Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsette vastausta

Vierailija
22.12.2023 |

Lähetin mua auttaneelle ihastukselle pienen joulumuistamisen. Lähetti viestin kiitos hyvin ystävällistä. Ja toivotti hyvät joulut. 

haluaako siis sanoa että ollaan vaan ystäviä ? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on kohtelias. Mies ottaa kyllä yhteyttä, jos on kiinnostunut.

Ihastunut/kiinnostunut mies käyttää kyllä kaikki tilaisuudet/tekosyyt ottaa yhteyttä ja jutella/viestitellä. Tämä mies ei ainakaan tämän perusteella vaikuta kiinnostuneelta.

Vierailija
22/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen viestiä siten, että yhteydenpito tauolle. Joululahjasi on todennäköisesti heitetty roskiin ja sitä ihmetellään naisporukassa tai peräti poikaystävän kanssa. Todennäköisesti tämä nainen johon olet ihastunut kannattaa nopeasti unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teit jo tikusta asiaa ensin pyytämällä hänen apuaan. Ja nyt tuolla lahjalla. Hän ei ole tarttunut missään vaiheessa ja edistänyt asiaa, ja nyt toivotti hyvät joulut kuin ei odottaisi/haluaisi kuulla sinusta ihan pian.

Juuh, kyllä se on hänen vuoronsa nyt jos kiinnostaisi.

Vierailija
24/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasi jo joululahjasi? Ei malttanut odottaa jouluun ja kiitti jo. Ei tuo ole ainakaan punainen kortti. Vaikka olen nainen, niin kiittäisin joulujen jälkeen lyhyesti tyyliin kiitos muistamisesta jos en miettisi asiaa ihmeemmin tai olisi oikeasti ilahtunut. 

25/25 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa 'perus käytöstavat' omaavalta ihmiseltä.

Itse tässä vaiheessa jäisin odottelemaan (mahdollista) uutta yhteydenottoa. Jos mies on romanttisessa mielessä kiinnostunut sinusta, niin ottaa yhteyttä ennen uutta vuotta. Ehkä nyt miettii miten jatkaa. Jos on kiinnostunut, laittaa kyllä viestiä. Älä aloita pommitusta.

Ja tuo oletteko vaan ystäviä - jokaikinen läheinen ihminen on tärkeä, yksikään ystävä ei ole 'vaan' ystävä vaan paljon enemmän. Tämä kommentti tällä hetkellä kumpuaa omasta aivan muusta elämäntilanteesta, mitä tässä ei kysytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan