Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako nainen aina orgasmin pillun nuolemisesta?

Vierailija
23.12.2023 |

Vai vaatiikin se henkistä yhteyttä miehen kanssa, jotta nainen saa orgasmin?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enn saa läheskään aina. Mulla on ollut noin 100 seksikumppania ja tuolla otannalla on pakko sanoa että suurin osa ei osaa nuolla niin hyvin että nainen laukeaa.

Pari sellaista superhyvää nuolijaa on tässä lähiaikoina ollut ja voin pojat mikä ero siinä on!

Sitä pitää nuolla siten että siitä tykkää. Oma miesystäväni ei ole mikään maailman tajunnan räjäyttävin ja vain harvoin saa minut tulemaan kielellä. Mutta se ei haittaa kun yhdynnässä yms saan kuitenkin ;)

Vielä kun muistaisit, että kaikki naiset ei suinkaan ole kuin sinä. Mitäpä, jos oletkin AINOA nainen, joka ei ole lauennut noiden 100 seksikumppanin antaessa suuseksiä. Mietipä hetki semmosta!

Ei hän ole ainoa, sillä vaikkei ihan sataa, niin paljon on ollut seksikumppaneita jotka ovat into piukeena halunneet nuolla. Monet halusivat jatkaa nuolemista senkin jälkeen kun sanoin, että nyt tuntuu ikävältä. Onneksi on ollut muutamia todella taitavia jotka ovat pystyneet antamaan voimakkaita ja ihania orgasmeja. Joten on meitä ainakin kaksi jotka eivät ole lauenneet kaikkien eri miesten nuollessa.

Vierailija
62/75 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa orgasmia nuolemalla vaikka vakipano mut saa lähelle sitä. Mä en saa helposti miesten kanssa, mutta yksin ollessa saa helposti kun hieron klitorista. Joskus näen kiihkeää ja herään siihen kun saan pienen orgasmin. Arvatkaa ottaako päähän, että en miesten kanssa saa. No yhden miehen kanssa sain pari kertaa, mutta se siitä.

Vakipano haluaisi saada mut laukeamaan ja erittäin mielellään nuolee mua koska tietää mun siitä nauttivan. Lisäksi tietää kuinka märäksi mut sillä tavalla saa ja se kiihottaa häntä. Olen myös hieronut klitorista miehen pannessa mua, mutta en ole siltikään lauennut. No ehkä joskus tulee se onnenpäivä, että laukean.

Nautin kuitenkin seksistä ja siitä kun mua nuollaan. Vakipano osaa nuolla hyvin, paras mies siinä asiassa mitä mulla on ollut. Myös yhdyntä hänen kanssaan tuntuu ihanalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusireikien takia en nuole mitään alapään vekotinta. Ällöttää ajatuskin. Yäk.

Vierailija
64/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei saa koskaan orgasmia suuseksissä koska aina pitää lopettaa ennen kuin laukeaa koska kuulemma laukeaminen yhdynnässä tuntuu paljon paremmalta. 

Hän ei kuulemma pysty kuin yhteen orgasmiin yhdellä seksikerralla joten siksi ei halua laueta suuseksissä.

Vierailija
65/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi anukseen niin saa...

Vierailija
66/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mies aina syövän jos menee nuolemaan?

Noo niinpä siinä melkein käy. Toki se ilmenee vasta yli 10 v päästä.

Nositä ootellessa; vasta 41 vuotta nuollut...

Vierailija
67/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisti joo vaikka oma vaarallisten seksuaalisten eskalaatioiden tulva vain lisää sitä oman vulvani alkuperäistä ahdistusta alueellisesti ajateltuna aina.

Vierailija
68/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei saa koskaan orgasmia suuseksissä koska aina pitää lopettaa ennen kuin laukeaa koska kuulemma laukeaminen yhdynnässä tuntuu paljon paremmalta. 

Hän ei kuulemma pysty kuin yhteen orgasmiin yhdellä seksikerralla joten siksi ei halua laueta suuseksissä.

Meilläkin oli noin ekat 30 vuosikymmentä. Sitten lähemmäs 40 vuosikymmentä tilanne alkoi muuttumaan ja vaimo alkoi haluamaan orgasminsa suuseksillä ennen yhdyntää.. Oli kyllä erittäin kiimassa yhdynnä alkaessakin vielä ja pillu odottavalla kannalla. Sai jopa joskus toisen, pienemmän orgasmin päällä ollessaan. Nyt menty jo vuosia niin että halunnut ja saanut aina vain suuseksillä ennen yhdyntää. Syytä en tiedä, enkä ole viitsinyt kysellä. Eiköhän tiedä itse paremmin miten haluaa. Kyselin äskettäin, että kumpi orgasmi on parempi. Sanoi, ettei voi verrata ja sanoa toista paremmaksi. Voihan se olla, että olen yli 40v harjoiteltua pätevöitynyt sormettamaan ja nuolemaan tai sitten vain vaimon pillu ja halut on muuttuneet matkanvarrella. Eipä tuo omakaan kulli ole nyt eläkeläisenä enää niin betonia kuin oli nuorepana alle 60v. Sitä se ikä teettää. Onneksi tuli naitua niin pirusti, ettei jäänyt naimatta  ja harmittamaan.

Vierailija
69/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, lisään vielä. Vaimo on saanut aina orgasmin, ainakin 99% sesti, kun meillä ollut seksiä ja varsinkin nuolemalla.

Vierailija
70/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina suuseksissä orgasmin. Joskus siinä on vähän pakotetun orgasmin tunnettakin mukana, jos muuten ei oikein tekisi mieli. Yhdynnässä orkku onkin sitten harvinaisempaa herkkua ja siinä pitää tosissaan tehdä itselläkin mieli. N 26

Vierailija
71/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enn saa läheskään aina. Mulla on ollut noin 100 seksikumppania ja tuolla otannalla on pakko sanoa että suurin osa ei osaa nuolla niin hyvin että nainen laukeaa.

Pari sellaista superhyvää nuolijaa on tässä lähiaikoina ollut ja voin pojat mikä ero siinä on!

Sitä pitää nuolla siten että siitä tykkää. Oma miesystäväni ei ole mikään maailman tajunnan räjäyttävin ja vain harvoin saa minut tulemaan kielellä. Mutta se ei haittaa kun yhdynnässä yms saan kuitenkin ;)

Vielä kun muistaisit, että kaikki naiset ei suinkaan ole kuin sinä. Mitäpä, jos oletkin AINOA nainen, joka ei ole lauennut noiden 100 seksikumppanin antaessa suuseksiä. Mietipä hetki semmosta!

No en taida jaksaa kuluttaa ajatusta siihen miten muilla.

Vastasin vain omasta kokemuksestani.

Vierailija
72/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei vaadi henkistä yhteyttä vaikka se asiaa auttaakin. Oikeanlaista nuolemista kyllä ja tieto siitä, että ei suuseksi lopu ennen aikojaan. Nykyinen tapailukumppani saa minut laukeamaan alle minuutissa niin halutessaan, mutta hommasta nautinnollisempaa tekee se, että harvoin haluaa minun tulevan niin nopeasti. 

Vierailija
73/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla otos on toki hyvin pieni, jokainen nainen jolle olen suuseksiä antanut on toki nauttinut. Minä en kuitenkaan juurikaan nuole, vaan imen, niin että perimmäisiin sopukoihinkin tulee pieni alipaine. Tämä jo saa naisen tärisemään, mutta huippu tulee kun päästän ilman pimppaan ja sen jälkeen teen suullani pienen paineen, niin että se taas ulottuu perimmäisiin sopukoihin. Tätä vaihtelua kun tekee, niin nainen todella ulisee ja tärisee. Kaikki naiset eivät vain halua tälläistä käsittelyä, mutta jos sen kerran empien hyväksyy, niin uusinta on varmaa.

Kuulostaa erikoiselta ja ihan kamalalta. 😄 "päästän ilman pimppaan". 🤣

Vierailija
74/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mies aina syövän jos menee nuolemaan?

Noo niinpä siinä melkein käy. Toki se ilmenee vasta yli 10 v päästä.

Syöpäriski tulee siinä vaiheessa jos nuoltavalla on hpv. Itselläni esim ei ole joten mies voi nuolla huoletta ja tekee sen innoissaan muna pystyssä. 

Vierailija
75/75 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden jotka ovat sitä mieltä, että suuseksiä ei voi harrastaa syöpäriskin takia kannattaa tarkastella ruokavaliotaan ja monia asioita elämässä syöpäriskin takia. Esim suihkepullossa olevat pesuaineet kulkeutuvat keuhkoihin niitä käyttäessä, keinomakeutusaineita kannattaa välttää ym.