Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ajatellut kokoomuslaisena äänestää Stubbia, mutta vaalikoneissa Stubb tulee kaukana kärjestä. Muilla samaa ilmiötä?

Vierailija
23.12.2023 |

Ei vaalikoneiden perusteella tietenkään voi tehdä kokonaan äänestyspäätöstä, mutta kyllä tuo pistää kuitenkin miettimään, että miksi Stubb on itselleni koneissa aina kaikista vaihtoehdoista keskimääräistä huonommalla puolella. On toki Haavistoa paremmalla puolella, mutta kaikki muut oikeiston ehdokkaat tulee aina ensin.

Olenko anomalia, vai miten muilla?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalikoneet lähinnä Haaviston hiljainen  juoni.

Minulle ei tullut Haavisto kolmen parhaan joukkoon vaalikoneessa, vaikka äänestän häntä aivan varmasti.

Harmillista. Mutta ymmärtänet, että vaaleissa ei pitäisi olla merkitystä suuntautumisella, siksi sellaista ei kysytä.

Tietenkin äänestät häntä, jos suuntautuminen on ainoa asia joka mielestäsi vaikuttaa presidentin tehtävässä suoriutumiseen. Äänestää moni Aku Ankkaakin.

Vierailija
62/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneet huijaavat ja ajavat omistajayhtiönsä agendaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Halla-Aho vaalikoneissa ykkösenä. Aaltolaa olin ajatellut, mutta pitäisikö vaihtaa?

Nyt on niin kehnot vaihtoehdot, että ennemmin kannattaa äänestää vaikka sitä Aku Ankkaa sitten.

Vierailija
64/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi fan saos rantaruottalainen koulukuísaajakin

ei mulla muuta

paitsi kuka hullu äänestäisi muka stubbia joka ei aja suomalisten asiaa ja jolle suomalaisuus on kirosana ja homoahan ei kukaan suomalaiseksi kutsuva voi äänestää

Vierailija
65/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se entinen koulukiusaaja? Ei sellaista ainakaan presidentiksi.

Vierailija
66/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet wanna-be- kokoomuslainen. Haluaisit olla rikas ja menestyvä, joten identifioidut sellaiseksi ja äänestät siksi puoluetta, joka ajaa rikkaiden ja menestyvien etuja, mutta ei todellakaan sinun etuasi.

Vierailija
67/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kokoomuslainen, mutta kuulun ihan eri sijaintiin arvokartalla kuin Stubb. Olen itse samoilla ns perinteisillä linjoilla kuin esum. Häkkänen tai Orpo. Stubb taas on arvoliberaali ja samoilla linjoilla kukn esim Kirsi Piha.

Tästä syystä olin pettynyt, kun Stbb ajettiin kokoomuksen presidenttiehdokkaaksi. Olin jo päättänyt äänestää Mika Aaltolaa, mutta hän on tyrinyt mahdollisuutensa oudoilla haastatteluilla. Joten ehdokkaan etsiminen on ongelma. Ehkä kuitenkin äänestän Stubbia, kun muut ovat vielä huonompia, mutta en todellakaan pidä hänestä.

Mites Rehn?

Itsekin toivoin Häkkästä kokoomuksen ehdokkaaksi. 

Vierailija
68/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbon Kokoomuksen vasemmistosiipeä. Siksi hän ei osu monellakaan Kokoomuksen kannattajalla vaalikoneiden kärkeen.

Vierailija
69/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Halla-Aho vaalikoneissa ykkösenä. Aaltolaa olin ajatellut, mutta pitäisikö vaihtaa?

Pakko ei ole, mutta vaihda.

Vierailija
70/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla tehään vaalien lähellä galluppeja jätkien kanssa kahvitauolla ja jokaisella on tismalleen samanlaiset tulokset.

Niissä tuloksissa meidän niin kutsutut "työväen puolueet" ovat KAIKILLA siellä ihan häntäpäässä, on se vaan aika kummallinen ilmiö...

Vierailija
71/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet wanna-be- kokoomuslainen. Haluaisit olla rikas ja menestyvä, joten identifioidut sellaiseksi ja äänestät siksi puoluetta, joka ajaa rikkaiden ja menestyvien etuja, mutta ei todellakaan sinun etuasi.

Näitä toopeja on ja paljon. Ei järki vaan sano, että vaikka olisi hyvä palkka ja jonkin verran omaisuutta, ellet elä pelkästään pääomatuloilla, ei kokoomus aja etujasi.

Vierailija
72/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kielitaito stupidolla muka kun se sitä mainostaa onhan niillä muillakin. Vain onko " kieli miehiä"

Vierailija
73/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneet on tehty vain viihdyttämään, niistä ei kannata apua hakea. Mullekin ne antaa mitä sattuu tuloksia riippuen vaalikoneen laatijasta, äänestyspäätöstä kai kukaan järkevä ei niiden perusteella tee.

Vierailija
74/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on pitkä, itsevarma, charmikas ja kovakuntoinen mies. Se näköjään riittää suurimalle osalle kansasta.

Ymmärrystä, älykkyyttä tai ulkopoliittisia kykyjä ei kai sitten tarvita, niitä kun Stubbilla on yhtä paljon kuin kauppatorin lokilla.

Vierailija
75/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on myös presidentinvaaleissa tärkeintä oikea puolue. 

Olen kerran äänestänyt puoluekantaani vastaan, silloin kun toivoin niin kovin Suomelle naispresidenttiä ja äänestin Halosta. Ihan kamala virhe oli, se on paljastunut vuosien saatossa hyvin.

Mitä pahaa se Halonen teki? Eihän presidentillä ole edes mitään suurta valtaa tärkeisiin asioihin, niistä vastaa hallitus ja eduskunta.

Mm poistatti jalkaväkimiinat, jotka olisivat nyt paikallaan.

Allekirjoitti Ottawan sopparin.

Vierailija
76/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaalikoneita katso. Se on Kokoomuksessa päätetty, että Alexia äänestetään.

Vierailija
77/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on myös presidentinvaaleissa tärkeintä oikea puolue. 

Olen kerran äänestänyt puoluekantaani vastaan, silloin kun toivoin niin kovin Suomelle naispresidenttiä ja äänestin Halosta. Ihan kamala virhe oli, se on paljastunut vuosien saatossa hyvin.

Mitä pahaa se Halonen teki? Eihän presidentillä ole edes mitään suurta valtaa tärkeisiin asioihin, niistä vastaa hallitus ja eduskunta.

Ehkä ei onnistunut tavoitteissaan, mutta kaikki yrittämänsä olisi ollut tuhoisaa. Sen näemme nyt.

Vierailija
78/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalikoneet lähinnä Haaviston hiljainen  juoni.

Kuinkas hän ei sitten tule mistään koneesta ensimmäiseksi, vaikka olen jo aiemmin häntä äänestänyt?!

Vierailija
79/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalikoneet on tehty vain viihdyttämään, niistä ei kannata apua hakea. Mullekin ne antaa mitä sattuu tuloksia riippuen vaalikoneen laatijasta, äänestyspäätöstä kai kukaan järkevä ei niiden perusteella tee.

Ymmärrätkö ressukka edes miten vaalikoneet toimivat? Ei niitä nyt minään jumalan sanana tietenkään kannata pitää (vaan pohtia itsekin asioita ja lukea ehdokkaiden vaalikonevastauksia) mutta ei ne nyt sinulle ihan mitä sattua tarjoile. :D

Vierailija
80/96 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kielitaito stupidolla muka kun se sitä mainostaa onhan niillä muillakin. Vain onko " kieli miehiä"

Ruotsi on äidinkieli, honottaa amerikanenglantia, suomi sujuu. Muusta en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän