Saako nainen aina orgasmin pillun nuolemisesta?
Vai vaatiikin se henkistä yhteyttä miehen kanssa, jotta nainen saa orgasmin?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Minulla otos on toki hyvin pieni, jokainen nainen jolle olen suuseksiä antanut on toki nauttinut. Minä en kuitenkaan juurikaan nuole, vaan imen, niin että perimmäisiin sopukoihinkin tulee pieni alipaine. Tämä jo saa naisen tärisemään, mutta huippu tulee kun päästän ilman pimppaan ja sen jälkeen teen suullani pienen paineen, niin että se taas ulottuu perimmäisiin sopukoihin. Tätä vaihtelua kun tekee, niin nainen todella ulisee ja tärisee. Kaikki naiset eivät vain halua tälläistä käsittelyä, mutta jos sen kerran empien hyväksyy, niin uusinta on varmaa.
Lasinpuhaltajista oon kuullut, mutta ihan pillunpuhaltajiakin siis on
En saa. Se vie aikaa eikä mies jaksa. Satisfyerillakin menee kymmenisen minsaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako mies aina syövän jos menee nuolemaan?
Noo niinpä siinä melkein käy. Toki se ilmenee vasta yli 10 v päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa. Jotenkin luonnotonta touhua. Ehkä minut on rakennettu toisella tavalla?
Minä en osaa olla rennosti enkä tykkää olla siinä, en oikein ymmärrä koko jutun ideaa, että siis joku mies nauttii pimpan nuolemisesta. Koen tilanteen jotenkin kiusallisena molemmille ja minua häiritsee ajatus, että mies tekee sen velvolisuudesta kun "nykyään niin kuuluu tehdä". Orgasia en saanut, en oikeastaan edes kiihottunut. Muutaman kerran kokeilimme ja pikkuhiljaa lopetimme, luultavasti molemmat olivat samaa mieltä ettei ole meidän juttu. Tulihan kokeiltua. Seksiin olen tyytyväinen ilman tuota hommaa, uskoaseni mieskin on. Oikeastaan en usko että niin monet muutkaan niin paljon tykkäävät kuin täällä annetaan ymmärtää.
No tyttöystäväni ja nykyinen vaimoni oli just täyttänyt 19v vuonna 1977 kun
Nuoleminen onkin ainoa keino sulle tuottaa orgasmi vaimollesi. Mies, joka tajusi vaimonsa klitoriksen koon vasta taskulampun avulla. Aikamoista settiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvitsen henkisen yhteyden kaikkeen seksiin antautuakseni. Ja tietty miehen pitää myös antautua mulle.
Valitsetko sen perusteella pidempään suhteeseen miehen, joka pystyy tuottamaan sinulle orgasmin suuseksissä?
Kaikki miehet ei todellakaan osaa nuolla joten ei saa aina. Mulla ja miehellä ei ole sitä kun kerran vuodessa niin mies ei todellakaan osaa. Tossa muutama viikko sitten sain syrjähypyn kanssa yllättävän orkun suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ei todellakaan osaa nuolla joten ei saa aina. Mulla ja miehellä ei ole sitä kun kerran vuodessa niin mies ei todellakaan osaa. Tossa muutama viikko sitten sain syrjähypyn kanssa yllättävän orkun suuseksissä.
Jotain vikaa teidän kommunikaatiossa jos ei opi.
Nuorempana minulla oli lukuisia seksikumppaneita jotka välttämättä halusivat nuolla, vaikka en siitä juuri välittänyt, ja en ikinä ollut lähelläkään orgasmia nuolemisesta. Nyt myöhemmin olen oppinut nauttimaan nuolemisesta, ja nykyinen mieheni on siinä maagisen hyvä. En tiedä millä tavoin hän tekee sen eri tavalla, mutta se tuntuu jo 10 sekunnin jälkeen taivaallisen hyvältä silloinkin kun alunperin en olisi edes ollut sillä tuulella. Hän sanoo rakastavansa sitä, että saa nuolla minua, ja siltä se tuntuukin. Silti luulen, että hänellä on myös taka-ajatuksia, eli hän haluaa suihinottoja. Ja uskon siihen, että hän rakastaa suihinottoja ja saada laueta suuhuni (ja minun nielevän) vielä enemmän kuin minun nuolemistani.
Olen yli 50v nainen, en koskaan ole saanut, normaalissa yhdynnässä kylläkin. Vaik kuinka kauan niin ei. Hyvä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa teidän kommunikaatiossa jos ei opi.
No ei siihen mikään kommunikointi auta jos miestä ei vaan kiinnostanut suuseksi eikä kiinnosta opetella. Ollaan sitten ilman.
Nuoleminen onkin ainoa keino sulle tuottaa orgasmi vaimollesi. Mies, joka tajusi vaimonsa klitoriksen koon vasta taskulampun avulla. Aikamoista settiä.
Jonne opettee nyt vain itse, eikä aina urputa.
Vaikka nuolisin vaimolle orgasmit kerran viikossa seuraavat 20v, niin silti hän olisi saanut edelleen yhdynnöissä enemmän orgasmeja. Toisekseen vaimoni on aina saanut orgasmit kuten on itse halunnut ne saada. Vain tyhmä mies yrittää jotain muuta. Se kannattaa Jonnenkin muistaa tai siperia opettaa. Joten kannattaa Jonnenkin opetella lukemaan naistaan. Minulle se onnistui luonnostaan jo nuorena. Ollut aina hyvä keskusteluyhteys vaimon pillun kanssa, puhuttu alusta lähtien samaa kieltä, vaikkei mulla ollutkaan naisista kokemusta.
Joten Jonne pitää ne mölyt mahassaan, eikä ala taas vinkumaan tietämättömyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nuolisin vaimolle orgasmit kerran viikossa seuraavat 20v, niin silti hän olisi saanut edelleen yhdynnöissä enemmän orgasmeja. Toisekseen vaimoni on aina saanut orgasmit kuten on itse halunnut ne saada. Vain tyhmä mies yrittää jotain muuta. Se kannattaa Jonnenkin muistaa tai siperia opettaa. Joten kannattaa Jonnenkin opetella lukemaan naistaan. Minulle se onnistui luonnostaan jo nuorena. Ollut aina hyvä keskusteluyhteys vaimon pillun kanssa, puhuttu alusta lähtien samaa kieltä, vaikkei mulla ollutkaan naisista kokemusta.
Joten Jonne pitää ne mölyt mahassaan, eikä ala taas vinkumaan tietämättömyyttään.
Pappa se taas kuvittelee olevansa palstan ainoa mies, joka ymmärtää naistaan. No annetaan sun elää siinä haavemaailmassa. Meissä on semmonen eroavaisuus, että mä keskustelen henkilön enkä pillun kanssa. Meillä se toimii paljon paremmin.
Käytitkö muuten jo ledifikkaria vai sellasta vanhaa DDR-mallia, millaisia vielä 80-luvulla monella oli käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana minulla oli lukuisia seksikumppaneita jotka välttämättä halusivat nuolla, vaikka en siitä juuri välittänyt, ja en ikinä ollut lähelläkään orgasmia nuolemisesta. Nyt myöhemmin olen oppinut nauttimaan nuolemisesta, ja nykyinen mieheni on siinä maagisen hyvä. En tiedä millä tavoin hän tekee sen eri tavalla, mutta se tuntuu jo 10 sekunnin jälkeen taivaallisen hyvältä silloinkin kun alunperin en olisi edes ollut sillä tuulella. Hän sanoo rakastavansa sitä, että saa nuolla minua, ja siltä se tuntuukin. Silti luulen, että hänellä on myös taka-ajatuksia, eli hän haluaa suihinottoja. Ja uskon siihen, että hän rakastaa suihinottoja ja saada laueta suuhuni (ja minun nielevän) vielä enemmän kuin minun nuolemistani.
juu, tykkään nuolla vaimoani, ja rakastan sitä tunnetta kun saan hänet kiemurtelemaan nautinnosta ja laukeamaan suuhuni. Ja en voi kieltää, ettenkö rakastaisi yhtälailla sitä, että hän haluaa antaa vastavuoroisesti minulle suihinottoja suhteessa kaksi nuolemalla annettua orgasmia, yksi suihinottoa loppuun asti nieltynä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa se taas kuvittelee olevansa palsta
Niin. papan ei ole koskaan tarvinnut kysellä vaimolta käyttöohjeita orgasmien tuottamiseksi ja vaimon tyydyttämiseksi. Pappa on tiennyt vaimoa paremmin mistä vaimo on eniten nauttinut ja saanut parhaat orgasmit. Siksikin vaimo on pitänyt papan ja papasta hyvää huolta, eikä ole päästänyt irti. Arvostanut sitä, että papalla ollut alusta lähtien näppärät sormet vikkelä kieli ja iso kulli + hyvä mielikuvitus toteuttaa orgasmeja, joiden vastuun vaimo oli antanut hoidettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pillua pappa ei saa enää kostumaan. Pilluhan se ne aidot tunteet kertoi. Toista se on meillä. Oikein valuu kiimalimojaan. Ja joo, voit taas asioista tietämättä veistellä Siperia opettaa Jonnea tarinaasi.
Onko teillä muuten jo makuliukkarit käytössä. Voisi olla sulle ihan kaivattua vaihtelua. Papan resepti hyvälle seksille:
puhu pillulle, odota vastausta, ota pilleri ja purista liukkaria
Liukasta vuotta 2024!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta etkö ole kertonut, että vaimosi on aina ottanut orkkunsa haluamallaan tavalla. Myllyttänyt itseään sun päällä.
Enn saa läheskään aina. Mulla on ollut noin 100 seksikumppania ja tuolla otannalla on pakko sanoa että suurin osa ei osaa nuolla niin hyvin että nainen laukeaa.
Pari sellaista superhyvää nuolijaa on tässä lähiaikoina ollut ja voin pojat mikä ero siinä on!
Sitä pitää nuolla siten että siitä tykkää. Oma miesystäväni ei ole mikään maailman tajunnan räjäyttävin ja vain harvoin saa minut tulemaan kielellä. Mutta se ei haittaa kun yhdynnässä yms saan kuitenkin ;)
Nykyään saan orgasmin nuolemalla, jopa satunnaisten yhdenyön miesten kanssa. Saan sen takia, että olen oppinut antamaan sellaisia ohjeita, joita miehet ymmärtää. Se, että vahaan kaikki pois alapäästä, ei vaikuta omaan nautintoon juurikaan, mutta vaikuttaa hyvin paljon siihen, että miehet tykkäävät nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Enn saa läheskään aina. Mulla on ollut noin 100 seksikumppania ja tuolla otannalla on pakko sanoa että suurin osa ei osaa nuolla niin hyvin että nainen laukeaa.
Pari sellaista superhyvää nuolijaa on tässä lähiaikoina ollut ja voin pojat mikä ero siinä on!
Sitä pitää nuolla siten että siitä tykkää. Oma miesystäväni ei ole mikään maailman tajunnan räjäyttävin ja vain harvoin saa minut tulemaan kielellä. Mutta se ei haittaa kun yhdynnässä yms saan kuitenkin ;)
Vielä kun muistaisit, että kaikki naiset ei suinkaan ole kuin sinä. Mitäpä, jos oletkin AINOA nainen, joka ei ole lauennut noiden 100 seksikumppanin antaessa suuseksiä. Mietipä hetki semmosta!
Lisään vielä, että henkistä yhteyttä ei tarvitse, kemia ja tekniikka riittää.