Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
2821/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsin pois kaikki huonot ehdokkaat huonoimmasta alkaen, Stubbin ollessa ehdoton hännän huippu. Jäljelle vain Rehn neutraalina, ainoa joka ei ärsytä yhtään vaikka en minään huippuehdokkaana pidäkään. Essayah olisi suosikkini missä tahansa muussa puolueessa ilman hihhulointia. Hänen mahdollisuudensa ovat muutenkin olemattomat, joten hänet voisi silti unohtaa vaikka ei olisi hihhulimielipiteitä. Joten olen tehnyt valintani. Rehn. '

Pitää muistaa, että Itä- ja Pohjoissuomi on täynnä kepulaisia pappoja, jotka eivät ole netissä eivätkä vastaa gallupkyselyihin. Näille ei tule kuulonkaan äänestää muita kuin kepulaista. Persut heille menettelisi, mutta he eivät perusta Halla-Ahosta. Stubb on aniharvan suosikki Turku-Lahti -linjan yläpuolella ja sinne alapuolellekin mahtuu niitä, joille mieluummin kuka tahansa muu. 

Aika vähän on sitten kepulaisia pappoja, kun on seurannut kepun menestystä viimeisissä vaaleissa

Vierailija
2822/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli nukuttua on helpompi analysoida eilistä tenttiä. Kerrassaan hieno suoritus, Rehn ei kompuroinut missään. Pelkäsin, että kompastuu ulkopoliittisiin kysymyksiin, mutta ei. Rehnin osaaminen tuntuu olevan muihin nähden ylivertaista. Tähän lisäksi se, että on todella tavallisen oloinen ja helposti lähestyttävä. Tässä on minun presidenttini, Olli Rehn, numero 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan todella hieno suoritus. Jos joku ei eilen ennättänyt tv:n ääreen niin se tentti kannattaa ehdottomasti katsoa Areenasta.

Olli Rehn pärjäsi äärimmäisen hyvin, enemmän kuin pärjäsi. Hän piti ohjaksia, ei antanut toimittajan keskeyttää vaan sanoi sanottavansa loppuun. Asiallisesti, rauhallisesti. Hänellä on valtava tietotaito, osaaminen, paineensietokyky, joten hän ei hämmentynyt yhdenkään kysymyksen edessä.

Talous, turvallisuuspolitiikka, ulkopolitiikka, Suomi, suomalaiset, venäjä, Kiina... ei haparointia vaan selkeät hyvät mielipiteet, napakka ote. Realismia, inhimillisyyttä muttei ei vähääkään sinisilmäisyyttä.

Tuli todella luottavainen olo, tässä meillä on uusi presidentti. 

Vierailija
2824/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä niin nappiin kuin vain voi. Toimittajat/asiantuntijatkin olivat ihan yllättyneitä siitä miten loistava Rehn oli. Tuli vaan mieleen että eivätkö nuo pölhöt siis seuraa kaikkia ehdokkaita kun noin yllätti..? Minua ei ainakaan yllättänyt yhtään kun olen seuraillut Rehnin puheita, tekemisiä ja kannanottoja. 

Hiton kova esiintyminen Rehniltä, vakuuttavin kaikista nähdyistä. 

Vierailija
2825/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat vaikuttivat kyllä siltä että ennen tenttiä he höpisivät jotain vaan lämpimikseen ilman että olivat ihan kartalla Rehnin vahvuuksista. Tentin jälkeen olivatkin sitten ihan ihmeissään. Olli oli ylivoimainen.

Vierailija
2826/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen tentti kyllä varmisti sen, että oma ääni menee Rehnille.

Vierailija
2827/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2828/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää, että monet eivätnäe Stubbin kuplanläpi.

Ääni lähtee Rehnille, vakaa ja harkitseva, sivistynyt suomalainen.

Vierailija
2829/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn on oikeasti valmis presidentiksi heti ensimmäisestä päivästä alkaen  : )

Vierailija
2830/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka olisi mitä kuplia, niin porvarina en ainakaan kepulaista äänestä. Kepu ei elä kuplassa vaan tiiviissä säiliössä

Vierailija
2831/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se täytyy kyllä rehellisyyden nimissä sanoa, että ei toimittaja missään välissä haastanut Rehniä kunnolla, ei keskeyttänyt eikä tivannut asioita kuten esim. Halla-aholta. Tentti eteni täydellisessä yhteisymmärryksessä tentattavan ja tenttijän välillä. Harvinaista. Ehkä Ollilla on tuollainen rauhoittava luonne, ihmiset ympärillä jäävät kuuntelemaan hänen puhettaan ja mielipiteitään. Hieno suoritus, tästä kelpaa lähteä vaaleihin.

Rehnillä on niin vahva osaaminen ja hän toi tosi vakuuttavasti asiat esiin, että ei siinä oikein jäänyt edes mahista haastaa. Mitä toimittaja olisi haastanut edes kun pakka oli ja pysyi niin hyvin kasassa, eikä menneisyydessäkään ole juurikaan mitään mitä pitäisi tonkia? HYVÄ OLLI!!!

Toimittajakin äänestää Ollia!

Vierailija
2832/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä Rehnistä puutteita.

Vaikuttaa älykkäältä ja harkitsevalta, sellaiselta joka tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Pressamatskua sanoisin.

Vierailija
2833/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minkään puolueen kannattaja, en siis myöskään kepulainen. Kaupunkilainen, koulutettu, perheellinen nelikymppinen nainen.

Olin aika kauhuissani nähdessäni keitä on ehdolla seuraavaksi presidentiksi. Olen pitänyt Niinistöstä.

Alkuun jo pidin Rehniä potentiaalisimpana ja nyt seurattuani vaalitenttejä, vaalikonevastauksia ja ehdokkaiden habitusta mainoksissa ja puheissa on kantani vahvistunut. Rehn on ainoa järkevä vaihtoehto. Yhdistävän, vakaan oloinen ja kokemusta monelta alalta. Puhetyyli on rauhallinen, paljon myönteisemmällä tavalla kuin Halla-ahon.

Eilisen tentissä paikoitellen muistutti hyvin paljon Niinistöä ja tämä oli viimeinen varmistus sille että äänestän jo ennakkoon nro 3.

Vierailija
2834/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.

Vierailija
2835/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.

Osaatko kirjoittaa mitään muuta? Ihme jankkaaja.

Vierailija
2836/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minkään puolueen kannattaja, en siis myöskään kepulainen. Kaupunkilainen, koulutettu, perheellinen nelikymppinen nainen.

Olin aika kauhuissani nähdessäni keitä on ehdolla seuraavaksi presidentiksi. Olen pitänyt Niinistöstä.

Alkuun jo pidin Rehniä potentiaalisimpana ja nyt seurattuani vaalitenttejä, vaalikonevastauksia ja ehdokkaiden habitusta mainoksissa ja puheissa on kantani vahvistunut. Rehn on ainoa järkevä vaihtoehto. Yhdistävän, vakaan oloinen ja kokemusta monelta alalta. Puhetyyli on rauhallinen, paljon myönteisemmällä tavalla kuin Halla-ahon.

Eilisen tentissä paikoitellen muistutti hyvin paljon Niinistöä ja tämä oli viimeinen varmistus sille että äänestän jo ennakkoon nro 3.

Samoin ajattelen. Jos Stubb tai peräti Halla-aho on suomalaisten valinta niin ihmettelen kyllä kauhulla mihin tässä ollaan menossa. Eivätkö ihmiset enää hahmota kokonaisuuksia, syy- ja seuraussuhteita? Rehn on aivan erinomainen valinta, hyvin saman oloinen kuin Niinistö on ollut. Niinistö on vieläpä ollut todella pidetty presidentti ja hoitanut asiat paremmin kuin hyvin. Miksi sen perään pitäisi sekoittaa pakka totaalisesti ja lähteä tielle joka on täysin arvaamaton?

Rehn on suomalaisille paras vaihtoehto. 

Vierailija
2837/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ajattelen. Jos Stubb tai peräti Halla-aho on suomalaisten valinta niin ihmettelen kyllä kauhulla mihin tässä ollaan menossa. Eivätkö ihmiset enää h

Kyllä, meillä pitää olla presidentti joka ymmärtää monimutkaisia asioita ja osaa rauhallisesti tehdä päätöksiä. Arvostan todella sovinnollisuutta, ei missään nimessä presidentiksi sellaista henkilöä jolle identiteettipolitiikka ja omille esiintyminen on itse asiasisältöä tärkeämpää. Myös se on huonon ehdokkaan merkki että on kovin ehdoton ja joustamaton, ajattelua pitää voida muuttaa kun faktat muuttuvat, kuten Rehn sanoi. Harmillista että hän ei ole päässyt kunnolla esille ja ihan muut ovat hallinneet ilmatilaa, nyt pääsi, mutta riittääkö loppukiriin?

Vierailija
2838/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikka olisi mitä kuplia, niin porvarina en ainakaan kepulaista äänestä. Kepu ei elä kuplassa vaan tiiviissä säiliössä

Voi kysyä itseltään miksi en voi muuttaa asennetta ja nähdä ehdokkaat muutoin kuin puolueen ehdokkaina? Kun itse olen ikäni ollut puolueeton niin kaikissa vaaleissa olen etsinyt henkilön/ ihmisen/ persoonan,  en puolueen ehdokasta. Siksi olen äänestänyt melkein kaikkien puolueiden ehdokkaita kun ihminen/ persoona on sopinut kriteereihin. Eniten olen äänestänyt  oikeistoon kuuluvien tai liberaareiksi näkemiäni ehdokkaita. 

Vierailija
2839/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kirjoittaa mitään muuta? Ihme jankkaaja.

Vierailija
2840/5057 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen pressa tentin jälkeen ei tarvitse enää miettiä ketä äänestän. Toden totta, kolmosella mennään ja se on Olli Rehn. 

Ketju on lukittu.