Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustusta

06.01.2007 |

Aikani kuluksi voisin hetken aikaa katsella teille korteista. Taustatiedoksi tarvitsen ainakin ne hiusten ja silmienvärit, ikäkin on hyvä tietää. Ja jälleen, jos on kyse ihmissuhteesta niin sitten toisesta samat.

Mielelläni kuulisin palautetta siitä miten on osunut, koska joskus on päiviä kun kortit kieltäytyvät täysin yhteistyöstä ja näyttävät pelkkää puuta heinää. Niinpä en silloin luonnollisestikaan viitsi jatkaa vaan tiedän siirtää kortit syrjään.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän illemmalla ehtiä vielä katsomaan numeroille 18-20, enempää en tällä kertaa jaksa katsella.

Palautteita toivoisin vielä niiltä, jotka sitä voivat vastauksen perusteella antaa ;)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille.

Vierailija
42/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä perheemme tulevaisuus näyttää? Talous, työpaikat ja lapsiluku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi!

Olen kyllä suhteellisen hyvin toimeentuleva mutta nuo ulkopuoliset osapuolet oli jotain aivan uutta ja eivät tunnu uskottavilta :)

Suhteemme on käsittääkseni onnellinen :)

Jos ehdit niin katsotko uudelleen?

Mieheni on 43v,maantien väriset hiukset ja vihreäharmaat silmät itse siis olen 39v,siniset silmät ja ruskeat hiukset.

Vierailija
44/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiitos vastauksestasi!

Olen kyllä suhteellisen hyvin toimeentuleva mutta nuo ulkopuoliset osapuolet oli jotain aivan uutta ja eivät tunnu uskottavilta :)

Suhteemme on käsittääkseni onnellinen :)

Jos ehdit niin katsotko uudelleen?

Mieheni on 43v,maantien väriset hiukset ja vihreäharmaat silmät itse siis olen 39v,siniset silmät ja ruskeat hiukset.

Tämä on joskus tämmöistä, että kortit menevät niin pahasti huti ettei kysyjä siitä edes tunnista omaa elämäänsä ;) En tiedä mistä johtuu, mutta tosi hyvä kun kerroit. Katselen sinulle illemmalla uudelleen, josko sitten osuisi. Saattaa myös olla ettei jostain syystä sinulle pysty katsomaan. Tai minä en pysty.

Vierailija
45/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoiseen liemeen itsemme saattaneet. Jos voisit kertoa jotain miten tästä selviää eteenpäin ja mitä tulevan vuoden aikana tulee eteen...on niin helvetin raskasta...

Vierailija
46/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniharmaat silmät, hiukset nyt punaiset ikää 31. Miehelläni siniset silmät, vaaleat hiukset ja ikää 37. Mitä näet suhteeseemme? Parempaa vai huonompia aikoja? Näetkö muuttoa ja jos näet niin milloin? Entä mitä näet työkuvioistani, esim. olenko miten pitkään nykyisessä firmassani töissä? Entä lapsemme, mikä häntä vaivaa, sinertävät silmät, vaaleat hiukset ja 3 vuotias. Onko vakavampaa? Kysyisin vielä ystäväni puolesta jos näet hänellekkin. Tummat hiukset, ruskeat silmät ja ikää 32 vuotta. Saako hän rakastamansa miehen? Ja jos ei saa niin miksi ei? Kaunis kiitos sulle jos jaksat vastata mieltäni askarruttaviin kysymyksiin ja tietysti annan palautetta miten ennustuksesi pitää paikkansa.

Vierailija
47/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 30v. maantien väriset hiukset ja harmaat silmät. Mies myös 30v. vaaleat hiukset ja siniset silmät.

Nyt kaipaisi kovasti jotain " tietoa" tulevasta sillä olen vaikean päätöksen edessä ja muutenkin tulevaisuus näyttää synkältä.

Vierailija
48/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan punaiset hiukset, silmien väri siniharmaa ja ikää 26v.

Miehellä tummanruskeat hiukset, siniset silmät ja ikää 27v.

Näetkö lasketun ajan (päivälleen) yli menneelle raskaudelleni?

Miten parisuhde ja tulevaisuus?

Kiitos!

Vierailija
49/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seide:

Aikani kuluksi voisin hetken aikaa katsella teille korteista. Taustatiedoksi tarvitsen ainakin ne hiusten ja silmienvärit, ikäkin on hyvä tietää. Ja jälleen, jos on kyse ihmissuhteesta niin sitten toisesta samat.

Mielelläni kuulisin palautetta siitä miten on osunut, koska joskus on päiviä kun kortit kieltäytyvät täysin yhteistyöstä ja näyttävät pelkkää puuta heinää. Niinpä en silloin luonnollisestikaan viitsi jatkaa vaan tiedän siirtää kortit syrjään.

Minä 29 v., hiukset vaaleat ja silmät siniset. Mies 31 v., hiukset ruskeat ja silmät siniset.

Vierailija
50/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 vuotias, vaaleat hiukset ja siniset silmät.

Mieheni on 34 vuotias, hiukset vaaleanruskeat ja silmät vihertävänruskeat.

miuku

Vierailija
51/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä näet minun vuotteni 2007. Työ, perhe ja raha-asiat kiinnostavat. NÄetkö jotain muutoksia?

terveisin anne, 29vuotias siniset silmät ja vaaleanruskeat hiukset.

Vierailija
52/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tummanruskeahiuksinen, ruskeasilmäinen nelikymppinen ja mieheni on mustahiuksinen ja ruskeasilmäinen kolmekymppinen. Mitä näet meidän elämäämme...

Vierailija
53/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tumma ja sama silmien väri, pari vuotta nuorempi. Miltä tulevaisuus näyttää,, kiitos.

Vierailija
54/77 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ollaan kuitenkin jo yhdessä kasassa odottelemassa! :)

Vierailija
55/77 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ystävällisesti jatkaa tässä ketjussa, moni uteliaana odottelee ennustuksiasi.

Hyvvee päivee toivotellen eräs ketjulainen

Vierailija
56/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ruskeahiuksinen ja sinisilmäinen hento nainen. Ihastunut aikuiseen reilu 40 v. mieheen.

Vierailija
57/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minulla ruskeat hiukset ja sini-vihreät silmät, miehelä keskiruskeat hiukset ja siniset silmät.

Näyttääkö kostit joko on meidän vuoro, syntyykö tänä vuonna meille vauvaa:)

kiitos paljon etukäteen

Inna

Vierailija
58/77 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 23

Vierailija
59/77 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jälleen!

Asunnnon vaihto on kyllä haaveissa.

Voiko tuo ero näyttää tyttäreni eroa?

Näitkö mitään terveydentilastamme?

En jää näitä murehtimaan:) olen muutenkin päivä kerrallaan elävä tulevaisuus tuo mitä tuo ei sitä etukäteen kannata murehtia :))

Hyvää jatkoa Sinulle!

Vierailija
60/77 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seide:

Vierailija:

Minä vaalea 42-vuotias sinisilmäinen, mies tumma 40-vuotias sinisilmäinen

Tämä oli aika hankala pöytä tulkita, johtuen jokseenkin irralisen oloisista korteista, joten en ole nyt yhtään varma miten metsikköön tämä menee ;)

Vaan sinulla näkyy täällä joku vaikutusvaltainen, hyväsydäminenkin mieshenkilö joka on tullut auttamaan sinua jossain asiassa. Tämä on tuonut tullessaan parannuksia tilanteeseesi ja sitten näkyy jokin juhla? En ymmärrä..

Mutta kysymäsi mies sitten taas näkyy siten että hänellä on rakkauden tunteita sinua kohtaan. Näkyy pitkäaikaista parisuhdetta ja sitten jokin matkakin tähän kaikkeen liittyen.. Lähitulevaan sitten näkyy tuo rakkauden syveneminen, tämä on kortti joka liittyy avioliiton solmimiseen, kihlaukseen ja muuhun vastaavaan. Teillä näkyy tämä rakkaus myös pitkälle tulevaan, sellaista seesteistä perheonnea enkä kyllä ihmettelisi jos vielä vauvauutisiakin teille suotaisiin ;) Nämä kortit puhuvat vähän senkin puolesta.. Asunnon vaihdoskin näkyisi tuolla myöhemmässä tulevassa.

Kuten itse mainitsit kortit olivat vähän irrrallaan ja oli tulkinta vaikeuksia.

Vaikutusvaltaista miestä ei ole näköpiirissä.

Kysymäni miehen kanssa asumme yhdessä, avioliitostakin on ollut puhetta ja meillä on jo pieni poika. Matka on kanssa suunniteilla ja asuntoakin ollaan katseltu.

Kiitos, että annoit vahvistusta ja voimia tulevaan.

18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi