Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan vakilorvijat, te negatiivisimmat tyypit ketkä istutte täällä aamusta iltaan

Vierailija
23.12.2023 |

Käykää kävelyllä, tai moikkaamassa sukulaisia, tehkää ihan mitä vaan muutakuin istutte täällä palstalla 247. Se istuminen ei ole mikään ratkaisu yhtään mihinkään. Kukaan ihminen ei ole niin masentunut etteikö voisi käydä happihyppelyllä, toisin väittävät on vaan laiskoja ja saamattomia. 

Te teette tästä palstasta kaikille huonon paikan olla. 

Ny ton Joulu, laittakaa perheellenne viesti edes jos ette uskalla mennä käymään. Tekee hyvää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä ei ole ketään, joka jaksaa kuunnella? Eihän niitä täälläkään jakseta.

Vierailija
2/8 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jotain muuta? Syö pääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pysy pois täältä jos noin paljon ärsyttää.

Ei täällä kukaan ole 24/7, 7-23 voipi olla eikä se kuulu sulle pätkääkään.

Vierailija
4/8 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25/8

Vierailija
5/8 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan vain uusi tukikuponki vetämään AP. Kyllä demaroinilla kaikki muuttuu paskemmaksi.

Vierailija
6/8 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet et joku täällä päivystäisi 24/7. Täällä satoja ja tuhansia ihmisiä varsin persuja jotka ovat menevät aina negaation kautta mutta ei se tarkoita että ne olisi samoia vaikka toistensa klooneja ovatkin.

Vierailija
7/8 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla joku eläkeläinen? Se on vanhoilla ihmisillä ja muuten huonosti tietotekniikkaa tuntevilla yleistä, että luulee keskustelevansa täällä vain parin henkilön kanssa, vaikka käyttäjiä on useita tuhansia joka päivä. 

Vierailija
8/8 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet et joku täällä päivystäisi 24/7. Täällä satoja ja tuhansia ihmisiä varsin persuja jotka ovat menevät aina negaation kautta mutta ei se tarkoita että ne olisi samoia vaikka toistensa klooneja ovatkin.

Mulla olisi ylimäääräisiä pilkkuja ja pisteitä halvalla myynnissä. Montako tarvit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi