Laajeneeko naisen miesvalikoima humalassa, jonka hän kelpuuttaa seksiin?
Verrattuna miehiin, jotka kelpaavat seksiin selvinpäin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää muutaman naisen, joista tulee ihan armottomia munahaukkoja parin lasillisen jälkeen.
Joten edelleen paras keino miehille päästä pukille, on tarjota naiselle viinaa.
Tai mennä sellaiseen paikkaan, missä naiset juovat itsensä humalaan kuten laivaristeily.
Humala, jonka kelpuuttaa seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Estoisuus poistuu etanolia nauttineena joten lähes kaikki kelpaavat nussimiseen.
Ei mulle ainakaan kelpaa kuka tahansa vaikka kännissä olisinkin.
N44
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tietenkin. Jokainen tietää, että humalassa huonompikin alkaa näyttää hyvältä ja sitten aamulla on kamala morkkis.
Miehille käy samoin. Kerran nuorena luulin, että nyt sain hyvännäköisen naisen mukaan. Aamulla paljastui hänen olleen ylipainoinen.
Opettele suomen kieli niin kelpaat varmaan paremmin.
Elikkä seuraavan kerran baariin mentäessä: Nainen, otammako etanolit ?!
Miksi kannattaa tarjota naiselle drinkki? Jos ei ota niin ei annakaan.
Suomeen kannattaisi pystyttää väkijuoma- patsas. Ilman väkijuomia tämä kansa olisi kuollut jo vuosisatoja sitten sukupuuttoon, kun ihmiset eivät ujouttaan olisi ikinä päätyneet naimaan.
Naisen miesvalikoima todellakin laajenee humalassa. Ihan niinkuin laajenee miesten naisvalikoimakin. Parin drinkin jälkeen tiukkapipoisesta siveyden sipulista usein kuoriutuu piinkova munahaukka.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen kannattaisi pystyttää väkijuoma- patsas. Ilman väkijuomia tämä kansa olisi kuollut jo vuosisatoja sitten sukupuuttoon, kun ihmiset eivät ujouttaan olisi ikinä päätyneet naimaan.
Naisen miesvalikoima todellakin laajenee humalassa. Ihan niinkuin laajenee miesten naisvalikoimakin. Parin drinkin jälkeen tiukkapipoisesta siveyden sipulista usein kuoriutuu piinkova munahaukka.
Äitis oli munahaukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis oli munahaukka.
Jos ei olisi ollut, niin enpä näitäkään rivejä kirjoittelisi. Neitseestäkö itse olet syntynyt?
Olen mielestäni fiksu, sivistynyt, suht ok näköinen ja hyväkäytöksinen mies. Flaksi ravintolassa on kautta historian käynyt ainoastaan selvässä kännitilassa, kun olen käytökseltäni (oletettavasti) lähentynyt liki päälle käyviä "hei beibibeibi, lähe meille" -miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni fiksu, sivistynyt, suht ok näköinen ja hyväkäytöksinen mies. Flaksi ravintolassa on kautta historian käynyt ainoastaan selvässä kännitilassa, kun olen käytökseltäni (oletettavasti) lähentynyt liki päälle käyviä "hei beibibeibi, lähe meille" -miehiä.
Naiset: Toimiiko "hei beibibeibi, lähe meille" -koskaan?
Kun sitä kuitenkin hoetaan viikonlopusta toiseen.
Ei miesvalikoima laajene, vaan stressi omasta ulkonäöstä ja seksitaidoista helpottaa humalassa. Selvin päin ei meinaa itsevarmuus riittää, varsinkaan ensimmäiseen kertaan uuden kumppanin kanssa. Humalassa on helpompi unohtaa pahin itsekritiikki, joka sanoo, että olen ruma ja kömpelö ja kukaan ei voisi musta kiinnostua. Siksi kännissä multa saa helpommin.
N36
Jokainen tietää muutaman naisen, joista tulee ihan armottomia munahaukkoja parin lasillisen jälkeen.
Joten edelleen paras keino miehille päästä pukille, on tarjota naiselle viinaa.