Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavan kuulosta kun naapuri huutaa koiralleen :(

Vierailija
22.12.2023 |

Inhottavan kuulosta kun naapuri huutaa koiralleen :( 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tosiaan ottaa koiria ja luulee että ne koirat osaa kaiken valmiina, siis kävelyn rinnalla ulkoillessa yms, sitteko ne ei osaa niin nyrkki heiluu yms koska peilin eteen ei osata mennä. 

Vierailija
2/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tosiaan ottaa koiria ja luulee että ne koirat osaa kaiken valmiina, siis kävelyn rinnalla ulkoillessa yms, sitteko ne ei osaa niin nyrkki heiluu yms koska peilin eteen ei osata mennä. 

Inhottavan kuuloista kun naapurin mies huutaa vaimolleen, ja nyrkki heiluu, kun ottaa viinaa. Nainen tulee taas dilmä mustana vastaan. Olen soittanut poliisit monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se koira edes tee mitään pari kertaa haukahtaa ja tää raivoaa pää punasena

Vierailija
4/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kertoisit naapurille että koira ei rääkymisestä opi vaan panostaisi koulutukseen. Varmaan myös väkivaltaa mukana. En kestäisi kuunnella, koira puolustuskyvyn.

Vierailija
5/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottavan kuuloista kun naapurin mies huutaa vaimolleen, ja nyrkki heiluu, kun ottaa viinaa. Nainen tulee taas dilmä mustana vastaan. Olen soittanut poliisit monta kertaa.

Nainen pystyy halutessaan lähtemään, koira ei.

Vierailija
6/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustuskyvytön siis.

Vierailija
7/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kertoisit naapurille että koira ei rääkymisestä opi vaan panostaisi koulutukseen. Varmaan myös väkivaltaa mukana. En kestäisi kuunnella, koira puolustuskyvyn.

Kerrostalo enkä ole varma mistä huoneistosta tulee ja muutenkin, mene nyt tollaselle raivohullulle sanomaan jotain tulee varmaan nyrkistä.

Vierailija
8/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät kenelle huutaa ja miksi huutaa, ja mitä se sulle edes kuuluu? Viimeksi tänään huusin mun koiralle kun jäi istumaan ja katselemaan maisemia, sillä kun on todella huono kuulo, ja itse olin jo 50m päässä ellen kauempana. Joo, ei pahoittanut mieltään siitä koira😅

Vierailija
9/9 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät kenelle huutaa ja miksi huutaa, ja mitä se sulle edes kuuluu? Viimeksi tänään huusin mun koiralle kun jäi istumaan ja katselemaan maisemia, sillä kun on todella huono kuulo, ja itse olin jo 50m päässä ellen kauempana. Joo, ei pahoittanut mieltään siitä koira😅

No nimenomaan KUULUU. Asutaan samassa kerrostalossa joten kyllä myös naapureita voi huomioida ja lopettaa rääkyminen. Ja mistäkö tiedän, noooo koska koira haukahtaa ja kuluu täysiä "hiljaa" "olet nyt s**tana hiljaa" "hiljaa vi**u" yms yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan