Käsittämättömän paljon on flunssaa ym sairauksia nyt!
Meidän sukujoulussa on yleensä 17 osallistujaa. Nyt isovanhemmat on flunssassa, omat lapseni ovat koronassa ja flunssassa, me itse oltiin juuri koronassa ja nyt mulla uudelleen kurkku kipeä. Siskot ovat terveinä mutta heidän aikuisten lastensa perheissä RS-virusta ja flunssaa.
Ja asutaan vielä kaikki eri paikkakunnilla tai ei muuten olla tavattu viikkoihin, eli ei ole toisiltamme tarttunut. Taitaa tulla erilainen joulu...
Kommentit (27)
Olin päiväkodissa sijaisena ja jatkuvasti sairaana. Kun työ loppui, loppuivat sairastelutkin. En ikinä enää mene päiväkotiin töihin, se on oikea petrimalja/ viruslinko. Maskeja ei saanut käyttää, vaikka minulla kotona iäkäs omainen. Mieluummin vanhushoivaan, vaikka työ on fyysisesti rankkaa, mutta siellä saa käyttää maskia ja hygienia on paremmalla tolalla. Päiväkodit ovat vihoviimeisiä paikkoja, jos yrität välttää tauteja. Ei 61v, iäkkään omaisen hoitajana ole varaa sairastaa kaikkia olemassa viruksia.
Vierailija kirjoitti:
Olin päiväkodissa sijaisena ja jatkuvasti sairaana. Kun työ loppui, loppuivat sairastelutkin. En ikinä enää mene päiväkotiin töihin, se on oikea petrimalja/ viruslinko. Maskeja ei saanut käyttää, vaikka minulla kotona iäkäs omainen. Mieluummin vanhushoivaan, vaikka työ on fyysisesti rankkaa, mutta siellä saa käyttää maskia ja hygienia on paremmalla tolalla. Päiväkodit ovat vihoviimeisiä paikkoja, jos yrität välttää tauteja. Ei 61v, iäkkään omaisen hoitajana ole varaa sairastaa kaikkia olemassa viruksia.
Noin mullakin päiväkotityöt alkoi, ekan kahden kk aikana kolme viikon saikkua. Mutta kyllä se siitä tasaantui ja vastustuskyky kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin ihan koko ajan joku kova tauti jollain perheenjäsenellä. Siis joka viikko ollut nyt loppuvuoden ajan.
On jo 100 kansainvälistä yliopistotadon tutkimusta siitä, että koronan sairastaminen heikentää immuunijärjestelmää. Nyt se taitaa alkaa näkyä.
Itse ymmärsin niin, että se "tutkittu ja turvallinen" nimenomaan heikentää immuunijärjestelmää. Tätä käsitystä tukee myös omat kokemukset omissa vaikutuspiireissä.
Ne, jotka ottaneet kaikki piikit, on jatkuvasti sairaana. Jopa samassa perheessä ne sairastaa, jotka ottaneet "tutkitun ja turvallisen" kun taas saman perheen luomut (sairastaneet koronan /eivät rokotettuja) ovat olleet terveinä. Käyvät kaupoissa, töissä, harrastuksissa ym, ilman koronaa.
Meidän perheessä on taas ollut toisin päin. Rokotetut ovat olleet terveempiä kuin rokottamattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin ihan koko ajan joku kova tauti jollain perheenjäsenellä. Siis joka viikko ollut nyt loppuvuoden ajan.
On jo 100 kansainvälistä yliopistotadon tutkimusta siitä, että koronan sairastaminen heikentää immuunijärjestelmää. Nyt se taitaa alkaa näkyä.
Itse ymmärsin niin, että se "tutkittu ja turvallinen" nimenomaan heikentää immuunijärjestelmää. Tätä käsitystä tukee myös omat kokemukset omissa vaikutuspiireissä.
Ne, jotka ottaneet kaikki piikit, on jatkuvasti sairaana. Jopa samassa perheessä ne sairastaa, jotka ottaneet "tutkitun ja turvallisen" kun taas saman perheen luomut (sairastaneet koronan /eivät rokotettuja) ovat olleet terveinä. Käyvät kaupoissa, töissä, harrastuksissa ym, ilman koronaa.
Taas joku öyhöttäjä levittää valheita. Olen ottanut 6 koronarokotusta, en ole sairastanut yhtään koronaa, enkä edes flunssaa kun olen noudattanut terveysturvallista hygieniaa.
Kaverini, joka ei "uskonut" rokotuksiin, sairastui todella vakavasti (joutui sairaalaan hengityslaitteisiin) ja pitkän ajan jälkeen toipui joten kuten. Sen jälkeen hän on sairastellut jatkuvasti. Olen kehottanut hakemaan ainakin influenssarokotteen, kun ei vieläkään ole järkiintynyt. Säälittää kuinka jotkut uskovat öyhöttäjiä.
Onko ihmekään, että tauteja on taas jatkuvasti, kun ihmiset eivät enää malta sairastaa kotona. Lapset viedään hoitoon ja kouluun, vaikka olisi oireita, jopa koronaan viittaavia, koska kaikki hygieniasäännöt on unohdettu. Viimeiset pari vuotta on pesty ja desinfioitu käsiä joka välissä, mutta tekeekö joku sitä enää? Niinpä.
Meilläkin sairastetaan, tulossa on jo toinen koronajoulu putkeen. Harmittaa. Vielä enemmän otti päähän, kun tuttava kertoili heilläkin olevan flunssa: kurkkukipua, lämpöä ja yleisoireita, mutta eivät viitsi testata eivätkä myöskään pysyä kotona, kun pitää päästä juhliin, ostoksille ja jumpalle.
Meidän perheessä tuskin kukaan koronaan menehtyy, mutta tiedän useita siihen kuolleita. Käsittämätöntä, ettei toisten elämät merkkaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen tutkimus.. en ole eläissäni ottanut yhtään influenssa rokotetta. Koronarokotteita otin kolme. Kahdeksan vuotta sitten ollut viimeksi kuumetta tai lämpöä, nyt syksyllä oli viikon räkätauti mutta ei muita oireita.
Väärin, ei ole yhtään koronaa tai flunssaa ollut vaikka rokotukset on otettu.