Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä ateistit viettävät joulua?

Vierailija
21.12.2023 |

Kertokaapa se

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rukoile vaan itsesi puolesta. Olet sen tarpeessa. Ehkä rukouksesi kuullaan ja pääset ensi vuonna asianmukaiseen psykiatriseen hoitoon saamaan juuri sitä ammattiapua mitä todella tarvitset. "

Ihan hieno projektio, mutta kyllä yksinkertaisempikin näkee, että minä tässä se tasapainoinen keskustelija olen. Ymmärrän kyllä vihan purkamisen netissä. Toivottavasti et kohdista sitä lähimmäisiisi juhlapyhien alla. Hyvät joulut sinne 🤗🙏

Luonnollisestikaan et tunnusta omaa sairauttasi.  Kuuluu mielen sairautesi oireisiin ettei koe olevansa sairas vaan muut ympärillä ovat. Koska sain aseenkantoluvan, hyvinkin tasapainoinen ja se on ihan virallisissa dokumenteissa mustaa valkoisella. Tyypillistä teille Raamattu syvällä p*rseessä heiluville hihhuleille tuo oma asenteesi ja käytöksesi eikä yksikään teikäläisistä ole psyykkisesti terveen kirjoissa. Se on nähty. Huono homma niille täysipäisille kristityille jotka eivät ole nälvimässä toisella tavalla uskovia tai uskomatta olevia yhtään missään. Olet kaltaistesi kanssa häpeäksi. 

Vierailija
62/63 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voivoi, minä puolestani kusen päällesi."

Noh noh ei tarvitse olla ilkeä. Parastasi minä tässä olen vain ajatellut. Jos ei Jeesus nappaa niin kannattaisi edes psykiatrille puhua noista vihanhallintaongelmista. Niitä on monia miehiä, jotka ovat tappaneet koko perheensä patoutuneen vihan takia.

Sinä aloitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon joulupukkiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi