Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
2841/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.

Osaatko kirjoittaa mitään muuta? Ihme jankkaaja.

Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi.&nbs

Tuskin tarvitsisi mainita, mutta ko ehdokas edustaa puoluetta, jonka suurin kannattajamäärä kuuluu hyvinkin sulkeutuneeseen ja putkinäköiseen,  sekä henkisesti väkivaltaiseen lahkoon. 

Vierailija
2842/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn vaikuttaa sellaiselta persoonalta että mitä pitempään häntä kuuntelee ja mitä pitempään hänen tekemisiään seuraa, sitä miellyttävämmältä hän alkaa vaikuttaa. Hänessä on jotain tosi suomalaista. Itse arvostan. Jos kampanjointi kestäisi pidemmälle kevääseen, Ollin kannatus varmasti kasvaisi. Toivottavasti kannatus ehtii kasvaa tarpeeksi jo vaalipäivään mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehn vaikuttaa sellaiselta persoonalta että mitä pitempään häntä kuuntelee ja mitä pitempään hänen tekemisiään seuraa, sitä miellyttävämmältä hän alkaa vaikuttaa. Hänessä on jotain tosi suomalaista. Itse arvostan. Jos kampanjointi kestäisi pidemmälle kevääseen, Ollin kannatus varmasti kasvaisi. Toivottavasti kannatus ehtii kasvaa tarpeeksi jo vaalipäivään mennessä.

Nyt pysyy gallupit piilossa? Miksi?

Vierailija
2844/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pysyy gallupit piilossa? Miksi?

Nytkö ne gallupit ovatkin sitten luotettavia? Miksi?

Vierailija
2845/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huomenna äänestämään Rehniä.

Vierailija
2846/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä palstalta saa aika usein huonoja vaikutteita, mutta täältä sain ajatuksen siitä, että Rehn voisi olla varteenotettava presidenttiehdokas. Olen nyt lopulta päätynyt häntä äänestämään. Oli toiseksi eniten asioista jopa samaa mieltä kun vaalikoneen tuloksia testailin.

Rehn nousuun!

Vierailija
2847/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tarvitsisi mainita, mutta ko ehdokas edustaa puoluetta, jonka suurin kannattajamäärä kuuluu hyvinkin sulkeutuneeseen ja putkinäköiseen,  sekä henkisesti väkivaltaiseen lahkoon. 

Tarkoitat siis tyyliin 10 äänestäjää per perhe ?

Vierailija
2848/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn oli tentissä kyllä todella aidon vakuuttava ja perillä asioista. Plussana vielä se, että hän on kansan omainen vailla mitään päälle liimattuja elkeitä, kuten joillain ehdokkaista. Sanoisin paras tähän mennessä. 

Vierailija
2849/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitous, inhimillisyys ja nöyryys vetoavat Rehnissä

Vierailija
2850/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että nuorisovaalissa pärjäsivät Alex ja Jussi, koska ovat omanlaisiaan ilmiöitä, tosin eivät välttämättä lainkaan hyviä sellaisia.

Rehnin tentissä puhuttiin ilmiöistämisestä, mitä Rehnin kampanjasta ei löydy, mutta kuten asiantuntija kommentoi ei sellaista kannata lähteä rakentamaankaan, vaan olla oma itsensä. Ja Rehn on omana itsenään eniten presidenttimäisin.

Vierailija
2851/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ihan pystyyn kuollut

Vierailija
2852/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oli pitkään mietityttänyt tämä kaivosasia ja ehdokkaiden suhtautuminen kaivoksiin. Mietin, ymmärtääkö Rehn kepulaisena luontoarvojen merkityksen. Mutta ilokseni löysin tällaisen jutut googlaamalla:

http://www.mikkelinkaupunkilehti.fi/paikalliset/4011659

"Suomen Pankin pääjohtaja Olli Rehn kehottaa Puulan ja Saimaan alueen kuntia ja asukkaita asettumaan vireillä olevia kaivoshankkeita vastaan.

Rehnin omassa puntarissa luontoarvot menevät ykkössijalle. Hän sanoo, että julki tulleet kaivoshankkeet ovat uhka perin juurin järviluontoon ja -maisemaan nojaavalle Etelä-Savon identiteetille sekä elinkeinoille, joissa mökkielämällä ja matkailulla on tärkeä osa."

http://www.suomenmaa.fi/uutiset/olen-pro-kuusamo-liikkeen-jasen-luontoa…

"Kun noudatetaan kaivoslakia ja otetaan nämä seikat huomioon, silloin on mahdollista tietysti hyödyntää näitä luonnonvaroja. Mutta pidän kyllä ympäristö- ja matkailunäkökohtia hyvin tärkeinä, Rehn sanoo.

Olen itse Pro Kuusamo -liikkeen jäsen, enkä hyväksyisi uraanikaivosta sinne Rukan rinteiden ja Kuusamon kansallispuistojen viereen tai sitten vaikka Etelä-Savon, Saimaan ja Puulan kauniille mökki- ja matkailualueille. Ei niitä pidä pilata kaivostoiminnalla, ei ainakaan kestämättömällä kaivostoiminnalla, Rehn lisää."

Taidan äänestää Olli Rehniä, koska minun ei tarvinnekaan äänestää vihreää ehdokasta tämän vuoksi.

Pisteet Ollille suomalaisen luonnon arvostamisesta.

Vierailija
2853/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii toivoa, että Rehn  nousee ikäänkuin mustana hevosena kärkipaikalle. Kahden kärkeen ja mieluusti Haavisto jää kolmanneksi. Eli valinta tulisi sitten Stubbin ja Rehnin välillä lopulta. Se olisi oikeudenmukaisinta. On aeimminkin tullut yllättäviä nousuja josta löytyy tietoa tuosta:

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/presidentinvaalien-gallupjaa-ei-valtta…

Vierailija
2854/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin Rehnin ja Haaviston olevan toisella kierroksella. Se voisi olla melko tasaväkinen kisa.

Vierailija
2855/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä palstalta saa aika usein huonoja vaikutteita, mutta täältä sain ajatuksen siitä, että Rehn voisi olla varteenotettava presidenttiehdokas. Olen nyt lopulta päätynyt häntä äänestämään. Oli toiseksi eniten asioista jopa samaa mieltä kun vaalikoneen tuloksia testailin.

Rehn nousuun!

Minulle vaalikone tarjosi Essayahia, joka kiinnostaa kyllä. Ehkä silti Rehniä äänestään.

Vierailija
2856/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, harhaluuloiset Rehn-fanit ottaneet nyt käyttöön ilmiantamisenkin. Epätoivoista on. Tehkää mitä teette, ei se Olli tule kuitenkaan pärjäämään. Tavoitelkaa sitä että voittaa edes Li Anderssonin. Nimittäin voi olla niin ettei voita.

Vierailija
2857/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, harhaluuloiset Rehn-fanit ottaneet nyt käyttöön ilmiantamisenkin. Epätoivoista on. Tehkää mitä teette, ei se Olli tule kuitenkaan pärjäämään. Tavoitelkaa sitä että voittaa edes Li Anderssonin. Nimittäin voi olla niin ettei voita.

Näin! On se tietysti varmaan noloa hävitä entisen suurpuolueen ehdokkaana pikkuisen kommunistille ja reilusti enemmän vihreille. Ollikin tylytti vielä hetki aika sitten näitä pienpuolueita... 

Vierailija
2858/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O. Rehn kätteli omaa vaimoaan puheensa päätteeksi! Varmaan jokailtainen rutiini heillä ennen nukkumaan menoa. Tosi rento meininki!

Itse asiassa suutelivat, X:ssä (ent. Twitter) on kuva. :) Ihana presidenttipari.

Vierailija
2859/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottavainen olo tuli kyllä Rehnistä tentin perusteella

Vierailija
2860/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottavainen olo tuli kyllä Rehnistä tentin perusteella

Hän selvisi kyllä hyvin ja osasi perustella.

Ketju on lukittu.