Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
Vierailija kirjoitti:
Ollilla on parhaiten paketti kasassa. Ei kahta sanaa. Ihmeellistä että häntä ei nosteta enemmän mediassa esiin. Tänään tulee TV1:ltä Ollin tentti, ehkä sen jälkeen hänestä havahdutaan isommin!
Mielestäni näitä TV-tenttejä mainostetaan liikaakin, mutta ilman muuta Rehn sopii pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
joku stubbilainen luulee että me Rehnistä pitävät olemme isäntiä? Voi rakas, kyllä isännistä suurin osa on kokoomukselaisia tai persuja
Ainakin minä olen helsinkiläinen, toimin kulttuurialan opettajana Aalto- yliopistossa
Joku saattaisi luulla että valintani olisi ylioppiilas sivari ja homo Haavisto jolla puolisona kampaaja, mutta valintani onkin Oxfordin tohtori Rehn
Ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
joku stubbilainen luulee että me Rehnistä pitävät olemme isäntiä? Voi rakas, kyllä isännistä suurin osa on kokoomukselaisia tai persuja
Ainakin minä olen helsinkiläinen, toimin kulttuurialan opettajana Aalto- yliopistossa
Joku saattaisi luulla että valintani olisi ylioppiilas sivari ja homo Haavisto jolla puolisona kampaaja, mutta valintani onkin Oxfordin tohtori Rehn
Samoin minä olen kulttuurialalta, asun eteläisessä Suomessa suuressa kaupungissa ja olen vieläpä nainen. Olisin mahdollisesti voinut äänestää Antti Häkkästä, Haavistoakin harkitsin, mutta minunkin valintani on nyt erittäin vahvasti Rehn.
Presidentin on kuvastettava kansaa. Mielestäni Rehn on sopivin ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollilla on parhaiten paketti kasassa. Ei kahta sanaa. Ihmeellistä että häntä ei nosteta enemmän mediassa esiin. Tänään tulee TV1:ltä Ollin tentti, ehkä sen jälkeen hänestä havahdutaan isommin!
Mielestäni näitä TV-tenttejä mainostetaan liikaakin, mutta ilman muuta Rehn sopii pressaksi.
Hyvin sopiikin. Huomenna ei ole tenttiä vaikka luulin , että on kun keskiviikkona on eka ennakkoäänestyspäivä. Sen iltana on viimeisin eli Stubbin tentti. Mietin et miksi sitten eikä huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Ja mitä enemmän ihmiset saavat tietää Rehnistä tuon tarjotun Haavisto/Stubb -kuplan ulkopuolelta, sitä vahvemmin Rehn tietenkin nousee. Hänessä on kaikki ainekset siihen että jengi todella tajuaa hänen olevan paras mahdollinen ehdokas. Tottakai tätä ilosanomaa haluaa myös levittää kun media ei näemmä näe kuin tuon yllä mainitun kaksikon.
- hänellä on malttia, kykyä hahmottaa isompia kokonaisuuksia, hän on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana
- hän reservin luutnanttina on ehdokkaista aivan kirkkaasti sotilaallisesti ansioitunein, on myös hyvällä tavalla isänmaallinen
- hän on realisti ja hahmottaa vaaran paikat, muttei kuitenkaan lietso ja mässäile uhkakuvilla
- hänellä on sekä vahva talousosaaminen ja ymmärtää talouden ja turvallisuuden kulkevan käsi kädessä, eikä ole liian sinisilmäinen tiettyjen asioiden suhteen
- o
Moni tuntuu vertaavaan Rehniä Niinistöön. Aika jännä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sopiikin. Huomenna ei ole tenttiä vaikka luulin , että on kun keskiviikkona on eka ennakkoäänestyspäivä. Sen iltana on viimeisin eli Stubbin tentti. Mietin et miksi sitten eikä huomenna?
Huomenna tiistaina on klo 20-22 kaikkien ehdokkaiden tentti joka tulee telkkarista Neloselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen keskustorilla oli tänään vaalikojut auki ja Rehnin mökillä näytti olevan vilinää! https://www.instagram.com/stories/ollirehn2024/3280260662243496734/
Tuota olisi ollut mukava päästä livenä makustelemaan.
Minä kuljin siitä ohi juuri oikeaan aikaan, näytti hyvältä. Rehnin kopilla oli ekat välittömästi kun luukku avautui.
En tiedä muuten aukeniko Urpilaisen mökki myöhemmin mutta hänen kojunsa oli kiinni. Pisti vaan silmään siinä rivissä.
Eläkeläiset menee aina sinne missä on kahvia ja pullaa tarjolla, eivät varmaan aina huomaakaan kuka sitä tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minä olen kulttuurialalta, asun eteläisessä Suomessa suuressa kaupungissa ja olen vieläpä nainen. Olisin mahdollisesti voinut äänestää Antti Häkkästä, Haavistoakin harkitsin, mutta minunkin valintani on nyt erittäin vahvasti Rehn.
Kirjallisuus on oma taiteenlajini, ja tässä kulttuurissa ainakin Rehn sopii.
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuus on oma taiteenlajini, ja tässä kulttuurissa ainakin Rehn sopii.
Tunteeko Olli molemmat savoksi kirjoitetut kirjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
T. Akateeminen läntiseltä pk-seudulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös.
Kolmosella tai Nelosella on tiistai-illassa kyllä vielä iso yhteinen vaalitentti - vaikka harvemmin kanavat koordinoivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös.
Kolmosella tai Nelosella on tiistai-illassa kyllä vielä iso yhteinen vaalitentti - vaikka harvemmin kanavat koordinoivat keskenään.
Luulisin että vaaliohjelmien suhteen ainakin katsovat että vaaliohjelmat eivät mene päällekkäin lukuunottamatta itse vaali-iltaa. Ylen, maikkarin ja nelosen tentit, tommolan ohjelma ja luokan edessä sovitettu sillä tavalla että katsoja pystyy sopivasti katsomaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
On tuossa monta muutakin mitat täyttävää, mutta yhdistääkö Olli parhaiten kansaa vs ääripäiden eripura?
Vierailija kirjoitti:
Niin no, onhan kansa vähän yksitotinen, tyhmänlainen, syrjäänvetäytyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuossa monta muutakin mitat täyttävää, mutta yhdistääkö Olli parhaiten kansaa vs ääripäiden eripura?
Kukaan ei kaipaa Ollia yhdistämään itseään kehenkään, demokratiassa jokainen saa olla mitä mieltä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen maatalon emäntä Eirasta, enkä koskaan ole äänestänyt muuta kuin Maalaisliittoa. Mutta nyt kun pätevän Väyrysen sijasta valitsivat jonkun ruotsinnimisen ehdokkaaksi niin taidan äänestää Stuppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna Rehn Ylellä tentattavana klo 21.00. Ei malttaisi odottaa. Toivottavasti mahdollisimman moni suomalainen on silloin TV:n ääressä. Stubb keskiviikkona. Ja vielä Ylen suuri vaalikeskustelu seuraavan viikon torstaina 25.tammikuuta, juuri ennen vaalisunnuntaita.
Hieman ihmettelen, miksi on välipäivä viimeistä ennen.
Rehn pääsee tänään vakuuttaman televisiokatsojat osaamisestaan. Jää nimi ja numero hyvin hyvin mieleen kun on viimeinen ehdokas ennen äänestyksen alkua.
Ai niin kuin se teidän kepulaisten hehkuttama Matti-ilmiö, jonka tuloksena oli 4,1 % äänistä?