Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän meidän vauvalla on ??

Vierailija
06.01.2007 |

ON nyt muutaman yönä valvonut 2.5h ja sit vasta nukahtanut uudelleen. Illalla nukahtaa normaalisti ja nukkuu. Viime yönä heräsi 02.30 ja mies antoi maitoa mukista mutta rauhoittui vasta 05 aikaan unille uudelleen.

Edellisenä yönä heräsi 24.30 ja annoin pullosta maitoa rauhoittui kuitenkin vasta 03 aikaan.

Nukahtaa kyllä välillä, mutta herää saman tien.

Olen istuttanut vauvaa leikkiessä, johtuisko siitä. Muuten mitään uutta ei olla opittu ja ikää 8kk

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä

ja hampujakin pukkaa, ja oppii konttaamaan kohtapuoliin jne.

Vierailija
2/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tulossa, mutta muuten nukkuu hyvin. Viime yönäkin kun nukahti sit lopulta niin heräs aamulla jälkeen puol 9.

No ei ole jatkunut vielä kun muutama yö, jospa se tästä. On vaan raskasta kun esikoinen herää kuitenkin aamulla ja on itse vaan jaksettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä nukkuu ihan normaalisti unet.

Pienet unet n klo 11-11.30 ja pitkät unet 14-16.30.

Vierailija
4/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että taidot lisääntyvät ja se vaikuttaa uneen. Ja hampaiden tulo.

Vierailija
5/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies lomalla viikon et saa itse kans levättyä

Vierailija
6/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti kun oppi menemään tukia pitkin niin se ei meinannut rauhottua nukkumaan mitenkään. Lopuksi annoin nukahtaa valmiiksi laitettuna leikkeihinsä ja nostin siitä sänkyynsä.

Usein se tasoittuu siitä sitten vähitellen tuo vaikeus nukkua taitojen kehittyessä.

Vierailija
7/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva siis huutaa...ei kipuitkua...ei nälkää, kun maitoa tarjotaan. No kait mä olen unohtanut ne esikoisen vaikeat ajat.

Vierailija
8/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia. Olkaa onnellisia, että vaan 2,5h yössä valvoo. Toista on silloin, kun nukkuu 2,5h yössä.