Maksalaatikko EI sitten ole jouluruokaa eikä näin kuulu joulupöytään
Huomautan näin palstan kautta että MAKSALAATIKKO EI OLE jouluruokaa vaan arkipäivän ruoka. Maksalaatikkoa ei näin tarjota kenenkään juhlapöydässä jouluna!
Kommentit (27)
Se ei sitten sinun persettä kutita vaikka en muuta söisikään.
Ja vielä vähemmän makaronilaatikko. Olen kuullut huhua, että juntit syö sitäkin jouluna 🙄
Ap - Kannattaa hakeutua tutkimuksiin. Ainakin autismi löytyy, todennäköisesti muutakin.
En syö sitä arkena, mutta aina se on joulupöydässä muiden laatikoiden tapaan.
Mä teen joulupöytään hirvenmaksapihvejä. Se kun on nääs meidän jouluperinnettä.
Sä voit mun puolesta omassa joulupöydässäsi järsiä vaikka kuusenäpyjä. Ei häiritse minua yhtään Hyvä jos sinullakin jotain jouluperinteitä. Siis muita kuin joka jouluiset maksalaatikko avaukset.
ON! Kaupasta oli tänään ISOT perinteiset maksalaatikot loppu, joten piti ostaa kolme pientä. Lisää täytyy hakea. En ymmärrä muutenkaan mikä pula-aika tässä on meneillään, herneet oli loppu, rosollia ei ollut ja smetanaa oli kaksi purkkia hyllyssä. Lanttulaatikkoakin oli vain yksi iso paketti jäljellä, sitäkin täytyy haalia lisää jostain.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen joulupöytään hirvenmaksapihvejä. Se kun on nääs meidän jouluperinnettä.
Sä voit mun puolesta omassa joulupöydässäsi järsiä vaikka kuusenäpyjä. Ei häiritse minua yhtään Hyvä jos sinullakin jotain jouluperinteitä. Siis muita kuin joka jouluiset maksalaatikko avaukset.
Hyi helvetti! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Älkää lähtekö omituisen aloittajan virittämään ansaan. hänellä on todennäköisesti jo pizzat housuissa, kun odottaa malttamattomasti miten aloituksensa otetaan vastaan. No ap nyt sitten pyykkäämään, pyykkäämään. Vietetään ihana jouluviikko, ja syödään ihan mitä sitten on tarjolla tai itse haluamme ostaa. ..🎄..
Huomautan aloittajalle, että maksalaatikko ON jouluruokaa ja näin ollen kuuluu joulupöytään. Samoin muuten karjalanpaisti kuuluu joulupöytään, ettäs tiedät. Hyvää joulua kaikille!
Länsi-Suomessa kuuluu kyllä. Itse ihmettelin nuorena huuli pyöreänä kun Itä-Suomesta kotoisin oleva sedän vaimo teki jouluksi joka vuosi karjalanpiirakoita.
Jos on vaan riittävä nälkä, mikä tahansa perusruokakin maistuu taivaalliselta. Millä oppisimme edes kerran viikossa pitkittämään yhtä ruokaväliä ?
Olisipa edes sitä perunojen lisäksi.
Mitään joulupöytää ei ole olemassakaan. Jouluna voi kukin syödä sellaista ruokaa jonka katsoo sopivaksi jouluun.
Ihmiset syö ruokaa. Yleensä joulunakin. Useimmiten kai pöydän ääressä. Joten jos haluan syödä jouluna vaikka intialaista niin silloin kai se on jouluruokaa ja kuuluu joulupöytään :D
Vierailija kirjoitti:
Länsi-Suomessa kuuluu kyllä. Itse ihmettelin nuorena huuli pyöreänä kun Itä-Suomesta kotoisin oleva sedän vaimo teki jouluksi joka vuosi karjalanpiirakoita.
Minun isovanhempani olivat kotoisin Karjalan kannakselta eivätkä he ikinä laittaneet karjalanpiirakoita jouluna. Karjalanpaistia oli kylläkin ja heidän perintönään sitä on meilläkin joka joulu.
Hankipa elämä. :D