Mitä mieltä olet ihmisestä, joka ei käytä ruokavaliossaan avokadoja?
Itse ihmettelen, koska Avokadot ovat terveellisiä. Ja hyviä
Kommentit (22)
En mitään mieltä. Itsekään en käytä koska multa puuttuu se entsyymi, jolla avokadosokeria pilkotaan suolistossa. Tulee masu pipiksi, enkä kyllä tykkää kyseisen hedelmän maustakaan.
Joo, ovat terveellisiä, mutta maistuvat pahalta. En käytä. Ja itsestäni ajattelen, että ole erittäin viisas, fiksu, mukava ja hieno tyyppi. Semmoista minä ajattelen henkilöstä joke ei käytä avocadoja. Muiitten ihmisten avocadon käyttö on ihan se ja sama minulle. En kiinnitä siihen huomiota.
Ei vallan mitään.
Käytän kyllä itse kun on tarjouksessa
Eivät muutkaan käytä. Eivät muista niiden olemassaoloa tai ei ole kaupassa juuri silloin. Eikös sen pitäisi olla silloin sopivan kypsä, ei ylikypsä tai raaka.
Avokado on rasvainen ja mauton. En keksi mitään minne se sopisi.
Luonnonystävä. Avokadon viljelyyn tarvitaan järkyttävä määrä vettä ja ne rahdataan tänne toiselta puolelta maapalloa. En osta ikinä vaikka ne hyviä ovatkin.
Kaikenlaisia hulluja tällä palstalla on ollut, mutta avokadohullu on jo aika tragikoominen hahmo. 😂
Vierailija kirjoitti:
Luonnonystävä. Avokadon viljelyyn tarvitaan järkyttävä määrä vettä ja ne rahdataan tänne toiselta puolelta maapalloa. En osta ikinä vaikka ne hyviä ovatkin.
Meinasin kirjoittaa saman, mutta ehdit ensin. Aloittaja on moraaliton, himojensa vietävissä oleva idiootti.
En mitään koska en itsekään käytä, en tykkää mausta.
Sellainen ihminen joka ei avokadoista tykkää, on varmasti psykopaattinarsisti tai sosiopaattisadisti.
Mä en ymmärrä, miksi avokadoja syödään sellaisissa maissa, missä niitä ei viljellä. Ymmärrän hyvin jotain köyhiä meksikolaisia, jotka vetää avokadoja kaksin käsin, koska siellä ne on halpaa ja ravitsevaa ruokaa. Täällä ne on kalliita ja mauttomia, eikä niitä ole mitään syytä syödä, kun maukkaampiakin hedelmiä on tarjolla.
En ole koskaan maistanut avokadoa. Enkä tunne jääneeni mistään paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Avokado on rasvainen ja mauton. En keksi mitään minne se sopisi.
Lihavan miehen anukseen. Tynkkysen tai vastaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa saman, mutta ehdit ensin. Aloittaja on moraaliton, himojensa vietävissä oleva idiootti.
No no, soso. Paljon enemmän menee vettä hukkaan puuvillan viljelyssä ja lihakarjan kasvatuksessa.
Maistuvat ihan spermalta, ja se ei ole aivan suurinta herkkua
En voisi olla sellaisen ihmisen ystävä, joka ei tykkää avokadoista.
Vierailija kirjoitti:
En mitään mieltä. Itsekään en käytä koska multa puuttuu se entsyymi, jolla avokadosokeria pilkotaan suolistossa. Tulee masu pipiksi, enkä kyllä tykkää kyseisen hedelmän maustakaan.
Tämä sama ongelma. Kaveri piti keksittynä nirsoutena ja piilotti tacoihin avokadoa. Sen jälkeen lähdin vatsa krampaten ensiapuun, koska en keksinyt vaivan syytä, kaveri "unohti" kertoa, mitä oli tarjottaviin laittanut.
Avocadot on limaisia ja pahanmakuisia 🤢