Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Sekoilin töissä ja nyt oli pakko ottaa alkoholia! Mikä minua vaivaa?

Vierailija
21.12.2023 |

En ikinä melkein juo alkoholia, eli en todellakaan ole mikään alkoholisti, siksi tämä huolestuttaa.

Töissä aloin siis tekemään yhtä juttua väärin alun alkaenkin. Sitten tajusin tämän, ja iski paniikki, ja aloin sitten korjaamaan tilannetta ja tekemään sitä oikein. Lopputulos: Olin niin keskittynyt työn tekoon ja asian korjaamiseen (jotta saisin jotain aikaiseksikin työpäivän aikana), tajuan yhtäkkiä etten ole syönyt mitään 8 tuntiin. Pyörittelin sinä aikana työasioita muka yrittäen saada jotain aikaiseksi, keskittyen koko ajan täysillä mutta aivot aivan sumussa enkä lopulta saanut aikaiseksi juuri mitään valmista. Ihan kuin olisin mennyt jonkinlaiseen taistele tai pakene -tilaan ja yrittänyt vaan hulluna saada jotain aikaiseksi, kuitenkaan saamatta mitään aikaiseksi. Nyt työpäivä ohi ja ajattelin jo kotiin tullessa, että käyn kaupan kautta ostamassa alkoholia, jotta saan nollattua pääni. Mitä tämä on? Jotain äärimmäistä stressiä? Usein ajatus on ihan kirkas ja saan todella työt tehtyä kuten pitää, välillä on sitten näitä huonoja päiviä.

Tämä on pelottavaa ja huolestuttavaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua naurattaa hullun lailla tuo tekstini. "En ikinä melkein juo alkoholia", voiko noin edes sanoa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolestu. En minäkään ikinä melkein juo alkoholia, minä juon sen.

Vierailija
4/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt ihan ensimmäiseksi. Tarvitset energiaa. Ei tuossa ole mitään hävettävää, jokainen mokaa joskus.

Vierailija
5/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?

Kärsin peräsuolen tulehduksesta ja käytän peräpuikkoja päivittäin.

ap

Vierailija
6/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä hyvinkin. Olen oikeasti raitis. Silti olen tuntenut kerran samaa, kun olin ollut pitkän paineen alla. 

Vierailija
7/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinua mikään vaivaa, stressi korkeintaan. Teit virheen ja korjaamisyritys imaisi täysin mennessään. Sehän on hyvä ominaisuus, että pystyy uppoutumaan johonkin noin syvästi! Moni on moisesta keskittymiskyvystä kateellinen.

Nyt nollaat päivän kierroksia ihan ansaitusti parilla lasillisella. Se ei tee sinusta alkoholistia, mutta saattaa kuitenkin antaa rennompaa perspektiiviä päivän töppäilyyn. Virheet ovat inhimillisiä ja tuiki tavallisia. Huomenna sitten uutta yritystä!

Vierailija
8/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Nyt vaan syöt ja rauhoitu ja ihan vähän juot melkeen sitä alkoholia. Sit syöt lisää, lepäät, nukut hyvin ja katsot miltä maailma näyttää huomenna. Kaikilla on tollaista joskus. 

Sit jos viikon tai kahdenviikon päästä on edelleen sekavat fiilikset niin sit meet työterveyteen (aiemmin jos pahenee). Jos jatkuu niin voi olla burn out tai ihan joku tulehdus päällä tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi