Atria boikottiin!!!! Atrian joulutempaus suututtaa lahjoitti ilmaista jouluruokaa jopa yli 100000 euroa tienaaville sometähdille
Jopas on härskiä toimintaa. Noita ruokia nyt loppukädessä atrian muut asiakkaat maksaa.
Kommentit (43)
Jep aivan järkkyä touhua atrialta
Saanko antaa joululahjan vaimolleni? Repeääkö some-raivo, kun en anna kaikkia rahojani työttömille?
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta tekin jaksatte suuttua.
Kun ei itse saa ilmaiseksi, niin pitäähän sitä sitten kateellisena valittaa.
Atria olisi yhden satatonnia kuitenkin laittanut mainontaan ja laittaakin. Tässä saa edes osan väestöstä ruokittua, vaikkakin hyvä osaisia. Se ja sama.
Niin, ja aloittajalta unohtui sopivasti mainita, että Atria on avustanut myös niitä köyhiä sekä suoraan, että ruokakassien jakoina, sekä Lastenklinikoiden kummien pääyhteistyökumppanina. Monet muutkin firmat tekevät tällaista hyväntekeväisyyttä, mutta siitä ei nostateta otsikoita. Näille sometyypeille lahjoitetut ruoat ovat osa markkinointia, eivätkä he tainneet saada niitä pelkästään hyvää hyvyyttään, vaan vastineeksi pitää myös mainostaa. Oliko huono idea, vai ei, siihen en ota kantaa, mutta yrityksen on tuotettava omistajilleen voittoa, ja se kaiketi saa vielä itse päättää, miten tehdä hyväntekeväisyyttä. Ilmaisen ruoan jakaminen ei voi olla sen päätehtävä, sen varmaan ymmärtää ilman kummempaa miettimistäkin.
Minusta tämä menee jo naurettavaksi, jos jokainen vaille jäänyt alkaa huutelemaan, miksi minä en saanut mitään, ja nyt menee boikottiin.
Noita kyl o muillakin. Aina välillä jostain nousee kohu.
Tosin näin vähävaraisena. Aika vähän menee Atrian tuotteita kärryyn. Leikkeleitä en syö. Kanaa en vesimössönä osta. Ja lihapullatkin maistuu itse tehtynä paremmalta, kuin kanan nahka.
Se vähä mitä ko firman tuotteita ostan. Ostan edelleen. Eiks joskus ollut joku viini kohu. Alkoa olen boikotoinut vuodesta 2014. Olisivat voineet antaa vähävaraisille nekin.
Minä boikotoin jatkossa sekä Atrian paskaa, että näitä someääliöitä, jösses että voi suututtaa pientä ihmistä.
En olisi itse edes tarvinnut noita, mutta joku olisi oikeasti tarvinnut, miten nuo kehtaa jatkossa olla julkisuudessa? Halveksin, toivottavasti moni muukin.
Ja jos nyt joku tähän sanoo, että eihän se heidän vika ole, niin aina noista lahjoista voi kieltäytyä, varsinkin jonkun riistofirman.
Vierailija kirjoitti:
Minä boikotoin jatkossa sekä Atrian paskaa, että näitä someääliöitä, jösses että voi suututtaa pientä ihmistä.
En olisi itse edes tarvinnut noita, mutta joku olisi oikeasti tarvinnut, miten nuo kehtaa jatkossa olla julkisuudessa? Halveksin, toivottavasti moni muukin.
Ja jos nyt joku tähän sanoo, että eihän se heidän vika ole, niin aina noista lahjoista voi kieltäytyä, varsinkin jonkun riistofirman.
Tai toivottavasti edes laittavat eteenpäin lahjoituksen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010072488.html
Uinoaino näköjään saanu ilmaset ruuat, tienaa satatonnia vuodessa.
Käykö se täyttämässä huuliaan tolla rahalla, niin ettei oo enää varaa ruokaan kun on eronnu miehestään Sampasta ja on yksinhuoltajana nyt, vai mikä tää juttu on?
Ette ymmärrä, että kyseessä on Atrian mainoskampanja. Julkkisten kautta saa hyvin näkyvyyttä ja tuotteet menee kaupan 👍 Hyväntekeväisyys on eriasia.
En muutenkaan osta atrian tuotteita, ovat täyttä p*skaa!!!!
No tiedänpä ainakin vastustaa tommosta yritystä tuotteineen, jotka tekee yhteistyötä kaiken maailman someturhakkeiden kaa. Kierrän muutenkin kaikki someturhakkeiden mainostamat yritykset ja palvelut. Ei tuo minulle mitään lisäarvoa sellainen ja tuotteiden hinnat nousee meille muille kuluttajille sitä mukaan kun jakelevat ilmaiseksi niitä someväelle.
Musta on ihan söpöä, jos joku keinohuulitirppa alkaa tuosta hyvästä syödä lanttulooraa XD
Vierailija kirjoitti:
Käykö se täyttämässä huuliaan tolla rahalla, niin ettei oo enää varaa ruokaan kun on eronnu miehestään Sampasta ja on yksinhuoltajana nyt, vai mikä tää juttu on?
Aino ainakin kuviensa perusteella saanu niiltä sponsorilahjana uudet roikkuvat karseet nakit täyttöhuuliinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aino ainakin kuviensa perusteella saanu niiltä sponsorilahjana uudet roikkuvat karseet nakit täyttöhuuliinsa?
https://www.picuki.com/media/3263440708322726460
no huh huh noita suorastaan afrikkalaisiksi pumpattuja fillerihuulia, miten muuten aikoo selittää ne lapselleen joskus?
Itteäni enemmän ihmetyttää kuka näitä parikoita sun muita seuraa. Asetellaan lapset ja mainostettava tuote nätisti kuvaan ja räps. Sitten pari lausetta kuinka meidän perheessä käytetään tätä..blaablaablaa. Kaikki aitous kaukana ja toiset vaan kyttää ihaillen näitä mainoksia. En vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Itteäni enemmän ihmetyttää kuka näitä parikoita sun muita seuraa. Asetellaan lapset ja mainostettava tuote nätisti kuvaan ja räps. Sitten pari lausetta kuinka meidän perheessä käytetään tätä..blaablaablaa. Kaikki aitous kaukana ja toiset vaan kyttää ihaillen näitä mainoksia. En vaan tajua.
Oon ihmetellyt ihan samaa!! Miksi ihmisiä kiinnostaa toisten tekoelämä? Minä voisin seurata jotain bb-tyyppistä aidon elämän suoraa lähetystä, jossa välillä jopa otetaan yhteen ja ollaan vähemmän "siirrys milli vasemmalle ja hymyile ihan vähän enemmän.. ei noin paljon!"
Kuka ja miksi seuraa tuollaisia aseteltuja kulisseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt ihan samaa!! Miksi ihmisiä kiinnostaa toisten tekoelämä? Minä voisin seurata jotain bb-tyyppistä aidon elämän suoraa lähetystä, jossa välillä jopa otetaan yhteen ja ollaan vähemmän "siirrys milli vasemmalle ja hymyile ihan vähän enemmän.. ei noin paljon!"
Kuka ja miksi seuraa tuollaisia aseteltuja kulisseja?
Enkä ymmärrä miksi pienet lapset pitää tuoda esiin Instagramiin!
Ateria on vastannut, että ovat tämän somekampanjan lisäksi auttaneet köyhiäkin.
Boikotoikaa jatkossa kaikkia jotka mainostavat tuotteitaan. Maapallo kiittää.
Kuulostaa wokelta.