Joulukortissa lasten kuva, todella kamala tapa lähetellä kaikille tuollaisia!
Isovanhemmille tuollainen joulukortti on ihan hyvä mutta lähetellä nyt kaikille joulukortti jota koristaa pikku räkänokat. Täytyy sanoa että se on kus* päisyyden multihuipentuma!
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Koira ja kissa kyllä kävis. Mutta ei niitä pentujen kuvia, kiitos!
Laittakaa miehenne kuva!
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olen itse lapseton. Ei nuo joka tilanteessa itseäni häiritse, mutta joku järki on hyvä pitää päässä siinä, kelle noita lähettää.
Enkä lähettäisi viinapulloista kuvaa toipuneelle alkoholistille. Tilannetajua.
Ehkä tuo lapsikortin lähettäminen on kuin sukkien anto lahjaksi. Toimii kun tietää saajan arvostavan sitä. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran todella kauniin tuollaisesta omasta kuvasta teetetyn kortin. Siinä oli lähettäjän koira kauniissa lumisessa maisemassa auringonlaskun valossa. Oli oikeasti upea kuva ja sen kortin olen säilyttänyt.
En tykkää mistään studiossa otetuista lapsi tai eläinkuvistakaan jos niissä on tonttulakit päässä. Tai ne missä lapset leipoo pipareita tms.
Entä sellainen missä mies imuroi tai pesee vessaa ;)
On kyllä suuret ongelmat elämässä, jos tällainen asia saa näin tulikiven katkuisen langan aikaan. Sää olet elämässä varmasti saanut kaiken ilmaiseksi ja vähintään helpolla, mutta älä sitä meidän kuolevaisten silmille tule suotta hieromaan. Voit pitää mielipiteesi myös omana asiana
Mä en ymmärrä joulukortteja ylipäätään. Pakollisena pahana lähetellään ja kun niitä saa, niin mitä ihmettä niille pitäisi tehdä? Tuntuu kurjalta heittää roskiin, mutta en mä niitä halua myöskään jemmailla laatikkoon. Random kuvia, jossa geneerinen jouluntoivotus ja nimmari alla.
Vielä turhempia on firmojen lähettämät sähköiset joulukortit. Mitä hittoa, turhaa spämmiä.
eräs tuttu lopetti lähettämisen kun kuvasin miehen masturboimassa hänen tyttölapsista otetun kuvan päälle Juoppis-henkisesti.
Postasin sen nettiin ja laitoin anonyymistä osoitteesta linkin siihen.
Kiva nähdä miten tuttavien lapset kasvaa :) Minä tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran todella kauniin tuollaisesta omasta kuvasta teetetyn kortin. Siinä oli lähettäjän koira kauniissa lumisessa maisemassa auringonlaskun valossa. Oli oikeasti upea kuva ja sen kortin olen säilyttänyt.
En tykkää mistään studiossa otetuista lapsi tai eläinkuvistakaan jos niissä on tonttulakit päässä. Tai ne missä lapset leipoo pipareita tms.
Entä sellainen missä mies imuroi tai pesee vessaa ;)
Mies joulupukkina.
Vaimo joulumuorina tarjoamassa torttuja ja pipareita?
Minusta on hauska nähdä, miten tuttujen lapset kasvavat ja kehittyvät, joulukorteissa siis. Samaten on hauska nähdä kuvia kavereiden lemmikeistä. Voittaa mennen tullen kaupankortit, ja erilaiset askartelut.
Vierailija kirjoitti:
Niitä lähetetään kaikille mahdollisille, jotta korttien yksittäishinta laskee.
No ei niistä nyt ihan mahdottomia joudu maksamaan. Itse tilasin 10kpl omasta kuvasta ja maksoin alle euron kappale. Enemmän ne postimerkit maksaa. Mun kuva muuten ei ollut lapsia tai edes eläimiä, vaan jouluinen maisemakuva, vaikka kai siitäkin taas joku onnistuu mielensä pahoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain joulukortti, mitä väliä onko siinä lapsi vai tonttu vai mikä. Eikä kyllä kukaan laita niitä siksi että kuvittelisi omien lastensa olevan jotenkin ihmeellidiä. Kuvista tehdyt kortit nyt vain ovat vähän peroonallisempia kuin vain ostettu pahvinpala. Tosin muistan että itseänikin saattoi hieman ärsyttää nämä kärsiessäni lapsettomuudesta, mutta ei kai kaikilla näillä valittajilla ole se tilanne.
Ei minua toisten lapset haittaa vaikka itse jäinkin lapsettomaksi. Mieluummin katselen kuvaa jossa on joku tuttu tai edes tutun tärkeä ihminen kuin jotain piirrettyä tonttu-ukkoa joka on ostettu kaupasta ja joita mahtuu 20 tusinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta ei varmaan otettu lapsena yhtään kuvaa saati että ois kehdattu näyttää, kun olit niin ruma räkänokka.
Jostain tuo asenne kertoo.
Sinun asenteesi kertoo narsismista. Etkö todella tajua kuinka itseriittoista on lähettää omista kersoistaan kuvia kun niitä ei ole pyydetty. Kuvittelette että teidän lapsenne on suloinen kaikkien muidenkin mielestä ja jokainen haluaa lapsenne kuvan koristamaan kotiaan.
Mulla ei edes ole lapsia, mutten nimittele kenenkään lapsia räkänokiksi saati millään tavalla ärsyynny siitä että joku haluaa toivottaa mulle hyvää joulua perhekuvan kera. Se toivotus siinä on se tärkein.
"Hyvää joulua eiku kato mun jälkikasvua"
Vierailija kirjoitti:
Koira ja kissa kyllä kävis. Mutta ei niitä pentujen kuvia, kiitos!
Useimmat kyllä tykkäävät pennuista, mutta laitetaan sinulle vain aikuisten koirien ja kissojen kuvia.
Minua ei haittaa, jos noita tulee. Itselle on kyllä tullut lähinnä lähisukulaisilta kortteja, joissa heidän lapset. Olisi kyllä kieltämättä hieman outoa, jos joku serkunkumminkaima sellaisia lähettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, jos noita tulee. Itselle on kyllä tullut lähinnä lähisukulaisilta kortteja, joissa heidän lapset. Olisi kyllä kieltämättä hieman outoa, jos joku serkunkumminkaima sellaisia lähettelisi.
Tuleeko noilta serkunkumminksimoilta sitten yleensä useinkin joulukortteja?
Yksi tuttu lähetti joulukortteja lapsestaan vielä silloinkin, kun lapsi oli reilusti yli kaksikymppinen ja asui jo muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvia niissä korteissa pitäisi olla? Ja mihin sinä niitä käytät?
Tonttuja, joulupukkeja, kukkia, lyhtyjä ja muita joulun aiheita. Käytän?? En käytä kortteja mihinkään, ovat joulunajan esillä ja sitten ne menee roskiin.
Kenelle niitä kortteja esitellään (pidetään esillä)? Halutaako esillä pitämisellä näyttää että kuinka moni ihminen on lähettänyt kortin?
Pidätkö sinä sitä merkityksellisenä tai kiinnostavana montako korttia kukin saa? Vai mistä tuollainen tulee edes mieleen?
Miksi niitä sitten pidetään esillä?
Omalla kohdallani ne ovat joulukoristeita.
""Omalla kohdallani ne ovat joulukoristeita."
Jos niitä valokuvakortteja ei voi laittaa joulukoristeiksi niin kannattaa varmaan käydä ostamassa kaupasta muutama omasta mielestään kaunis kortti koristeeksi.
Mulla on jopa kehystettymä muutama mielestäni koristeeksi sopiva kortti jotka olen itse valinnut. Muiden lähettämiä en säästä enkä myöskään itse lähettele kortteja.
Pahvinpalan ostaminen kaupasta tuota tarkoitusta varten on jotenkin kannatavampaa?