Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - miten suhtaudutte miehen vanhenemiseen?

Vierailija
23.12.2023 |

Itse täytän ensi vuonna 40. Hiusraja on vähän noussut ja pikkuisen tullut harmaata ohimoille. Olemus ja puhetyyli on setämäistynyt. Olen miettinyt, mitä naiset ajattelevat suhteessa vaikka siihen, kun oli 30. En tarkoita nyt parisuhdetta tai seksiä, vaan yleensä sitä, koetaanko jo vanhentunut mies positiivisesti vai negatiivisesti kanssakäymisessä. Arvostetaanko, onko neutraalia vai pidetäänkö ärsyttävänä setänä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan oman miehen vanheneminen ei haittaa, mutta en tiedä koskiko kysymys tätä. En huomioi juuri muita miehiä kun olen rakastunut.

Vierailija
2/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on jotenkin hellyttävää, rakastan miestäni jopa enemmän sen takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni vain komistuu vanhetessaan, itse sen kun rupsahdan. Harmittaahan se. 

Vierailija
4/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni vain komistuu vanhetessaan, itse sen kun rupsahdan. Harmittaahan se. 

Munki mies vain komistunut, vähän tullut jo harmaata. Ikää 31v. On niin söppänä :)

Vierailija
5/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkime olemme samassa veneessä. Kaikki me vanhenemme. Miten tähän voi suhtautua?

Vierailija
6/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä nyt ei tarkoitettu parisuhdemielessä, se miten koen miehen kanssakäymisessä ei liity hänen ikäänsä ja ulkonäköönsä mitenkään, vaan käytökseen.

Vierailija
7/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itselle ehkä on ongelma vanheneminen. Silloin nuorena jotenkin tuntui olevan enemmän sitä, että esimerkiksi naiset huomasivat. Nyt tuntuu siltä, että ignoorataan. Ja valokuvassakin näytän nykyään mielestäni vanhalta sedältä, kun vielä joitain vuosia sitten näytin mielestäni nuorelta ja komealta. Mutta ehkä tämä on vain oman pääni sisäinen juttu. 

AP

Vierailija
8/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle itselle ehkä on ongelma vanheneminen. Silloin nuorena jotenkin tuntui olevan enemmän sitä, että esimerkiksi naiset huomasivat. Nyt tuntuu siltä, että ignoorataan. Ja valokuvassakin näytän nykyään mielestäni vanhalta sedältä, kun vielä joitain vuosia sitten näytin mielestäni nuorelta ja komealta. Mutta ehkä tämä on vain oman pääni sisäinen juttu. 

AP

Minä olen nainen ja kyllä minut huomataan. Ei, nuoret miehet eivät minua katso, vaan ikäiseni katsovat. 

uskon, että sama on sinunkin kohdalla. Siirrä oma huomiosi ikäisiisi, niin huomast, ettei sinua ignooratakaan.

Vierailija
9/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

puhutko nuorista naisista? 

Vierailija
10/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Oletko miettinyt parisuhdetta? 

Vierailija
11/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhetyyli voi muuttua setämäiseksi? Haiskahtaa naisen kirjoittamalta provolta.

Vierailija
12/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta suhtautumiseeni millään tavalla. Arvostan ihmisiä heidän luonteensa, tekojensa ja käytöksensä vuoksi. 

Ei häiritse miehen ikä parisuhdemielessäkään. Kaikkihan me vanhenemme. 

Vierailija
13/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 40 v. ole vanha. Pidä huolta kunnostasi ja siitä, ettei vatsanympärys kasva. Siistit hiukset ja pukeutuminen. Ja kuten sanottu jo, kohtelias käytös.

Naiset kai monesti muuttuvat näkymättömiksi, ei miehet.

Vierailija
14/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

puhutko nuorista naisista? 

Ei, en halua huomiota itseäni nuoremmilta.

AP

Vierailija
15/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puhetyyli voi muuttua setämäiseksi? Haiskahtaa naisen kirjoittamalta provolta.

Tarkoitin sitä, että nuorea heitti enemmän kevyttä läppää ja vitsaili. Nyt puhuu rauhallisia vakavia lauseita ja suusta tulee usein sellaisia elämänohjemaisia juttuja, jotka nuorena ärsyttivät, kun kuuli niitä keski-ikäisiltä sediltä. Jotenkin on myös sellaista murahtelua ilmentynyt.

Vierailija
16/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ajattele siitä oikein mitään. Kaikkihan me vanhenemme. Miksi pohdiskelisin vieraiden miesten ikääntymistä? Miehet tuntuvat paljon enemmän tuollaisia jonninjoutavuuksia funtsailevan.

Vierailija
17/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minä olen nainen ja kyllä minut huomataan. Ei, nuoret miehet eivät minua katso, vaan ikäiseni katsovat. 

uskon, että sama on sinunkin kohdalla. Siirrä oma huomiosi ikäisiisi, niin huomast, ettei sinua ignooratakaan.

Onko tässäkin ikis taustalla jälleen?

Miksi kirjoitit että siirrä huomio ikäisiisi? Aloittaja ei ikinä kertonut että kuolaisi nuoria naisia. Ei.

Vierailija
18/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä on se, että ikäiseni naiset ovat yleensä varattuja ja siksi eivät huomioi. En tosiaan ole kiinnostunut itseäni nuoremmista, ja oikeastaan se on yksi setämäisyyttä alleviivaava: kun parikymppisenä oman ikäiset nuoret naiset olivat kiinnostavia, niin nyt alle 30-v. naiset tuntuvat aivan lapsilta. Siinä huomaa itsekin vanhenneensa.

AP

Vierailija
19/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHKÄ SE johtuu siitä että suurin osa sun ikäisistä naisista on VARATTUja. minä en ainakaan varattuna huomioi muita miehiä Olen 31v

Vierailija
20/40 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä on se, että ikäiseni naiset ovat yleensä varattuja ja siksi eivät huomioi. En tosiaan ole kiinnostunut itseäni nuoremmista, ja oikeastaan se on yksi setämäisyyttä alleviivaava: kun parikymppisenä oman ikäiset nuoret naiset olivat kiinnostavia, niin nyt alle 30-v. naiset tuntuvat aivan lapsilta. Siinä huomaa itsekin vanhenneensa.

AP

Olet asian ytimessä. Nuoret(miehet ja naiset) on vielä parin etsintä päällä joten vilkuilevat sillä silmällä. Vanhemmat ei enää niin paljon tee ja ovat jo kokeneet nämä jutut.