Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes jokainen väittää että äänestää, silti 35% ei äänestä

Vierailija
26.03.2023 |

Kun tehdään gallupeita, niin niissä ainakin 90% sanoo äänestävänsä. Silti joka kolmas ei äänestä. Miksi valehdella? Itse sanon aina kun minulta kysytään, että en äänestä. Enkä myöskään äänestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen korkeakoulutettu yhteiskuntatieteellisestä valmistunut enkä ikinä kehtaisi kertoa etten äänestä. Menisi uskottavuus. Parit viime vaalit jättänyt äänestämättä siis.

Vierailija
2/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää äänestämättä, niin se on jokaisen oma asia. Asia joka ei muille kuullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne jotka eivät äänestä, eivät osallistu äänestysaiheisiin keskusteluihinkaan

Vierailija
4/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaalien yhteydessä sana velvollisuus. Siksi en äänestä.

Vierailija
5/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne jotka ei äänestä ei liiku missään muuallakaan ja vastaile kyselyihin.

Vierailija
6/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne jotka eivät äänestä, eivät osallistu äänestysaiheisiin keskusteluihinkaan

Mikä estää sen asian?

Vierailija
7/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen korkeakoulutettu yhteiskuntatieteellisestä valmistunut enkä ikinä kehtaisi kertoa etten äänestä. Menisi uskottavuus. Parit viime vaalit jättänyt äänestämättä siis.

Orjailet siis muiden mielipiteitä? Lammas.

Vierailija
8/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orjailet siis muiden mielipiteitä? Lammas.

Esitän äänestäneeni jotain, en mene muiden mielipiteiden mukana. Tuskin saisin edes töitä jos joku saisi tietää totuuden niin ihan järkevä toimintatapa minusta.

Vierailija
9/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jättää äänestämättä, niin se on jokaisen oma asia. Asia joka ei muille kuullu.

Näin on! Eile omi vieraita ja kun puhetta tuli, sanoin etten äänestä. Kyllä kattovat rumasti! Sanoin, etten koskaan ole äänestänyt enkä aio äänestää. Ihan sama. Koskaan ei minun äänestäni ole ollut kiinni p.a.skojen puolueiden pääseminen hallitukseen!!! Sitten kun muutenkin mennään vahvemman ehdoilla. Eli käsittääkseni jos vaikka peeäss voittaa vaalit, he saa päättää kenen kanssa tupakoivat sitte asioita. Kaikki kun ei halua heidän kanssaan hallitukseen. Näin mahdollinen äänestämäni puolue ei tulisi kumminkaan valituksi, jos siis äänestäisin muuta kuin peeäss puoluetta... näinolen ymmärtänyt. No, se ja sama. Ei kannata bensaa tuhlata moisen asian vuoksi. Lähin äänestyspiste 24 km. Päässä ja toine taka eli en n. 50 km. Aja joutavan "pashan" takia!

Vierailija
10/10 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änestämällä voi vaikuttaa bää, bää. Valitsetko klooni aan, been, ceen vai jonkun muun kloonin? Melkein vaikuttaa jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi