Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustusta

06.01.2007 |

Aikani kuluksi voisin hetken aikaa katsella teille korteista. Taustatiedoksi tarvitsen ainakin ne hiusten ja silmienvärit, ikäkin on hyvä tietää. Ja jälleen, jos on kyse ihmissuhteesta niin sitten toisesta samat.

Mielelläni kuulisin palautetta siitä miten on osunut, koska joskus on päiviä kun kortit kieltäytyvät täysin yhteistyöstä ja näyttävät pelkkää puuta heinää. Niinpä en silloin luonnollisestikaan viitsi jatkaa vaan tiedän siirtää kortit syrjään.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ruskeat hiukset ja vihreät silmät, ikä 35v.

Mitä näet meidän suhteesta? Entä muuten arkeni ja koska kolmas lapsi (sukupuoli?) on ajankohtainen, menenkö ensin töihin?

kiitos paljon!

Vierailija
22/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä liitto takana, räiskyvä mutta varmalla pohjalla oleva suhde. Joitain nuoria sukulaisia ja ystäviäkin on, en tiedä heidän suunnittelevan häitä, hauskaa se kyllä olisi. Työpaikalla on aina jotain juoruilua ja kieroilua, yritän parhaani pysyä erossa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne asiat sitten varmaan menevät, mutta aika näyttää.

Vierailija
24/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

36v., hiukset pitkät ja pähkinänruskeat, silmät siniset.

Sinulla näkyy menneessä mies joka on loukannut sinua ja ollut petollinen, toinen nainen ja uskottomuutta näkyy. Ja jotenkin teille on tullut eteen valintatilanne, tilanteen ei ole annettu jatkua sellaisena eteenpäin. (Mulla saattaa sitten nämä aikamuodot heittää, joskus se minkä luulen menneeksi, onkin nykyhetkeä ja tuleva mennyttä ;) Mutta itse tiedät miten nämä menee..)

Tähän lähitulevaan näkyy että olet uurastanut kovasti jonkun asian eteen, ja se tullaan palkitsemaan rahallisesti piakkoin. Tähän liittyy myös naisihminen sekä hänen kanssaan jokin asiakirje joka vaatii taktikointia saadaksesi siitä kaiken hyödyn irti itsellesi.

Kauemmas tulevaan näkyy mieshenkilö, vaaleahko tai sitten taloudellisesti hyvin toimeentuleva, mutta myös se että hän on epäluotettava ja tunteensa ovat melkoisen häilyvät sinua kohtaan. Sinisilmäisyydestä suhteensa varoitellaan. Rikottuja lupauksia sekä päättämättömyyttä hänestä huokuu.

Vierailija
25/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 26v., hiukset vaaleat, silmät siniset.

Vierailija
26/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
27/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten nämä vastaavat kysymykseesi mutta tälläista sain,

miehellesi nousee tähän pariskunta, oletan että ovat työasioissa miehesi kanssa tekemisissä. Lisäksi näkyisi että tämän ahdituksen pohja on jo näkyvissä, tuolla tulevassa mutta kaikki kääntyy teille hyväksi heti sen jälkeen. Näkyy tärkeä tiedonanto, joka on positiivinen teille sekä se että ihan uusi aika alkaa ja kaikki vanha jätetään taakse. Mikäli tämä teidän surunne liittyy työasioihin, niin näkyisi myös se että työpaikan vaihdos tulee eteen, mutta se on pelkästään positiivinen asia.

Toivottavasti osasin auttaa teitä. Toivon enkelin suojelusta perheellenne!

Vierailija
28/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaukset alkoivat ryöppyä ja asianajalla onkin täysi työ tehdä asiattomat syytökset tyhjiksi.

Yhtiö on ulkomaalainen ja mieheni sanoutui irti omistajasuhteen muuttuessa.

Kiitos että annoit aikaasi meille omasta ajastasi.

Vierailija
29/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies tummat hiukset ja ruskeet silmät 27 vuotias.

Meillä yksi lapsi.. mitä tulee jatkossa lisää lapsia miten parisuhde..

-Mie

Sinulle näkyy että olet kokenut vaikeita aikoja, mutta nyt olet toipumassa niistä jo. Nuo ajat ovat takana päin ja nyt on sellainen vimoien keräily hetki menossa elämässäsi. Miehesi näkyy täällä myös sinulla sekä kauniita, lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Miehelläsi sitten näkyy että näköpiirissä on jokin taloudellinen menestys, odotetta asia mutta thänä tulee sitten joku miespuolinen ystävä joka ei ole ihan niin luotettava kuin antaa ymmärtää. Saattaapa jopa vaikuttaa tuohon taloudelliseen asiaankin jotenkin.

Teille yhteisesti näkyy tähän lähitulevaan suhteenne vahvistumista, jokin kestävä liitto on muodostumassa teidän kahden välille josta ei rakkautta puutu :) Tähän nousee myös joku nainen, joka edesauttaa muutosta työasioissa, ylennystä tai vastaavaa. Kauemmas tulevaanne nousee kortti joka kertoo jostain huolista ja murheista joita päällenne kasataan, mutta nämä eivät ole ikuisia. Hyvin pian niihin saadaan selko ja ne väistyvätkin sitten posi. Sen jälkeen tulee huomattava muutos parempaan, niin taloudellisessa kuin ihan käytännöllisessäkin mielessä. Lapsen syntymää myös tarjotaan, oletko jo raskaana? (Automaattisesti näköjään oletan että tämä katsanto ei ulotu kauhean pitkälle tulevaan ;))

Vierailija
30/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias ja hiukset ovat vaaleat/vaaleanruskeat.

Minua kiinnostaa työhön liittyvät asiat ja kotiasiat.

Näkyykö mitään mullistavaa?

T. Rouva 38

Vierailija
31/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 38-vuotias ja hiukset ovat vaaleat/vaaleanruskeat.

Minua kiinnostaa työhön liittyvät asiat ja kotiasiat.

Näkyykö mitään mullistavaa?

T. Rouva 38

Vierailija
32/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikä 39v,hiukset ruskeat ja silmät siniset.

Mitä näet tulevaisuudestani?

Sinulla näkyy taustallasi todellinen onnenpotku, taloudellisessa mielessä. Sitten näkyisi lähitulevaan että jokin ihmissuhde on tulossa päätökseen, ei välttämättä lopullisesti mutta sitäkin ratkaisua pohditaan. Nousee mies, ristiverinen tai tummahko sekä kortti joka kertoo muutosta toiseen asuntoon. Onko kyse sinun parisuhteestasi? Onko miehesi muuttamassa pois? Kauempana näkyy sitten onnellisuutta, perheonneakin mutta tähän kyllä valitettavasti liittyy kortti joka kertoo että kolmas pyörä on tunkemassa itseään väliinne ja aiheuttaa lisää huolta. Ihan varma en ole miten tulkitsisin mutta näkyy toinen mies, joka voisi olla tuo kolmas osapuoli asioissa? Tai sitten.. jos tuo mies on joku joka on sydämesi vienyt mutta hän ei taida olla ihan vapaa suhteeseen kanssasi. Arvailuksi meni ;)

Vierailija
33/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 25-vuotias, vaaleanruskeahiuksinen ja vihertäväsilmäinen. Kiltti, ohjailtavissa oleva.

Olisin kiitollinen ennustuksesta, sillä elämässämme on aika tuoreeltaan sattunut melkoinen katastrofi...

Kiitos, jos viitisit.

Vierailija
34/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn illalla katsomassa oletko ennustanut minulle ja jos olet niin kerron myös sitten samalla miten oikein meni.

Kiitos vastauksestasi tai jos et jaksa enää ennustaa niin ymmärrän kyllä.

Hyvää päivänjatkoa kaikille! :)

T. 23

Vierailija
35/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 42-vuotias, tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät. Ja haluaisin saada tietää ihan vain yleisesti tästä vuodesta, millainen on vuosi 2007?

Vierailija
36/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla näkyy menneessäsi kipeä ero (avioliitosta?)sekä mustasukkaisuuden tunteita liittyen samaan suhteeseen. Näitä haavoja kannat vieläkin mukanasi, vaikka pahimman ylitse oletkin jo pikkuhiljaa päässyt tai pääsemässä. Tähän lähitulevaan rinnallesi nousee mies sekä vauvauutisia. Joko huomaat olevasi raskaana tai sitten olet jo ja syntymän aika lähestyy? Jokatapauksessa, tämä asia tulee kiristämään sinun ja tämän miehen välejä, uupumusta ja kireyttä näkyy.. kauempana kuitenkin nämä asiat menevät ohitse ja rakkaus kukoistaa jälleen, perheonnea luvataan runsain mitoin teille. Jotakin taloudellisesti merkittävääkin tulee tuolla kauemmassatapahtumaan, onko sitten uusi talo tai jotain muuta suurta ja rahaan liittyvää, iloista asiaa.

Vierailija
37/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tummat värjätyt hiukset (omat vaaleat), ruskeat silmät, ikää 27. Miehelläni harmaanvaaleat hiukset, siniharmaat silmät, 30 v. Mitä näet meille?

Kiitos :)

Vierailija
38/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seide:

Vierailija:

36v., hiukset pitkät ja pähkinänruskeat, silmät siniset.

Sinulla näkyy menneessä mies joka on loukannut sinua ja ollut petollinen, toinen nainen ja uskottomuutta näkyy. Ja jotenkin teille on tullut eteen valintatilanne, tilanteen ei ole annettu jatkua sellaisena eteenpäin. (Mulla saattaa sitten nämä aikamuodot heittää, joskus se minkä luulen menneeksi, onkin nykyhetkeä ja tuleva mennyttä ;) Mutta itse tiedät miten nämä menee..)

Tähän lähitulevaan näkyy että olet uurastanut kovasti jonkun asian eteen, ja se tullaan palkitsemaan rahallisesti piakkoin. Tähän liittyy myös naisihminen sekä hänen kanssaan jokin asiakirje joka vaatii taktikointia saadaksesi siitä kaiken hyödyn irti itsellesi.

Kauemmas tulevaan näkyy mieshenkilö, vaaleahko tai sitten taloudellisesti hyvin toimeentuleva, mutta myös se että hän on epäluotettava ja tunteensa ovat melkoisen häilyvät sinua kohtaan. Sinisilmäisyydestä suhteensa varoitellaan. Rikottuja lupauksia sekä päättämättömyyttä hänestä huokuu.

Menneisyydessä oli mies, joka jäi kiinni insestistä yhteistä lastamme kohtaan. En todellakaan antanut tilanteen jatkua, vaan lennätin miehen pihalle.

Asiakirjaa olen naisen kanssa tekemässä lähiaikoina, koska olen ryhtymässä tukiperheeksi.

Että paikkansa piti!

Vierailija
39/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän alkuvuoteen näkyy työmenestystä, olisiko sitten ylennys tai palkankorotus. Rakkausasiat nousevat hyvin vahvasti tähän, häitä kun näytettäisiin.. tai jos olette jo aviossa niin sitten suhteenne vahvistuminen erityisen vankalla tavalla entisestään. Mutta silti minä kyllä kallistuisin noitten häitten puolelle..onko ne jo tiedossa teillä? ;) Sitten tuonne puolen vuoden paikkeille, kesään näkyy yhä edelleen tuo positiivinen noususuhdanne työasioissasi, menestystä siltä puolelta on näköjään tulossa roppakaupalla tänä vuonna. Samoin kesänaikoihin taivaalle ehkä kertyneet tummat pilvet kaikkoavat, asiat selvitetään ja kaikki kääntyy parempaan suuntaan. Loppuvuoteen näkyy yhä edelleen työasioissa ylennystä :D Mutta myös jokin matka, jolta löydät itsellesi uuden ystävän, suurisydäminen ja lempeä nainen :)

Vierailija
40/77 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) Pelkäsin jo että lopetit :)

Olen jo naimisissa, tosin suhteen vahvistuminen olisi kyllä tervetullut! Työpuolella tämä vuosi näyttää olevan täynnä mahdollisuuksia, toivottavasti olet oikeassa että ne myös toteutuvat! Astrologian puolelta ainakin näin luvataan myös....

Seide:

Tähän alkuvuoteen näkyy työmenestystä, olisiko sitten ylennys tai palkankorotus. Rakkausasiat nousevat hyvin vahvasti tähän, häitä kun näytettäisiin.. tai jos olette jo aviossa niin sitten suhteenne vahvistuminen erityisen vankalla tavalla entisestään. Mutta silti minä kyllä kallistuisin noitten häitten puolelle..onko ne jo tiedossa teillä? ;) Sitten tuonne puolen vuoden paikkeille, kesään näkyy yhä edelleen tuo positiivinen noususuhdanne työasioissasi, menestystä siltä puolelta on näköjään tulossa roppakaupalla tänä vuonna. Samoin kesänaikoihin taivaalle ehkä kertyneet tummat pilvet kaikkoavat, asiat selvitetään ja kaikki kääntyy parempaan suuntaan. Loppuvuoteen näkyy yhä edelleen työasioissa ylennystä :D Mutta myös jokin matka, jolta löydät itsellesi uuden ystävän, suurisydäminen ja lempeä nainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan