Saako nainen aina orgasmin pillun nuolemisesta?
Vai vaatiikin se henkistä yhteyttä miehen kanssa, jotta nainen saa orgasmin?
Kommentit (75)
Kyllä, nykyään naisten vaatimustaso on vaan noussut ja miehen kannattaa tehdä kotiläksyt ja esityöt oikein, jos haluaa palkinnoksi lopuksi sen yhdynnän.
Miesten kannattaa muistaa suuseksin aiheuttamat syöpävaarat suuhunsa. Tästä löytyy artikkeleita:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehen-antama-suuseksi-vaarallisemp…
Turvallisempaan suuseksiin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nykyään naisten vaatimustaso on vaan noussut ja miehen kannattaa tehdä kotiläksyt ja esityöt oikein, jos haluaa palkinnoksi lopuksi sen yhdynnän.
Vaikea tietää etukäteen mitä uusi nainen haluaa kun naiset haluavat niin eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi suinkaan aina asia ei ole noin. Onneksi on olemassa kiihkeitä ja halukkaita naisia, jotka rakastavat pikapanoja. Eläimellisen kiihkeitä pikapanoja.
Minkä h....tin takin yhdynnnän pitäisi olla miehelle jokin palkinto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin kaikki saavat. Exä ei saanut kun piti suuseksiä likaisena. Ehkäpä oli aseksuaaliin taipuvainen..
Nämä ovat aina hassuja, jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikkien naisten tulemisesta muutaman seksikumppanin perusteella.
Hassuja ovat myös ne tulemattomat, jotka kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan samanlaisia.
Jollain meni tunteisiin :D
Osa ei saa vaikka mitä tekisi. Mutta mitä siitä huolta kantamaan. Kannattaa vaan huolehtia siitä, että itse saa. Olishan se todella surkeaa, jos kummatkin jäisi ilman.
Jostain kumman syystä en saa nuolemalla, jos sen tekee mies. Eikä ole kyse taidon tai yrittämisen puutteesta. Turha myöskään tarjota vaihtoehtoa missä olen vain tumpelon miehen kanssa. Minulla on tähän enemmän kuin kymmenen miehen otanta.
Nuorempana tuli kokeiltua asioita tyttöjen kesken ja silloin tulin aina selkä kaarella huutaen. Tätä en kyllä ole muutamista syistä kokeillut yli kymmeneen vuoteen. Oliko kaikki nuoruuden "syy", että ainakin silloin tulin todella helposti ?
Aika usein ensimmäinen orgasmi ottaa muutenkin aikaa. Ja useimmiten aloitamme mieheni kanssa hitaasti. Minä hyväilen itseäni, tai voin jopa tehdä siitä shown, mitä mieheni tuntuu rakastavan. Ukkoni olisikin muuten turhan "liukas käänteissään" =D Saavutettuani ensimmäiseni ja vasta sitten lasken miehen sisään. Toinen kerta saattaa tulla minuuteissa, joskus jopa muutamalla työnnöllä. Myös mahdollinen kolmas ( ja viimeinen ) tulee helpommalla kuin ensimmäinen. Toki käy ensimmäinen ja kaikki muutkin pelkällä yhdynnällä, jos miehessä vaan riittä puhtia yhtä paljon kuin minussa ;-D
En väitä, että kukaan muu on samanlainen. Olen hyvin seksipositiivinen ihminen. En kaihda yhdyntää, enkä muutakaan seksiä. Kaikkien nykytrendien vastaisesti myös suostun yhdyntään mieheni kanssa, vaikka en alkuun olisikaan niin innoissani. Hommaan ryhtyessä kyllä käynnistyn =). Myös mieheni tekee samoin. Saan varmasti, jos edes vihjaan haluavani väsyttää häntä tai melkein mitä hyvänsä. En myöskään elä mieheni rahoilla, etten tee sitä hyötymisen perusteellakaan ( minä olen se joka hankkii meistä enemmän ).
Rakastan miestäni ja rakastan seksiä. Tunnesidettä ei siis puutu. Mutten varmaan ole tullut koko elämäni aikana kuin max kourallisen kerran kenenkään miehen sitä tehdessä. Ja aina silloinkin siihen on tehty jo reilusti pohjatöitä. Ehkä se tyttöjen keskeinen silloin joskus oli vain niin syntisen kiimasta tai mitä lie. Mutta niiden tyttöjuttujen muisteleminen saa minut yhä syttymään kuin valokatkaisimesta. Tämän tietää myös mieheni. Eipä hän hanttiin laita, jos pyydän katsomaan tyttö - tyttö videoita ennen yhdyntää. Tuntuu vain kovettavan häntä yhä enemmän =D
Kellään yhtään samanlaisia kokemuksia miesten ja naisten sen tekemisen välillä ? Enkä tarkoita ainoastaan lesbosuhteesa eläviä naisia, vaan meitä jotka elämme miehen kanssa. Mutta joilla on kokemuksia molempien sukupuolten kanssa.
Saa. tai se toki vaikuttaa naisellakin siihen haluttuun orgasmiin, onko se kytkin naisella oikeassa asennossa:
ON/off.
-
Tarkista.
Tämä asia aina ensin, naiselta kuin naiselta.. ok?
Ei varmaankaan pillun, mutta ehkä jos klitoriksen.
Minulla otos on toki hyvin pieni, jokainen nainen jolle olen suuseksiä antanut on toki nauttinut. Minä en kuitenkaan juurikaan nuole, vaan imen, niin että perimmäisiin sopukoihinkin tulee pieni alipaine. Tämä jo saa naisen tärisemään, mutta huippu tulee kun päästän ilman pimppaan ja sen jälkeen teen suullani pienen paineen, niin että se taas ulottuu perimmäisiin sopukoihin. Tätä vaihtelua kun tekee, niin nainen todella ulisee ja tärisee. Kaikki naiset eivät vain halua tälläistä käsittelyä, mutta jos sen kerran empien hyväksyy, niin uusinta on varmaa.
Mä tarvitsen henkisen yhteyden kaikkeen seksiin antautuakseni. Ja tietty miehen pitää myös antautua mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvitsen henkisen yhteyden kaikkeen seksiin antautuakseni. Ja tietty miehen pitää myös antautua mulle.
..'antautua'..? okei mut.
- käytätkö siihen ehkä apuna mm. colt'ia (ase)?
- vai ehkä kenties apuna mm. käsirautoja?
Minä en saa tai vaikka saisin, en pidä suuseksillä tuotetusta orgasmista. Se on jotenkin liian herkkää.
Saan toki helposti ja nopeasti sormilla tai yhdynnässä useita kertoja ja olen hyvin estoton. Kokemusta lukemattomista hyvistä suihinotoista. Minusta tuntuu, että miehet ovat aina hyvin helpottuneita kun ei tarvitse ikuisuuksia nuoleskella. Sellainen käsitys tullut, että kaikki muut naiset haluavat nuolemista.
Itse taas voisin ottaa päivät pitkät mieheltä suihin.
Vierailija kirjoitti:
En saa. Jotenkin luonnotonta touhua. Ehkä minut on rakennettu toisella tavalla?
Minä en osaa olla rennosti enkä tykkää olla siinä, en oikein ymmärrä koko jutun ideaa, että siis joku mies nauttii pimpan nuolemisesta. Koen tilanteen jotenkin kiusallisena molemmille ja minua häiritsee ajatus, että mies tekee sen velvolisuudesta kun "nykyään niin kuuluu tehdä". Orgasia en saanut, en oikeastaan edes kiihottunut. Muutaman kerran kokeilimme ja pikkuhiljaa lopetimme, luultavasti molemmat olivat samaa mieltä ettei ole meidän juttu. Tulihan kokeiltua. Seksiin olen tyytyväinen ilman tuota hommaa, uskoaseni mieskin on. Oikeastaan en usko että niin monet muutkaan niin paljon tykkäävät kuin täällä annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en osaa olla rennosti enkä tykkää olla siinä, en oikein ymmärrä koko jutun ideaa, että siis joku mies nauttii pimpan nuolemisesta. Koen tilanteen jotenkin kiusallisena molemmille ja minua häiritsee ajatus, että mies tekee sen velvolisuudesta kun "nykyään niin kuuluu tehdä". Orgasia en saanut, en oikeastaan edes kiihottunut. Muutaman kerran kokeilimme ja pikkuhiljaa lopetimme, luultavasti molemmat olivat samaa mieltä ettei ole meidän juttu. Tulihan kokeiltua. Seksiin olen tyytyväinen ilman tuota hommaa, uskoaseni mieskin on. Oikeastaan en usko että niin monet muutkaan niin paljon tykkäävät kuin täällä annetaan ymmärtää.
Jos kokeilumies ei vaan osannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tyttöystäväni ja nykyinen vaimoni oli just täyttänyt 19v vuonna 1977 kun ekan kerran nuolin hänen pienestä vastustelusta huolimatta. Käytin tilaisuutta hyväkseni, kun hän oli jo saanut yhdynnässä orgasmin ja makasi raukeana sängyllä. Hän koukuttui nuolemiseeni välittömästi. Tästä tuoli pakkollista esileikkia aina ennen yhdyntää ja pakkollista muutenkin kaikkeen seksiin. Tällä oli myös minusta ratkaiseva merkitys hänen orgasmien saantiin ylipäätään. Helpotti huomattavasti hänen virittämistään yhdyntäorgasmeihin ja varmisti orgasmien annot, jos yhdynnöissä meni joskus vaikeakksi. Yleensä teinkin niin, että jos jäi yhdynnässä jostain syystä väliin, annoin nuolin seuraavan kerran varman päälle orgasmit, niin ei jäänyt jumittamaan ja jännittämään niiden tulemista. Joillaikin naisilla näyttänyt olevan vaikeuksia orgasmien saantiin, tai sitten alkaneet jossain kohtaa elämässään saamaan. Vaimoni saanut tästäkin syystä koko ikänsä orgasmeja ja eilen suuseksillä ja sormettaen viimeksi. Niin ja itse olen rakastanut pillun nuolemista aina ja varsinkin orgasmien antoja. Naisen orgasmit tavalla tai toisella ovat parasta nautintoa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien tietenkään tarvitsekaan tykätä, mutta puhukoon jokainen omasta puolestaan eikä arvuutella muiden mieltymyksiä. Omasta puolestani voin sanoa, että tässä on yksi mies, joka on ikänsä tykännyt pillun nuolemisesta vaimoa enemmän. Kyllä se siis hänellekin kelpaa, mutta aina vaan pitää vaihtaa panoon kun vielä itse mielelläni nuolisin hänelle useammankin orgasmin.
M54
En ole saanut ikinä, ei ole ollut edes lähellä. Joskus tykkään ja tuntuu kiihottavalta, tykkään katsoa kun mies nuolee. Yleensä en tykkää.
Juu, en mäkään kyllä tykkää, kun mua nuollaan, vaikka todella hyviäkin on ollut ja vaikka itse tykkään antaa suuseksiä miehelle. En siis koskaan ole saanut suuseksistä. Tykkään näppäristä sormista ja sopivalla tekniikalla tulen nopeaati ja usein eli frigidiydestä ei ole kyse. T N40+ ja otanta n. 120 miestä
Valistuskirjaset kertovat että seksi ei välttämättä ole vain yhdyntää, mikä totta onkin onhan siinä paljon muutakin. Mutta enpä ole koskaan kohdannut naista joka ei olisi olettanut että häntä myös pannaan muun seksin päätteeksi. Että minusta aika turha huoli.