaalipäivään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Rehn vaikuttaa sellaiselta persoonalta että mitä pitempään häntä kuuntelee ja mitä pitempään hänen tekemisiään seuraa, sitä miellyttävämmältä hän alkaa vaikuttaa. Hänessä on jotain tosi suomalaista. Itse arvostan. Jos kampanjointi kestäisi pidemmälle kevääseen, Ollin kannatus varmasti kasvaisi. Toivottavasti kannatus ehtii kasvaa tarpeeksi jo vaalipäivään mennessä.
Nyt pysyy gallupit piilossa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pysyy gallupit piilossa? Miksi?
Nytkö ne gallupit ovatkin sitten luotettavia? Miksi?
Menen huomenna äänestämään Rehniä.
Täältä palstalta saa aika usein huonoja vaikutteita, mutta täältä sain ajatuksen siitä, että Rehn voisi olla varteenotettava presidenttiehdokas. Olen nyt lopulta päätynyt häntä äänestämään. Oli toiseksi eniten asioista jopa samaa mieltä kun vaalikoneen tuloksia testailin.
Rehn nousuun!
Tuskin tarvitsisi mainita, mutta ko ehdokas edustaa puoluetta, jonka suurin kannattajamäärä kuuluu hyvinkin sulkeutuneeseen ja putkinäköiseen, sekä henkisesti väkivaltaiseen lahkoon.
Tarkoitat siis tyyliin 10 äänestäjää per perhe ?
Rehn oli tentissä kyllä todella aidon vakuuttava ja perillä asioista. Plussana vielä se, että hän on kansan omainen vailla mitään päälle liimattuja elkeitä, kuten joillain ehdokkaista. Sanoisin paras tähän mennessä.
Aitous, inhimillisyys ja nöyryys vetoavat Rehnissä
Uskon että nuorisovaalissa pärjäsivät Alex ja Jussi, koska ovat omanlaisiaan ilmiöitä, tosin eivät välttämättä lainkaan hyviä sellaisia.
Rehnin tentissä puhuttiin ilmiöistämisestä, mitä Rehnin kampanjasta ei löydy, mutta kuten asiantuntija kommentoi ei sellaista kannata lähteä rakentamaankaan, vaan olla oma itsensä. Ja Rehn on omana itsenään eniten presidenttimäisin.
sehän on ihan pystyyn kuollut
Minua oli pitkään mietityttänyt tämä kaivosasia ja ehdokkaiden suhtautuminen kaivoksiin. Mietin, ymmärtääkö Rehn kepulaisena luontoarvojen merkityksen. Mutta ilokseni löysin tällaisen jutut googlaamalla:
http://www.mikkelinkaupunkilehti.fi/paikalliset/4011659
"Suomen Pankin pääjohtaja Olli Rehn kehottaa Puulan ja Saimaan alueen kuntia ja asukkaita asettumaan vireillä olevia kaivoshankkeita vastaan.
Rehnin omassa puntarissa luontoarvot menevät ykkössijalle. Hän sanoo, että julki tulleet kaivoshankkeet ovat uhka perin juurin järviluontoon ja -maisemaan nojaavalle Etelä-Savon identiteetille sekä elinkeinoille, joissa mökkielämällä ja matkailulla on tärkeä osa."
http://www.suomenmaa.fi/uutiset/olen-pro-kuusamo-liikkeen-jasen-luontoa…
"Kun noudatetaan kaivoslakia ja otetaan nämä seikat huomioon, silloin on mahdollista tietysti hyödyntää näitä luonnonvaroja. Mutta pidän kyllä ympäristö- ja matkailunäkökohtia hyvin tärkeinä, Rehn sanoo.
Olen itse Pro Kuusamo -liikkeen jäsen, enkä hyväksyisi uraanikaivosta sinne Rukan rinteiden ja Kuusamon kansallispuistojen viereen tai sitten vaikka Etelä-Savon, Saimaan ja Puulan kauniille mökki- ja matkailualueille. Ei niitä pidä pilata kaivostoiminnalla, ei ainakaan kestämättömällä kaivostoiminnalla, Rehn lisää."
Taidan äänestää Olli Rehniä, koska minun ei tarvinnekaan äänestää vihreää ehdokasta tämän vuoksi.
Pisteet Ollille suomalaisen luonnon arvostamisesta.
Sopii toivoa, että Rehn nousee ikäänkuin mustana hevosena kärkipaikalle. Kahden kärkeen ja mieluusti Haavisto jää kolmanneksi. Eli valinta tulisi sitten Stubbin ja Rehnin välillä lopulta. Se olisi oikeudenmukaisinta. On aeimminkin tullut yllättäviä nousuja josta löytyy tietoa tuosta:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/presidentinvaalien-gallupjaa-ei-valtta…
Itse toivoisin Rehnin ja Haaviston olevan toisella kierroksella. Se voisi olla melko tasaväkinen kisa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä palstalta saa aika usein huonoja vaikutteita, mutta täältä sain ajatuksen siitä, että Rehn voisi olla varteenotettava presidenttiehdokas. Olen nyt lopulta päätynyt häntä äänestämään. Oli toiseksi eniten asioista jopa samaa mieltä kun vaalikoneen tuloksia testailin.
Rehn nousuun!
Minulle vaalikone tarjosi Essayahia, joka kiinnostaa kyllä. Ehkä silti Rehniä äänestään.
Jahas, harhaluuloiset Rehn-fanit ottaneet nyt käyttöön ilmiantamisenkin. Epätoivoista on. Tehkää mitä teette, ei se Olli tule kuitenkaan pärjäämään. Tavoitelkaa sitä että voittaa edes Li Anderssonin. Nimittäin voi olla niin ettei voita.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, harhaluuloiset Rehn-fanit ottaneet nyt käyttöön ilmiantamisenkin. Epätoivoista on. Tehkää mitä teette, ei se Olli tule kuitenkaan pärjäämään. Tavoitelkaa sitä että voittaa edes Li Anderssonin. Nimittäin voi olla niin ettei voita.
Näin! On se tietysti varmaan noloa hävitä entisen suurpuolueen ehdokkaana pikkuisen kommunistille ja reilusti enemmän vihreille. Ollikin tylytti vielä hetki aika sitten näitä pienpuolueita...
Vierailija kirjoitti:
O. Rehn kätteli omaa vaimoaan puheensa päätteeksi! Varmaan jokailtainen rutiini heillä ennen nukkumaan menoa. Tosi rento meininki!
Itse asiassa suutelivat, X:ssä (ent. Twitter) on kuva. :) Ihana presidenttipari.
Luottavainen olo tuli kyllä Rehnistä tentin perusteella
Vierailija kirjoitti:
Luottavainen olo tuli kyllä Rehnistä tentin perusteella
Hän selvisi kyllä hyvin ja osasi perustella.
Tuskin tarvitsisi mainita, mutta ko ehdokas edustaa puoluetta, jonka suurin kannattajamäärä kuuluu hyvinkin sulkeutuneeseen ja putkinäköiseen, sekä henkisesti väkivaltaiseen lahkoon.