Mitä järkeä on yhden yön jutuissa?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää nuo kertapanot.
Kyllä pano on aina pano ja voihan sitä panna useamman kerran putkeen vaikka vain yksi yö olisikin. Kyllä se ainakin pillussa hyvältä tuntuu ja jälkikäteen hymyilyttää vielä pitkään.
Parisuhde on parempi.
Miksi kasvattaa lehmä jos haluaa vain litran maitoa?
Onko se muilta pois kun jotkut haluavat olla parisuhteessa? Me haluamme jakaa elämän yhdessä.
Seksi ja läheisyys mutta ällöttää vonkaaminen . Kaveri vonkaa vain kun itse halluaa ei ota huomioon milloin toinen haluais. Ei kiitos on niitä joilla synkkaa samaan tahtiin .
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulla yhden yön juttu ottaa säännöllisin väliajoin yhteyttä - en ymmärrä, miksi. Se yö oli siis 20 vuotta sitten. Miestä ei yhtään häiritse, vaikka olen naimisissa.
Tää on helppo, mies ei ole saanut pimsaa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen erehtynyt pari kertaa kertapanojuttuun. Siitä ei saa mitään muuta kuin apean mielen.
Mitä nainen sitten tuollaiselta jutulta odottaa? Jotain samanlaista kuin parisuhdeseksi, vai? Minäkin olen miehenä pari kertaa nähnyt kun nainen on ollut touhujen jälkeen lähinnä apea. Johtuneeko siitä etten halua yhden yön jutuissa mitään halimisia tai syliin sulkemisia. Tuo juuri itselle erottaa sen parisuhteen ja yhden yön jutun.
Se on sitä ihanaa voimaantumista ja muuta paskaa mitä jauhetaan. Todellisuudessa suurin osa yhden yön jutuista on pettymyksiä toisen perään ja enemmän haavoittaa kuin voimaannuttaa. Toisen ihmisen todellinen kiinnostus ja halu, muussakin kuin panomielessä, on huomattavasti voimakkaampaa, itsetuntoa kohottavaa ja myös pano muuttuu intohimoiseksi rakasteluksi, kun on enemmän tunnetta mukana. Aiemmin suurin osa naisista ymmärsi, että miehen pitää antaa tehdä töitä heidän valloittamiseksi. Ja miehistä kukaan ei halua sitä kylän ainutta pyörää, jota kaikki on käyneet polkemassa vaan jokainen haluaa sen uniikin yksilön, jota muilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja läheisyys ovat perustarpeita. Yhden yön jutuissa saa edes hetken verran noita molempia.
Hyi helvetti! Vaikka minkälaisia tautipesiä häirikköjä liikkeellä yhden yön saalistajia. En ikinä lähtisi noihin. No eipä minun tarvitsekaan koska olen ollut naimisissa jo monta kymmentä vuotta.
Sen jälkeen, kun on saanut hyvää seksiä niin ei ne kertapanot enää naisena tyydyttäisikään tarpeeksi. Niissä mies ajattelee vaan omaa tyydytystään ja saantiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun on saanut hyvää seksiä niin ei ne kertapanot enää naisena tyydyttäisikään tarpeeksi. Niissä mies ajattelee vaan omaa tyydytystään ja saantiaan.
Ja nainen ei ikinä puhu noissa mitään toiveitaan. On vain hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen ei ikinä puhu noissa mitään toiveitaan. On vain hiljaa.
No, kun se meno yhden yön jutuissa on tavallisesti räpläystä jossa pitää neuvoa tyyliin: "kyllä tuo polvitaipeeseenkin hinkkaaminen tuntuu hyvältä, mutta voisitko kokeilla seuraavaksi vähän ylempää-tasoa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Niin, kun mä olin sinkku niin en paneskellut kenenkään kanssa. Tyylinsä kullakin.
Aika erikoista jos ei paneta. Ei vaikuta terveeltä. E-pillerit vieneet halut, ehkä? Kyllähän pano kuitenkin aina runkkaamisen voittaa.
Mulla ei ole haluja ellen ole suhteessa tai todella ihastunut toiseen. Outo ajatus, että olisi jonkun etäisemmän ihmisen kanssa vain seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulla yhden yön juttu ottaa säännöllisin väliajoin yhteyttä - en ymmärrä, miksi. Se yö oli siis 20 vuotta sitten. Miestä ei yhtään häiritse, vaikka olen naimisissa.
Tää on helppo, mies ei ole saanut pimsaa sen jälkeen.
Kuulostaa ihan normaalilta, siksi nuo yhden yön jutut on miehille niin erityisiä, kun voi olla ainoa kerta kun siihen on mahdollisuus tai jopa ainoa kerta, kun saa pimppiä koskaan :(
kiinnostaisi kyllä, mutta naiset lähtee aina sen pahan pojan mukaan...monta iltaa turhaan roikkunut baareissa sulkemisaikaan asti :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää nuo kertapanot.
Kyllä pano on aina pano ja voihan sitä panna useamman kerran putkeen vaikka vain yksi yö olisikin. Kyllä se ainakin pillussa hyvältä tuntuu ja jälkikäteen hymyilyttää vielä pitkään.
Parisuhde on parempi.
Onko se muilta pois kun jotkut haluavat olla parisuhteessa? Me haluamme jakaa elämän yhdessä.
On siinä vaiheessa kun yrität väittää minulle että sinun tapasi on parempi kuin minun tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää nuo kertapanot.
Parisuhde on parempi.
Ei parisuhde sulje millään tapaa pois yhden illan juttuja.
Autistina joka ei muutenkaan tule toimeen ihmisten kanssa ihmettelen tätä normaaleiden ihmisten tarvetta harrastaa seksiä. Itse en koe ihmisiä kohtaan minkäänlaista kiinnostusta millään tasolla. Tasan kerran elämässäni olen ollut jotenkin ihastusta muistuttavassa tilassa, mutta jälkeenpäin ajatellen se ei ehkä sitäkään ollut vaan jotain merkillistä pakkomiellettä.
Mitä järkeä on olla pitkässä suhteessa, nainen levittää jalat, kärsii, mies heittää mällit sisään. Vain koska nainen on läheisriippuvainen tai haluaa pitää kulissit pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on olla pitkässä suhteessa, nainen levittää jalat, kärsii, mies heittää mällit sisään. Vain koska nainen on läheisriippuvainen tai haluaa pitää kulissit pystyssä.
Ja mies on pakotettu tuohon suhteeseen? Sulla on omituinen näkemys parisuhteesta. Tuo ei ole normaali parisuhde.
Luin kirjan yhdessä yössä. Se oli ihan jännittävä ja mukava yhden yön juttu.
Vierailija kirjoitti:
Autistina joka ei muutenkaan tule toimeen ihmisten kanssa ihmettelen tätä normaaleiden ihmisten tarvetta harrastaa seksiä. Itse en koe ihmisiä kohtaan minkäänlaista kiinnostusta millään tasolla. Tasan kerran elämässäni olen ollut jotenkin ihastusta muistuttavassa tilassa, mutta jälkeenpäin ajatellen se ei ehkä sitäkään ollut vaan jotain merkillistä pakkomiellettä.
Olisinpa autisti, olisi niin paljon helpompaa kun ei tarvitsisi juosta pillun perässä eikä edes ajatella sitä.
Miksi sinä olet h o r o?